跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


3381#
發表於 09-8-29 22:52 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 22:46 發表


我唔記得o係三聯定商務買 ~~~
我聽日問o下我媽咪, 睇下佢記唔記得, 因為我同佢一齊去買 ~~~

我係三聯見過,封面有子淇張相的,係咪?


男爵府

積分: 5770


3382#
發表於 09-8-29 22:54 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-29 22:50 發表


打算最後一擊啦。。
因為開始腰骨痛

icic~~
咁你要好好休息一下.
大家有冇成日要去vv?我就20~30mins一次.


大宅

積分: 4684


3383#
發表於 09-8-29 22:54 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-8-29 22:36 發表
去完黃埔jusco返黎啦
買左 minoto 床 (大size) $1470
同埋床上套裝 $480 一套七件 係winnie the pooh

買床時 sales 話得番兩張咋
我老公即刻講如果等星期一 一定冇貨 ...


$ 1470 真係幾抵喎 ~~~ 呢張床(之前有媽咪講過) 護協都要 $ 1579, 哈~ 哈~ 我有寫低價錢, 睇下邊度平, 得番兩張, 我唸住下星期去買, 咁咪冇得買囉 ~~~~


大宅

積分: 1031


3384#
發表於 09-8-29 22:57 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:46 發表

有冇收穫?


今日冇乜買野呀....淨係係MUJI買左條沖涼毛巾比阿B, 同埋係實惠買左床肉比工人....行過海港城POLO, 本來想入去睇衫仔, 但係實在人山人海, 所以都放棄左

今日仲去左瑪麗聽產前講座, 聽完有少少覺得選擇左去法國E院生係啱既


男爵府

積分: 5770


3385#
發表於 09-8-29 22:58 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 22:54 發表


$ 1470 真係幾抵喎 ~~~ 呢張床(之前有媽咪講過) 護協都要 $ 1579, 哈~ 哈~ 我有寫低價錢, 睇下邊度平, 得番兩張, 我唸住下星期去買, 咁咪冇得買囉 ~~~~ ...

睇來你聽日去買會好d.


男爵府

積分: 5770


3386#
發表於 09-8-29 22:59 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 22:57 發表


今日冇乜買野呀....淨係係MUJI買左條沖涼毛巾比阿B, 同埋係實惠買左床肉比工人....行過海港城POLO, 本來想入去睇衫仔, 但係實在人山人海, 所以都放棄左

今日仲去左瑪麗聽產前講座, 聽完有少少覺得選擇左 ...

點解咁講呢?


大宅

積分: 1031


3387#
發表於 09-8-29 23:02 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-29 22:31 發表
今日去左JUSCO 買左 全場BB用品有9折.
加J-CARD再 95折扣

我買左以下用品.
原價/折完
CHUCHU沖涼+多一包補充裝$138/120.9
CHUCHU洗衣+多一包補充裝$102/87.2
CHUCHU洗奶 ...


我都諗住去JUSCO買埋D拾星野....雖然成日都好想去護協, 但係實在就唔到D時間, 所以我諗我都係JUSCO買算lu


大宅

積分: 1572


3388#
發表於 09-8-29 23:14 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:54 發表

icic~~
咁你要好好休息一下.
大家有冇成日要去vv?我就20~30mins一次.


有。。 不過都是BB在作怪。。 成日壓我地既膀胱
每次去都係得好小。。


別墅

積分: 581


3389#
發表於 09-8-29 23:15 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 21:22 發表


其實我係唸住睇下吉豬島BB展咩價錢先, 不過我唸佢都平唔過大圍, 因為我九月會去仁安上產前講座, 我唸住九月中去仁安前親自過去買野等佢送黎, 如果你有野買我睇下可唔可以幫你買埋, 等佢一齊送去我屋企, 我住土瓜灣 ...


我住紅磡,都好近喎~~
Chuchu d奶樽都係姿采平d~~
你去仁安近唔近大圍呀??如果唔近的話,我建議我地可以一齊訂野,唔駛行來行去。


小B女~~


大宅

積分: 4684


3390#
發表於 09-8-29 23:16 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:59 發表

點解咁講呢?


係囉, 我都想知點解 ?? 佢同你講咩呀


大宅

積分: 1572


3391#
發表於 09-8-29 23:17 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 23:02 發表


我都諗住去JUSCO買埋D拾星野....雖然成日都好想去護協, 但係實在就唔到D時間, 所以我諗我都係JUSCO買算lu


而家買+JCARD 都OK 
好似我在護協買既BB洗衣粉 $68
在JUSCO 買$85 折完$72
差小小LAW。
不過多好多牌子選。。


大宅

積分: 1031


3392#
發表於 09-8-29 23:18 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:59 發表

點解咁講呢?


今日既講座係講我地產前產係既過程, 由見紅, 陣痛, 出水, BB出世, 出世後阿B既照顧等都有提及, 姑娘講既時係好多時都會提醒我地唔好成日煩住姑娘呀....生產過程可能好長呀 (尤其係第一胎), 所以要有耐性等呀, 問住姑娘幾時生得都冇用架....又提及掉轉BB事件, 做媽媽既都要有責任留意住阿B架....生完之係阿B就會放係媽媽隔離, 由媽媽全時間照顧, 就算自己好倦都唔應該放低比姑娘, 因為姑娘好忙唔會得閒幫你 ~~~~~令到我覺得好似有D冇助感, 而我老公就話今日既主題係提醒大家唔好製造麻煩比姑娘lor! 不過依D係我個人感想, 可能實際情況唔係咁既!


大宅

積分: 4684


3393#
發表於 09-8-29 23:18 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:52 發表

我係三聯見過,封面有子淇張相的,係咪?


係呀有子淇個樣架 ~~~


別墅

積分: 581


3394#
發表於 09-8-29 23:20 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-8-29 22:36 發表
去完黃埔jusco返黎啦
買左 minoto 床 (大size) $1470
同埋床上套裝 $480 一套七件 係winnie the pooh

買床時 sales 話得番兩張咋
我老公即刻講如果等星期一 一定冇貨 ...


我都係黃埔jusco買完野,
今日勁多收獲,仲大出血。


小B女~~


大宅

積分: 4684


3395#
發表於 09-8-29 23:21 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:54 發表

icic~~
咁你要好好休息一下.
大家有冇成日要去vv?我就20~30mins一次.


我都係咁去呀臨出街前都仲要去兩次, 講真我去廁所去到有d驚 ~~ 我心唸又去 !!!


大宅

積分: 4684


3396#
發表於 09-8-29 23:23 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 22:58 發表

睇來你聽日去買會好d.


我睇下我老公聽日同唔同我去先, 因為佢唔係好鍾意 sun 去街, 佢話多人怕我比人撞, 通常我地 sat 出去多,又或者平日我自己同朋友出去行下 ~~~


大宅

積分: 1031


3397#
發表於 09-8-29 23:24 |只看該作者
同埋係政府到生係冇得自己選擇開刀定順產, 所以作為第一胎既媽媽, 面對陣痛個種痛己經好無助....再加上如果姑娘仲要少D耐性對自己, 好似好慘咁!


大宅

積分: 4684


3398#
發表於 09-8-29 23:30 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-29 23:15 發表


我住紅磡,都好近喎~~
Chuchu d奶樽都係姿采平d~~
你去仁安近唔近大圍呀??如果唔近的話,我建議我地可以一齊訂野,唔駛行來行去。


chu chu 樽最平係大圍, 仁安係大圍所以我先唸住親自過去買囉, 我會九月中 or 尾先過去買, 你睇下到時有咩買同我講, 我幫你買埋, 等佢送貨比我先約你拎 ~~~
因為 BB房我老公未有時間執好, 所以大件物品 & 雜物唔買住等佢下個月頭執好先 ~~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3399#
發表於 09-8-29 23:34 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 21:01 發表


咁係咪2號再有得平d呢 ?? 哈~哈~ 我頭先都想問你有冇行吉豬島, 點知你咁快同我報告左 thank you ~~ thank you ~~~ 我唸住2號過去睇下 ~~


哈哈... 到時, 我都會去行吓...


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3400#
發表於 09-8-29 23:35 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 21:36 發表

咁快~~
我都仲係未開始.


你要加把勁啦, 乜都唔做好悶ga.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo