跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 713


3401#
發表於 08-3-14 19:49 |只看該作者
大家覺唔覺得d小朋友都几麻煩!嗰個医生夾,就算唔食药見下個样都巳經好返!mouth:
特別係細佬,由出世睇到依家,試過医生放大假,佢放1st day細佬就開始病,期間睇均成個門診d医生,好d又呢過,始終都係耍睇返佢,咪係見到佢個样己經好返一半囉!


男爵府

積分: 9669


3402#
發表於 08-3-14 23:03 |只看該作者
cathy,

Zoe點呀?小心d,身體弱左就麻煩d啦。nc 今晚覆左診,流感冇野


原文章由 catcathy 於 08-3-14 19:39 發表
咁就好啦!大家都開始慢慢好.
zoe就差d啦!噚晚突然面青青,標泠汗,淨係話好唔舒服 .我咪call佢睇開個医生,医生都覺得奇怪,食完成個療程嘅抗生素d痰都係又黃又杰,d药散?佢次次都食呢种.
咁我咪夜嘛 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3403#
發表於 08-3-14 23:36 |只看該作者
係啦...zoe點呀...

我都好番d喇...
原文章由 berthanokching 於 08-3-14 23:03 發表
cathy,

Zoe點呀?小心d,身體弱左就麻煩d啦。nc 今晚覆左診,流感冇野


珍珠宮

積分: 46398


3404#
發表於 08-3-15 09:41 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-3-14 19:39 發表
咁就好啦!大家都開始慢慢好.
zoe就差d啦!噚晚突然面青青,標泠汗,淨係話好唔舒服 .我咪call佢睇開個医生,医生都覺得奇怪,食完成個療程嘅抗生素d痰都係又黃又杰,d药散?佢次次都食呢种.
咁我咪夜嘛 ...


睇到我都 好在無咩事!

做咩你親自操刀同細佬打針呀,唔怕細佬有暗影 mami :lol :lol

我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 9669


3405#
發表於 08-3-17 10:06 |只看該作者
今日有邊個小朋友番學呀?

原文章由 webjen 於 08-3-15 09:41 發表


睇到我都 好在無咩事!

做咩你親自操刀同細佬打針呀,唔怕細佬有暗影 mami :lol :lol


大宅

積分: 1679


3406#
發表於 08-3-17 10:19 |只看該作者
心怡返咗學.:)


原文章由 berthanokching 於 08-3-17 10:06 發表
今日有邊個小朋友番學呀?
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3407#
發表於 08-3-17 10:31 |只看該作者
yy都返左...仲交埋easter勞作
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 10:19 發表
心怡返咗學.:)


大宅

積分: 1679


3408#
發表於 08-3-17 10:33 |只看該作者
勁.. 心怡無做

而家叫佢做功課都好難... 特別係coloring..


原文章由 portiabb 於 08-3-17 10:31 發表
yy都返左...仲交埋easter勞作
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3409#
發表於 08-3-17 10:46 |只看該作者
唔係呀...其實係停課前已經做左50%...見到做左囉...咪整埋佢囉 yy都係...做功課都ok...不過colouring真係好難攪...油完一頁就話其他留番下次做
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 10:33 發表
勁.. 心怡無做

而家叫佢做功課都好難... 特別係coloring..


珍珠宮

積分: 46398


3410#
發表於 08-3-17 10:47 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 10:33 發表
勁.. 心怡無做

而家叫佢做功課都好難... 特別係coloring..


台柱 QQ 今日當然有番啦 有 yy 同心怡,QQ 今日一定好開心!
星期 5 係學校帶左 1 日口罩,鼻樑起晒粒粒,過左呢 4 日唔知會唔會爛鼻...
coloring...初初好鍾意,又話d公仔好靚,依家叫佢做又係洒手 & 零頭
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1679


3411#
發表於 08-3-17 11:15 |只看該作者
大家有冇買口罩?
o係邊度買?
今朝買啲納米口罩... 勁貴! $30/10個. mouth: 又有買啲普通口罩, $35/50個.
日日返學要帶5個口罩...都要入多啲貨!

[ 本文章最後由 MaMehar 於 08-3-17 11:16 編輯 ]
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


珍珠宮

積分: 46398


3412#
發表於 08-3-17 11:27 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 11:15 發表
大家有冇買口罩?
o係邊度買?
今朝買啲納米口罩... 勁貴! $30/10個. mouth: 又有買啲普通口罩, $35/50個.
日日返學要帶5個口罩...都要入多啲貨!


普通藥房買, $1 each!
星期五我帶 2 個番去,用得 1 個咋,無換過....
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3413#
發表於 08-3-17 11:30 |只看該作者
水喇...學校打黎話yy +running nose呀 明明尋日全日到今朝返到學校都無
原文章由 webjen 於 08-3-17 10:47 發表


台柱 QQ 今日當然有番啦 有 yy 同心怡,QQ 今日一定好開心!
星期 5 係學校帶左 1 日口罩,鼻樑起晒粒粒,過左呢 4 日唔知會唔會爛鼻...
coloring...初初好鍾意,又話d公仔好靚,依家叫佢做又係洒手 & 零 ...


珍珠宮

積分: 46398


3414#
發表於 08-3-17 11:37 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-17 11:30 發表
水喇...學校打黎話yy +running nose呀 明明尋日全日到今朝返到學校都無


下,咁大鑊,有無發燒呀
係唔係未清咋!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3415#
發表於 08-3-17 11:41 |只看該作者
無發燒...應該唔係未清ga ms. tong話可能佢對個mask敏感wor...因為尋日全日+今朝無帶都無樹
原文章由 webjen 於 08-3-17 11:37 發表


下,咁大鑊,有無發燒呀
係唔係未清咋!


珍珠宮

積分: 46398


3416#
發表於 08-3-17 11:43 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-17 11:41 發表
無發燒...應該唔係未清ga ms. tong話可能佢對個mask敏感wor...因為尋日全日+今朝無帶都無樹


希望係敏感啦,如果有鼻敏感,帶住個 mask 真係幾辛苦!
QQ 鼻樑都損晒!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1679


3417#
發表於 08-3-17 11:55 |只看該作者
可能係敏感啦... 觀察吓先.


原文章由 portiabb 於 08-3-17 11:30 發表
水喇...學校打黎話yy +running nose呀 明明尋日全日到今朝返到學校都無
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


男爵府

積分: 9669


3418#
發表於 08-3-17 12:14 |只看該作者
大人都辛苦啦帶mask,何況小朋友,叫學校比多d水佢飲啦!

原文章由 MaMehar 於 08-3-17 11:55 發表
可能係敏感啦... 觀察吓先.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3419#
發表於 08-3-17 12:22 |只看該作者
觀察一定會...不過我完全無諗到佢一返番學就
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 11:55 發表
可能係敏感啦... 觀察吓先.


大宅

積分: 1679


3420#
發表於 08-3-17 12:22 |只看該作者
希望啲流感快啲過啦.
做父母真係俾啲流感, 感冒嚇到精神衰弱!
大家自己都要多保重 (不論身同心).
:-D 歡迎到我的Blog  :-D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo