立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3763
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 01:14 發表 佢面對住bb就冇嘢囉~!!!但係又成日請柔柔食二手煙!!!雖然佢o係房食~但係啲味都會傳出嚟嘛!!!正慍神!!!!!!
原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:39 發表 下次外星BB 既新進展一定係.......第一句外星話 『外星媽媽..地球D奶粉有事...That's why I don't like to drink milk....我們快點回火星去........』 ...
積分: 2838
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 09:51 發表 你乖乖地唔好同99烚氣, 等你99走左之後, 我地去吃壽司吖~~~~ 當獎你嘅~~
積分: 4180
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:13 發表 早....早晨 報料: 昨晚我係 Apita 買BB用品可用$1換pampers好動寶寶一包4塊, 好抵呀
男爵府
積分: 7796
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:16 發表 你屋企有個咁大既露台, 重咩佢唔係露台食煙jet
積分: 8233
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:29 發表 好啊~好啊~~~!!正~~~~
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 09:37 發表 下次我地唔帶B,叫kawaiimama做我地攝影師,淨係影啲媽媽
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:25 發表 因為而家天口慶嘛~~~!正一自私精~~~~
原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:48 發表 梗係要嚟呢樹分享&分憂....兼且要講吓佢是非....嘻嘻哈哈就將D 唔 likely 既野掉左佢....
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:32 發表 影媽媽應該易過影BB...! 咁啲相要曬沙龍呢...!好似以前讀書時期咁......
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 11:37 發表 真係好自私喎,嗰日你應該早啲同我地講,等我地做番啲嘢嘛
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 11:38 發表 咁我地要唔要著三點式呢????
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:39 發表 我咁肥................................. 驚迫爆鏡頭喲.......................................mouth:
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:41 發表 http://www2.polamo.com/images/smilies/onionsmilies/onion_icon_027.gif 咁唔洗預我喇................................
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy