跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3401#
發表於 09-8-29 23:35 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-29 21:35 發表

唔係呢單,係今日有另一單呀.


咁今日講邊單呀?


大宅

積分: 4684


3402#
發表於 09-8-29 23:37 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 23:18 發表


今日既講座係講我地產前產係既過程, 由見紅, 陣痛, 出水, BB出世, 出世後阿B既照顧等都有提及, 姑娘講既時係好多時都會提醒我地唔好成日煩住姑娘呀....生產過程可能好長呀 (尤其係第一胎), 所以要有耐性等呀, 問住 ...


唉 ~~~ 政府d姑娘好多對病人都冇耐性同粗聲粗氣 {我唔可以話全部不過唔少都係} ~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3403#
發表於 09-8-29 23:37 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-8-29 20:42 發表
我呀 .. 我聽日同埋老公一齊去呀!!


me2. 唔知仲有邊個去呢?


別墅

積分: 581


3404#
發表於 09-8-29 23:38 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 22:54 發表


$ 1470 真係幾抵喎 ~~~ 呢張床(之前有媽咪講過) 護協都要 $ 1579, 哈~ 哈~ 我有寫低價錢, 睇下邊度平, 得番兩張, 我唸住下星期去買, 咁咪冇得買囉 ~~~~ ...


係我講過,不過,我最後係黃埔吉吉島買左,因為用埋全日通優惠,比護協仲平一百蚊。



小B女~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3405#
發表於 09-8-29 23:41 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 22:46 發表


我唔記得o係三聯定商務買 ~~~
我聽日問o下我媽咪, 睇下佢記唔記得, 因為我同佢一齊去買 ~~~


我係大眾書局見過呀.


大宅

積分: 4684


3406#
發表於 09-8-29 23:42 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 23:24 發表
同埋係政府到生係冇得自己選擇開刀定順產, 所以作為第一胎既媽媽, 面對陣痛個種痛己經好無助....再加上如果姑娘仲要少D耐性對自己, 好似好慘咁!


我都覺得係呀, 我會覺得係我軟弱無力既時候仲要有可能比人蝦同叫我唔好嘈 ~~~ 我怕我要搵護士長投訴 haha ~~~~


別墅

積分: 581


3407#
發表於 09-8-29 23:43 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 23:41 發表


我係大眾書局見過呀.


http://shemom.com/news_for_mom/?object_id=13CD4011-5731-4477-AC68C20D82DDC6C0


小B女~~


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3408#
發表於 09-8-29 23:44 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-29 23:20 發表


我都係黃埔jusco買完野,
今日勁多收獲,仲大出血。


今日再去o左jusco...買ma d冬天杉
Amor 做緊八折...星期六日再加多10%折上折 !


大宅

積分: 4684


3409#
發表於 09-8-29 23:44 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-29 23:38 發表


係我講過,不過,我最後係黃埔吉吉島買左,因為用埋全日通優惠,比護協仲平一百蚊。

haha ~~~ 原來係你講, 咁即係幾錢同幾折呢 ??


大宅

積分: 4684


3410#
發表於 09-8-29 23:46 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 09-8-29 23:44 發表


今日再去o左jusco...買ma d冬天杉
Amor 做緊八折...星期六日再加多10%折上折 !


星期六, 日先折上折 ~~ 咁即係我聽日要出動啦 !!!!


大宅

積分: 3487


3411#
發表於 09-8-29 23:50 |只看該作者
為怕驗血報告一出, 就會被捉入醫院待產, 我下星期要買齊野啦....
好在只差幾件...


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3412#
發表於 09-8-29 23:50 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 23:18 發表


今日既講座係講我地產前產係既過程, 由見紅, 陣痛, 出水, BB出世, 出世後阿B既照顧等都有提及, 姑娘講既時係好多時都會提醒我地唔好成日煩住姑娘呀....生產過程可能好長呀 (尤其係第一胎), 所以要有耐性等呀, 問住 ...


咁得人驚, 好似兇你唔好去政府醫院生仔咁喎.... 姑娘份量都係我哋立稅人俾ga啦, 咁的工作態度都有ge. 好心佢哋俾d同愛心工作啦, 好似乜都唔做, 乜都唔理, 又成日做錯嘢, 死不悔改.


大宅

積分: 1031


3413#
發表於 09-8-29 23:57 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 23:50 發表


咁得人驚, 好似兇你唔好去政府醫院生仔咁喎.... 姑娘份量都係我哋立稅人俾ga啦, 咁的工作態度都有ge. 好心佢哋俾d同愛心工作啦, 好似乜都唔做, 乜都唔理, 又成日做錯嘢, 死不悔改. ...


好似"我的低能大肚之道"話頭.....政府E院產前講座既目的係兇到你唔想係政府到生!


大宅

積分: 1031


3414#
發表於 09-8-30 00:00 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-29 23:50 發表
為怕驗血報告一出, 就會被捉入醫院待產, 我下星期要買齊野啦....
好在只差幾件...


好彩你都買得7788.....就算要早D入院都唔駛驚! 等我一於都去JUSCO買埋D野, 安心等阿B出世!


男爵府

積分: 5770


3415#
發表於 09-8-30 00:00 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-29 23:50 發表
為怕驗血報告一出, 就會被捉入醫院待產, 我下星期要買齊野啦....
好在只差幾件...

唔會0既,唔好咁擔心啦!!


男爵府

積分: 5770


3416#
發表於 09-8-30 00:01 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 23:35 發表


咁今日講邊單呀?

係呢單呀~~
威院疑為初生嬰打錯針
(明報)2009年8月29日 星期六 23:20
繼北區醫院 誤打嗎啡針後,沙田 威爾斯醫院一名護士,錯誤為一名嬰兒注射另一名嬰兒的抗生素。

無線電視引述消息透露,威爾醫院產婦病房一名產後的母親,上周初誤將嬰兒放在另一名嬰兒床上。一名護士剛為嬰兒注射,她在沒有核對手帶資料下,為嬰兒注射了抗生素。院方在事後,已即時為嬰兒檢查,沒有大礙,而嬰兒原本亦要注射抗生素,但劑量不同。醫管局 尚未對有關報道,作出回應。

病人組織批評,公立醫院接二連三發生醫療事故,醫護人員不按程序工作,令病人擔心。


男爵府

積分: 5770


3417#
發表於 09-8-30 00:03 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-29 23:14 發表


有。。 不過都是BB在作怪。。 成日壓我地既膀胱
每次去都係得好小。。

我都係,次次都去得少少。


別墅

積分: 581


3418#
發表於 09-8-30 00:03 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 23:44 發表

haha ~~~ 原來係你講, 咁即係幾錢同幾折呢 ??


張床本身已經特價$1599.2,jcard有九五折,我再提前續會,有多張九五折全日通,
即係$1599.2x0.95x0.95=$1443.2
我計過平過護協,所以,今晚即時決定買啦,再叫佢十月先送貨~~


小B女~~


男爵府

積分: 5770


3419#
發表於 09-8-30 00:04 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 23:35 發表


咁今日講邊單呀?

你換左張相後,成日都唔認得你~~


別墅

積分: 581


3420#
發表於 09-8-30 00:08 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 23:46 發表


星期六, 日先折上折 ~~ 咁即係我聽日要出動啦 !!!!


但你要問清楚唔係所有貨品都有10%off,可能只有jcard九五折優惠,如果提早前續會,就可以再有九五折全日通優惠。


小B女~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo