跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 46394


3421#
發表於 08-3-17 12:24 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-17 12:22 發表
觀察一定會...不過我完全無諗到佢一返番學就


係lor,唔明唔明,應該得 3 個小朋友,又帶晒口罩....唯一可能真係敏感lor!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3422#
發表於 08-3-17 12:26 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-3-17 12:14 發表
大人都辛苦啦帶mask,何況小朋友,叫學校比多d水佢飲啦!


大宅

積分: 1679


3423#
發表於 08-3-17 12:30 |只看該作者
我星期六幫心怡攞被都聞到學校有漂白水味, 啲姐姐又將波波池啲波一個一個咁抺... 學校應該都好乾淨.

好似chloe 今日都有返學. 不過個個都無病又帶口罩, 點會有傳染到?

慇慇之前有冇用過o個款/牌子口罩? 係唔係新, 佢之前未用過?


原文章由 webjen 於 08-3-17 12:24 發表


係lor,唔明唔明,應該得 3 個小朋友,又帶晒口罩....唯一可能真係敏感lor!
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3424#
發表於 08-3-17 12:51 |只看該作者
呢隻我月頭果陣買ga...不過次次用都係有病果陣用...都唔知佢係咪便感...我買呢隻係一盒50個...日本出ge...咩牌子就唔記得喇
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 12:30 發表
我星期六幫心怡攞被都聞到學校有漂白水味, 啲姐姐又將波波池啲波一個一個咁抺... 學校應該都好乾淨.

好似chloe 今日都有返學. 不過個個都無病又帶口罩, 點會有傳染到?

慇慇之前有冇用過o個款/牌子口罩? 係唔係新, ...


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3425#
發表於 08-3-17 12:57 |只看該作者
唉,theo仲有咳同好多痰,
我唔敢帶佢返學,怕惹到其他小朋友......


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3426#
發表於 08-3-17 13:12 |只看該作者
如果照學校咁講...睇黎yy都係要係麻麻度過easter
原文章由 050109 於 08-3-17 12:57 發表
唉,theo仲有咳同好多痰,
我唔敢帶佢返學,怕惹到其他小朋友......


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3427#
發表於 08-3-17 13:55 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-17 13:12 發表
如果照學校咁講...睇黎yy都係要係麻麻度過easter



唉,真係希望流感高峰期快d快d過!!
theo尋日同我講想去波波池,我死都唔會帶佢去!!!!!


伯爵府

積分: 17320

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3428#
發表於 08-3-17 14:00 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-3-17 12:30 發表
我星期六幫心怡攞被都聞到學校有漂白水味, 啲姐姐又將波波池啲波一個一個咁抺... 學校應該都好乾淨.

好似chloe 今日都有返學. 不過個個都無病又帶口罩, 點會有傳染到?

慇慇之前有冇用過o個款/牌子口罩? 係唔係新, ...



我尋日都用消毒約水抺地同抺屋,
希望有用啦!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3429#
發表於 08-3-17 14:09 |只看該作者
好彩我ch個波波池裝修closed 大條道理無得反
原文章由 050109 於 08-3-17 13:55 發表



唉,真係希望流感高峰期快d快d過!!
theo尋日同我講想去波波池,我死都唔會帶佢去!!!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3430#
發表於 08-3-18 10:01 |只看該作者
尋日接左yy...我係學校聽到佢 左一聲之後...一出門口我就嗌佢除底個mask...一直到今朝都只係 左幾聲...不過今日我都無比佢返學囉...但係臨出門口果陣...佢:-( 住話唔要去麻麻度


大宅

積分: 1679


3431#
發表於 08-3-18 10:53 |只看該作者
係唔係麻麻屋企無人同佢玩?

希望佢快啲清晒啲咳可以返學啦!


原文章由 portiabb 於 08-3-18 10:01 發表
尋日接左yy...我係學校聽到佢 左一聲之後...一出門口我就嗌佢除底個mask...一直到今朝都只係 左幾聲...不過今日我都無比佢返學囉...但係臨出門口果陣...佢:-( 住話唔要去麻麻度 :thinking ...
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


男爵府

積分: 9669


3432#
發表於 08-3-18 12:25 |只看該作者
e家得閒抹,到時學生可唔可以0甘乾淨呀,仲有學校真系好谷呀,如果唔流通,困住d細菌,一樣會病。好煩呀,學校整下d通風啦!

原文章由 MaMehar 於 08-3-17 12:30 發表
我星期六幫心怡攞被都聞到學校有漂白水味, 啲姐姐又將波波池啲波一個一個咁抺... 學校應該都好乾淨.

好似chloe 今日都有返學. 不過個個都無病又帶口罩, 點會有傳染到?

慇慇之前有冇用過o個款/牌子口罩? 係唔係新, ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3433#
發表於 08-3-18 12:40 |只看該作者
係呀...尋日我上到去都覺得好焗...雖然都見到姐姐係咁抹...真係好似好乾淨...但係空氣唔流通真係好惡攪...遲下開學...都仲係高峰期...都唔知典算...就算好番都好易又病過mouth: mouth:
原文章由 berthanokching 於 08-3-18 12:25 發表
e家得閒抹,到時學生可唔可以0甘乾淨呀,仲有學校真系好谷呀,如果唔流通,困住d細菌,一樣會病。好煩呀,學校整下d通風啦!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3434#
發表於 08-3-18 12:42 |只看該作者
有2個堂哥陪佢ga...都唔知佢攪乜...以前都ok ga...一話返麻麻度同哥哥玩佢都happy ga...但係自從上week返過之後佢就唔肯再返
原文章由 MaMehar 於 08-3-18 10:53 發表
係唔係麻麻屋企無人同佢玩?

希望佢快啲清晒啲咳可以返學啦!


男爵府

積分: 9669


3435#
發表於 08-3-18 13:53 |只看該作者
連nc的爸爸都講學校都幾焗,為左個囡今次病,佢都同我講好好多都唔好番學住,唔駛做咩。



原文章由 portiabb 於 08-3-18 12:40 發表
係呀...尋日我上到去都覺得好焗...雖然都見到姐姐係咁抹...真係好似好乾淨...但係空氣唔流通真係好惡攪...遲下開學...都仲係高峰期...都唔知典算...就算好番都好易又病過mouth: mouth: ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3436#
發表於 08-3-18 14:11 |只看該作者
佢好似都唔係成日去學校咋wor...咁都睇到
原文章由 berthanokching 於 08-3-18 13:53 發表
連nc的爸爸都講學校都幾焗,為左個囡今次病,佢都同我講好好多都唔好番學住,唔駛做咩。


大宅

積分: 1679


3437#
發表於 08-3-18 14:24 |只看該作者
可能學校無乜窗...而家就焗, 遲啲夏天開冷氣就涷...


原文章由 berthanokching 於 08-3-18 13:53 發表
連nc的爸爸都講學校都幾焗,為左個囡今次病,佢都同我講好好多都唔好番學住,唔駛做咩。
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


男爵府

積分: 9669


3438#
發表於 08-3-18 14:52 |只看該作者
佢會留意架,但唔問佢就唔出聲個隻,我有一日問佢啦!佢話唔開窗一樣架!D細路米仲晒,連老師都易病啦!

原文章由 portiabb 於 08-3-18 14:11 發表
佢好似都唔係成日去學校咋wor...咁都睇到


男爵府

積分: 9669


3439#
發表於 08-3-18 14:59 |只看該作者
夏天仲死,開左冷氣冇生風入,D細菌就系學校飛來飛去,真系考慮裝抽氣之類的裝備啦,一個病轉到第二個就煩,今次是沙士以來第一次咁危急的,學校真系要正視問題,不是流感過左就算的!睇下沙士幾多人受影響!

原文章由 MaMehar 於 08-3-18 14:24 發表
可能學校無乜窗...而家就焗, 遲啲夏天開冷氣就涷...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3440#
發表於 08-3-18 15:15 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-3-18 14:59 發表
夏天仲死,開左冷氣冇生風入,D細菌就系學校飛來飛去,真系考慮裝抽氣之類的裝備啦,一個病轉到第二個就煩,今次是沙士以來第一次咁危急的,學校真系要正視問題,不是流感過左就算的!睇下沙士幾多人受影響!

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo