烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3381#
發表於 04-3-29 11:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2106


3382#
發表於 04-3-29 11:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
thanks! 你下次都整d骨頭包包比饅頭小姐呀! 豆豆好鍾意食呀!我就咁初長一條,然後兩邊打個結就得啦!


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3383#
發表於 04-3-29 11:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2106


3384#
發表於 04-3-29 11:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
我冇呀,因為第1次,都唔敢亂改d份量,所以照返原來食譜整,不過整左一舊小小骨頭比豆豆ja 佢有小小食下己經好開心gala


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3385#
發表於 04-3-29 11:25 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2106


3386#
發表於 04-3-29 11:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
豆豆同饅頭一模一樣啊! 我諗狗狗都是為食的,整完d野食有得同佢地一齊分享,好開心
我諗住下次試用elle & vire的70% fat free牛油來搓包包,你估work唔work?會唔會影响個texture?


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3387#
發表於 04-3-29 11:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 372


3388#
發表於 04-3-29 11:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dear all,
Re previous message about Kenwood Mixer, my friend suggested that we can get at least 30% discount on retail price, i.e.
KM300 - HK$1750 (retail price is $2500)
KM800 - HK$2660 (retail price is $3800)

The mixer can be delivered to your home/office, but it may take at least 3 working days after confirm order.

If you are interest in it, pls jot down your name and the model no below. Deadline for enrollment is Mar 31, 2004.

abc


大宅

積分: 1159


3389#
發表於 04-3-29 11:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

dau,
你好犀利,第一次整包包就整得咁好,到而家我都仲未敢整香腸包,唔識點樣用舊麵團包住 d 腸仔:-P

今次開爐豆豆有冇驚到匿埋?你真係好有心思,連整包包都預番一個比豆豆食

claudia,dau,
小白同豆豆同饅頭一樣,又係好鍾意食麵包,就算訓緊覺覺豬都會即刻起身行過黎問我羅野食~~~

Astrid,
蛋撻皮焗完縮水可能係搓撻皮搓得太耐,下次試下唔好搓咁耐,可能會好 d ~~

蒙妮卡,
你好勁, d 功課好靚,雲石蛋糕整得好靚,d 色溝得好均匀,蛋撻 d 皮好薄,海綿蛋糕都好靚,樣樣我都好想食~~ :-P


大宅

積分: 4015


3390#
發表於 04-3-29 11:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
其實我都是揾部機打,全蛋法, 是阿zen個食譜正咋. 我認為做海綿蛋榚最重要的是入粉入得好唔好. 我是用篩篩入粉至薄薄一片(約半厘米),然後用手動打蛋器輕拌均.如至者加入所有粉. 最後加入油, 再拌均. 入爐前要'den'數下使氣泡均勻. 出爐後要 'den'一下使冷空氣替入熱空氣, 然後倒扣置涼, 才不致倒扣後下陷.

Astrid,
要撻皮不收縮, 最重要是放皮於撻皮入模後要入雪櫃雪15-30分, 才加蛋水入爐.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 8857


3391#
發表於 04-3-29 11:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc
Re previous message about Kenwood Mixer, my friend suggested that we can get at least 30% discount on retail price, i.e.
KM300 - HK$1750 (retail price is $2500)
KM800 - HK$2660 (retail price is $3800)

The mixer can be delivered to your home/office, but it may take at least 3 working days after confirm order.

If you are interest in it, pls jot down your name and the model no below. Deadline for enrollment is Mar 31, 2004.

------------------------
1. cpy - KM800


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3392#
發表於 04-3-29 11:56 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 372


3393#
發表於 04-3-29 11:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
I don't want to spend money but my hubby really want to get one since he is the one who is crasy for baking bread.


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3394#
發表於 04-3-29 12:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8857


3395#
發表於 04-3-29 12:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

ABC
買啦,買啦~~~咁平~~~~

claudia
咁你又買唔買呀?


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3396#
發表於 04-3-29 12:07 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 372


3397#
發表於 04-3-29 12:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
Agree with you, I enjoy the process thus I would rather use my own hands but not the machine. However, I really don't have the enough strength to kneed the dough for such long time :-(. Thus I prefer to bake cake.:-P

However, for my hubby, he has the strength but he not the paitence He does not enjoy the process, he doesn't care about the process and also the final appearance of the product. He just want to EAT. Thus, he prefers to have the machine. :-x

CPY,
If you likes bread more, may be it is good to buy the machine.


大宅

積分: 1013


3398#
發表於 04-3-29 12:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

DAU :

我覺得d大交差腸仔包好似一個長腿小姐紮住大交差的絲帶。 :-P

abc-abc :

你好好人呀!會唔會煩到你個朋友ga?不過我都唔洗買啦!我都係仲意用手去搓包,自己打蛋糕糊,或者我第時開鋪頭先找你同我買一部啦! :-P

monica :

d蛋糕好soft 呀!你技術都好高呢!你太謙啦!


大宅

積分: 1159


3399#
發表於 04-3-29 12:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

abc,
如果我早 d 知道你羅 km800 咁平就好啦,而家我左搭右搭咁搵人幫我羅,都係比 7 折我,仲一定要自己去羅部機,冇得送貨呀 :-(


大宅

積分: 4015


3400#
發表於 04-3-29 12:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CK Mouse,
謝謝. 你d 技術全面, 包餅皆能, 你個紐紋吐司好靚,請問下多少綠茶粉? 我仲未睇得明個食譜, 請問有什麼是注意地方?
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo