在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2368


3401#
發表於 04-9-26 00:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:你係咪有個可以上網打麻雀嘅網架,可唔可以俾我呀 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3402#
發表於 04-9-26 00:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]H[size=large]E[size=large]L[size=large]L[size=large]O~~ :mrgreen:
heiray:你有冇去Sina到玩呀?可以一齊打麻雀架~~


大宅

積分: 2368


3403#
發表於 04-9-26 00:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

小靜 :之前去過,但係而家入唔到去呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3404#
發表於 04-9-26 01:05 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

入唔到去呀??咁咪同唔到妳打麻雀~~~ :cry:


大宅

積分: 2087


3405#
發表於 04-9-26 02:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 點呀,你諗住幾時開始報名幼稚園 ?
我諗住報個間就11月先有得報名,


大宅

積分: 2087


3406#
發表於 04-9-26 02:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

唔知點解我同屋企個位Mr. s s 講野,好似無mu反應平時係閒話我都無咁忟,我一個人諗個女讀邊間幼稚園想問吓佢意見
我問咗等如無問,從來佢都無主動同我商量呢個問題有時我見到佢個人真係好忟,我真係好後悔同佢結婚,但我 [size=x-large]後悔生個女 :-|


複式洋房

積分: 437


3407#
發表於 04-9-26 15:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:

我老公都係咁,問佢女女讀書d事都問完等於無問!淨係話唔使咁急!一d都唔緊張!你想報邊間幼稚園?


大宅

積分: 4316


3408#
發表於 04-9-26 16:49 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai:你係咪有個可以上網打麻雀嘅網架,可唔可以俾我呀 :mrgreen: :mrgreen:


我以前打開戲谷麻雀(online)要包月$98(好似)不過而家無打la.....(好似sina都有得打架....)而家我無去打la, 若果你地知邊個綱站有得打我地可以一起打呀~ :mrgreen:


大宅

積分: 4316


3409#
發表於 04-9-26 16:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
唔知點解我同屋企個位Mr. s s 講野,好似無mu反應平時係閒話我都無咁忟,我一個人諗個女讀邊間幼稚園想問吓佢意見
我問咗等如無問,從來佢都無主動同我商量呢個問題有時我見到佢個人真係好忟,我真係好後悔同佢結婚,但我 [size=x-large]後悔生個女 :-|


kgpooh: 有d男人真係咁(懶懶閒) :evil: 我老公都係架...明明聽到你同佢講野都梗係要來講幾次....好似要嗌先聽到咁...我成日問佢使唔使check下隻耳呀 男人成日都無心去聽下個老婆講咩架!(我都唔知有無嫁錯..不過我肯定我老公唔夠細心o既男人law...hehe~~)


大宅

積分: 2368


3410#
發表於 04-9-26 19:49 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:d男人係咁架啦,我屋企個衰佬咪又係咁,返學個d嘢佢都無問個,有時同佢講嘢佢都當聽唔到,滾滾地咪閙鬼佢 :evil: :evil:佢地係無我地女人咁細心樣樣都同佢地講 ,再唔係你主動同佢商量.(有時滾滾地嘅時候都會諗真係有d後悔同佢一齊,但係過咗就唔會再諗) :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3411#
發表於 04-9-26 23:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]h~~e~~l~~l~~o :mrgreen: :mrgreen:

小靜:我去到sina喇
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3412#
發表於 04-9-26 23:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

HELLO heiray1:


大宅

積分: 2087


3413#
發表於 04-9-27 00:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

ChristyMammy 寫道:
kgpooh2:

我老公都係咁,問佢女女讀書d事都問完等於無問!淨係話唔使咁急!一d都唔緊張!你想報邊間幼稚園?

Hi CristyMammy:
我依家心目中剩係得一間,係天盛苑天主教聖葉理諾報K1班
個間學校話睇吓報完名後睇情況可能會提早half year即05年3月開一班叫預備班比將就讀05年K1班前小朋友,


大宅

積分: 2368


3414#
發表於 04-9-27 00:13 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今日去邊呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3415#
發表於 04-9-27 00:23 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今日出去睇電話其實依家d smart tXXX&新X界公司客戶價做得幾平我攞舊機NOKIA 8250換減$320-都幾扺,


大宅

積分: 2368


3416#
發表於 04-9-27 00:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:咩換減$320呀????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1124

好媽媽勳章


3417#
發表於 04-9-27 00:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:妳去SINA打麻雀記得預埋我喎~~ :mrgreen:

kgpooh2:我老公都係咁架~~d仔女選邊間幼稚園,邊間小學,,教d仔女做功課........種之關於仔女既事,乜嘢都係由我揸主意,問佢比d意見,答咗等於冇答~~~
妳選天盛間幼稚園,咁返學放學咪冇咁方便?


大宅

積分: 2087


3418#
發表於 04-9-27 00:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2:咩換減$320呀????

我買個部電話門口價 $1980-(我見出面細鋪頭仔價錢都係$1980-) 原本係smart tXXX客戶減$200,再減舊機價值$320-(唔同型號唔同價錢)


大宅

積分: 2368


3419#
發表於 04-9-27 00:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

小靜 :岩岩先打完,仲係咁輸呀,唔大唔輸喎 :evil: :evil:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3420#
發表於 04-9-27 00:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :哦~~~~咁你諗住換呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo