媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1170


3401#
發表於 04-8-2 01:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5570


3402#
發表於 04-8-2 01:14 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

oh...近日真係好多bb病左!真陰功!希望個個bb都早日康復,健健康康!

veronica,
我咁鬼懶~~成日都想幫珈瑋仔整番本baby book﹝未出世已經買左﹞,但係只係整左頭一個月已經放左係櫃裡未見過光。

心陶實得!因為有珈瑋仔的支持!


男爵府

積分: 5570


3403#
發表於 04-8-2 01:21 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

veronica,
please check PM!Thanks!


大宅

積分: 1109


3404#
發表於 04-8-2 01:22 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

希望各位媽咪同bb都唔再比病菌打倒, 身體健康, 活潑精靈 ! 我之前都無比衍霆著底衫, 自從病左之後我都同佢著番件老底, 因為bb出入冷氣地方, 一冷一熱真係好易病架 ! 唔著老底都要加番件外套 ~

ahpei

ivybibi 寫道:
oh...近日真係好多bb病左!真陰功!希望個個bb都早日康復,健健康康!


洋房

積分: 126


3405#
發表於 04-8-2 01:24 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

dear all,
點解咁多bb病左!希望快啲好番,個個媽咪都要努力呀!!
歡迎來到熙熙世界 我係2003年11月1日出左世啦! 01/11/03 - 3.41kg 10/02/04 - 6.2kg 身長64cm 30/05/04 - 8kg 身長75cm 頭圍42cm


男爵府

積分: 5570


3406#
發表於 04-8-2 01:31 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ahpei,
真係加件老底最穩當!

all,
點半啦~~~要閃啦!886


子爵府

積分: 13842


3407#
發表於 04-8-2 01:49 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

我都希望各位病左0既bb快d好返晒...


大宅

積分: 3082


3408#
發表於 04-8-2 02:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrychung,豹豹媽媽
多謝妳地呀,好感激

今日爸爸係咁點名要見人and勁發脾氣
有冇人陪我傾下計呀


大宅

積分: 3082


3409#
發表於 04-8-2 02:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

點解唔見自己online?


子爵府

積分: 13842


3410#
發表於 04-8-2 02:20 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

我都睇唔到自己online....


大宅

積分: 3082


3411#
發表於 04-8-2 02:22 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

各位mama唔好意思呀,呢個網頁應該好開心,俾我攪到好sad咁,但係...要留慨眼淚已經流乾,sorry and sorry..........
just say sorry and help


子爵府

積分: 13842


3412#
發表於 04-8-2 02:29 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ophelia,
傻啦..依度係俾我地個個媽咪盡訴心中情ga ma....唔好講埋sorry依d野啦...我地個個都樂意做你0既聽眾ga...我地支持你呀


大宅

積分: 3082


3413#
發表於 04-8-2 03:18 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

phoebe
多謝妳呀,小心身体
thank you so much


大宅

積分: 3082


3414#
發表於 04-8-2 03:20 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

dear all
good night


別墅

積分: 861


3415#
發表於 04-8-2 03:51 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl

睇開d啦!cherrylung講得好岩,我都要向佢學習下先!盈盈d相好靚!
”我真係唔係好屬荃灣區, 因自少住香港區, 嫁左先搬左去荃灣.”==>>我同你都係一樣,不過有機會,我都想住返香港,但係我老公就......

mrsting, ahpei

咁夜仲有你地陪我

cherrylung
我整到條bar啦,唔該哂!


子爵府

積分: 13842


3416#
發表於 04-8-2 04:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DEAR ALL,
你地有冇發覺而家bk show黎果"在線上"都唔多準確呀...有d off左line都仲休在線上0既


大宅

積分: 4095


3417#
發表於 04-8-2 07:12 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ophelia 寫道:
今日爸爸係咁點名要見人and勁發脾氣
有冇人陪我傾下計呀


唔好意思, 昨晚早訓, 不能夠同你分憂, 世伯如豹豹所言, 洗腎洗血一定很辛苦, 加上年事已高, 可能他自己都擔心就快天黑, 想盡快見晒想見的人, 否則天黑後認唔到路, 心情自然不好, 因為唔知天黑齊的時間是幾多點, 天要黑時, 我們亦阻不了, 即使用電筒照路, 亦會行得很辛苦, 勁發脾氣是可以理解, 你們應該體諒和忍耐, 要鼓勵世伯, ... BB應該唔可以入病房, 但我想世伯都想見多的BB, 可以晒張相片比佢, 等他悶時可以見下BB, 多一樣精神上的支持, 因他受病魔折磨, 好容易想放棄, 一失去了鬥志, 就很難作戰下去. 我們是朋友, 有唔開心, 上來傾下, 唔好孤軍作戰,


男爵府

積分: 6804


3418#
發表於 04-8-2 08:58 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

有相睇啦, please copy and paste

http://www.babyhome.com.tw/album.php?op=album&mid=43839&folderid=81453&u=0


大宅

積分: 2476


3419#
發表於 04-8-2 09:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Ophelia,

尋晚我都早睡了! 知道你好唔開心, 心情不佳, 無緊要你即管係度舒發, 有開心同唔開心我地都樂意聽! 正如明傑爸爸所言, 你要支持爸爸過呢關, 雖然大家都辛苦, 但記住要堅持唔好放棄!


男爵府

積分: 6804


3420#
發表於 04-8-2 09:41 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

poonhui: 你好面善呀, 有無亨亨d相睇呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo