跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3401#
發表於 08-9-25 04:40 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-9-25 04:37 發表


嘩!都諗住淨睇唔覆 post,點知突然見你上嚟……
你失眠就走去覆 post,係因為覆咗個心安樂 d 會瞓得番一或覆 post 好悶,可以覆覆吓瞓得著?


我都係掛住大家..... so... 瞓唔著.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3402#
發表於 08-9-25 04:43 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-25 00:45 發表
嘩~~d工人咁精架...
等我第日請左工人都要小心d先, 下次出黎記得醒多幾招俾我呀, 我第一次請工人, 乜都唔識架~~我個印印可能下個月尾番工.
不過, 講開d工人, 我在大陸幫阿爸做野,大陸屋企個工人都好醒, 因為 ...


佢地真係醒目.......唔聲唔聲拎D最貴既野嚟食.....

巧彩我屋企最貴個D......係呀B D 奶粉......工人唔啱吃......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3403#
發表於 08-9-25 04:48 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:58 發表

到時有啲咩...我都會上嚟分享&分憂架喇............
其實都唔係真係要日日出街嘅...!呢排都出少咗架喇...你地見我成日捕o係度就知啦~~~


梗係要嚟呢樹分享&分憂....兼且要講吓佢是非....嘻嘻哈哈就將D 唔 likely 既野掉左佢....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3404#
發表於 08-9-25 04:53 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:50 發表
我又唔係呀邊個邊個, 我冇記錯細佬係真係1月出世架~~


我地對於勇於承認自己身份既人特別 nice .....係咪....

絕對唔會"奇視" 您呢個 "0711" 兼外星媽媽.......




男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3405#
發表於 08-9-25 04:56 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-24 23:31 發表

甘係第1個檢測無事未唔洗再測,成個過程都無收錢
唔得啦


呀媽....您巧偉大......排第1個........俾5條 "A" 您.....


聽到您地無事.....真好......


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3406#
發表於 08-9-25 04:58 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 23:23 發表




Me 2222.....請人記住預我.....我淨係識食同玩,嘢唔好叫我做呀

有鮑魚....有花膠....有魚翅....有高清.....

I like it.....

[ 本文章最後由 joyjoy815 於 08-9-25 05:00 編輯 ]


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3407#
發表於 08-9-25 05:02 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-24 23:09 發表
:;pppp: :;pppp: :;pppp:
今日學校停課之麻~~~


咁磨姑C9 又講得您幾啱.........心掛掛就快D去 Check 吓.....


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3408#
發表於 08-9-25 05:03 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-24 22:55 發表

部相機我仲未摸得熟, 所以啲相都係影得普普通通咋...
遲啲摸熟啲, 再幫你地影得靚啲


您話架.....唔該....我要外景照......


大宅

積分: 4072


3409#
發表於 08-9-25 05:04 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:39 發表


下次外星BB 既新進展一定係.......第一句外星話

『外星媽媽..地球D奶粉有事...That's why I don't like to drink milk....我們快點回火星去........』

...


你幾時會去幫電視度對白賺吓外快呀!
我趕住去睇吓人哋 d blog,轉頭傾啦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3410#
發表於 08-9-25 05:11 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-9-25 05:04 發表


你幾時會去幫電視度對白賺吓外快呀!
我趕住去睇吓人哋 d blog,轉頭傾啦!


賺吓外快...唔好喇....我都係呢樹反應下現實...開心D.....

我依家 .....追左幾大板...我呢副老骨頭要 charge 電喇....


大宅

積分: 4180


3411#
發表於 08-9-25 09:18 |只看該作者
waiwai, 冇樹就好喇!

bonnie, 你打算去驗冇?

joyjoy, 做乜訓唔著呀> 你 ???

little-angie, 上次o個樽parsnip baby food, 防風草(=歐洲蘿蔔)呀! 承熙食左3日, 就POO POO左3日爛C, 好似未食固體之前咁, 超順暢, 但HK又唔覺有得買喎, 可能要上網訂先訂到, 你o個邊D baby多唔多食呢種菜o架?

C啦! 我由尋日眼尾跳, 跳到依家都未停過 ... 乜解究呢!
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 2838


3412#
發表於 08-9-25 09:37 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 05:03 發表


您話架.....唔該....我要外景照......


下次我地唔帶B,叫kawaiimama做我地攝影師,淨係影啲媽媽


大宅

積分: 2838


3413#
發表於 08-9-25 09:39 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-25 09:18 發表
waiwai, 冇樹就好喇!

bonnie, 你打算去驗冇?

joyjoy, 做乜訓唔著呀> 你 ???

little-angie, 上次o個樽parsnip baby food, 防風草(=歐洲蘿蔔)呀! 承熙食左3日, 就POO POO左3日爛C, 好似未食固體之前咁, 超順暢, 但H ...


乜你又咁早既,我依家office冇人,個個走晒去做小一interview,我就留守大本形,下晝我就要出動啦


男爵府

積分: 8233


3414#
發表於 08-9-25 09:50 |只看該作者
誰人迫我~~~ 屈我辱我~~~~~
(點解冇唱歌公仔嘅???)

原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 00:05 發表
外星B又黎料啦
攪到我地成班0801 BB好似好渣咁

Bonnie, 不如你認左外星B係0711算把啦


男爵府

積分: 8233


3415#
發表於 08-9-25 09:51 |只看該作者
你乖乖地唔好同99烚氣, 等你99走左之後, 我地去吃壽司吖~~~~
當獎你嘅~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 00:27 發表


我會努力架喇 mouth:mouth:" />

[ 本文章最後由 bonnie1013 於 08-9-25 10:00 編輯 ]


男爵府

積分: 8233


3416#
發表於 08-9-25 09:52 |只看該作者
唔好跟細佬喇~~佢唔正常, 係外星b嘛~~

原文章由 JanisLeung 於 08-9-25 00:51 發表
點解唔飲奶既bb都好腳骨力既
唔知佢下次會學乜呢.....細佬,你咁快, 我地d bb好難跟wor~~


男爵府

積分: 8233


3417#
發表於 08-9-25 09:54 |只看該作者
人地籍貫係"朝那星", 唔係火星耶~~~~

原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:39 發表


下次外星BB 既新進展一定係.......第一句外星話

『外星媽媽..地球D奶粉有事...That's why I don't like to drink milk....我們快點回火星去........』

...


男爵府

積分: 8233


3418#
發表於 08-9-25 09:56 |只看該作者
好啦~ 好啦~
你地真係好煩呀~~
我認細佬係0711 bb啦~~
不過係"朝那星"年曆嘅0711, 即係=地球嘅0801囉~~

原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:53 發表


我地對於勇於承認自己身份既人特別 nice .....係咪....

絕對唔會"奇視" 您呢個 "0711" 兼外星媽媽.......



男爵府

積分: 8233


3419#
發表於 08-9-25 09:59 |只看該作者
去架啦, 不過我想等睇開個醫生係度先去, 佢跟開嘛~~
parsnip......
我見亨氏有d baby food有呢隻喎, 萬寧有得賣, 不過係加埋其他野架~~

原文章由 YYZ 於 08-9-25 09:18 發表
waiwai, 冇樹就好喇!

bonnie, 你打算去驗冇?

joyjoy, 做乜訓唔著呀> 你 ???

little-angie, 上次o個樽parsnip baby food, 防風草(=歐洲蘿蔔)呀! 承熙食左3日, 就POO POO左3日爛C, 好似未食固體之前咁, 超順暢, 但H ...


大宅

積分: 3763


3420#
發表於 08-9-25 10:13 |只看該作者
早....早晨

報料: 昨晚我係 Apita 買BB用品可用$1換pampers好動寶寶一包4塊, 好抵呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo