跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3763


3421#
發表於 08-9-25 10:16 |只看該作者
你屋企有個咁大既露台, 重咩佢唔係露台食煙jet

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 01:14 發表

佢面對住bb就冇嘢囉~!!!但係又成日請柔柔食二手煙!!!雖然佢o係房食~但係啲味都會傳出嚟嘛!!!正慍神!!!!!!


大宅

積分: 3763


3422#
發表於 08-9-25 10:22 |只看該作者
Joyce, 你講得超好呀

原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:39 發表


下次外星BB 既新進展一定係.......第一句外星話

『外星媽媽..地球D奶粉有事...That's why I don't like to drink milk....我們快點回火星去........』

...


大宅

積分: 2838


3423#
發表於 08-9-25 10:25 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 09:51 發表
你乖乖地唔好同99烚氣, 等你99走左之後, 我地去吃壽司吖~~~~
當獎你嘅~~


好呀~~~我又join


大宅

積分: 3763


3424#
發表於 08-9-25 10:29 |只看該作者
好呀!!! 去呀....去呀....

原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 09:51 發表
你乖乖地唔好同99烚氣, 等你99走左之後, 我地去吃壽司吖~~~~
當獎你嘅~~


大宅

積分: 4180


3425#
發表於 08-9-25 10:35 |只看該作者
唔知萬O同P'N 會唔會跟住都有呢?

原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:13 發表
早....早晨

報料: 昨晚我係 Apita 買BB用品可用$1換pampers好動寶寶一包4塊, 好抵呀
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 2838


3426#
發表於 08-9-25 10:36 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:13 發表
早....早晨

報料: 昨晚我係 Apita 買BB用品可用$1換pampers好動寶寶一包4塊, 好抵呀


做乜唔早啲報料,係咪超市???


男爵府

積分: 7796


3427#
發表於 08-9-25 11:25 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:16 發表
你屋企有個咁大既露台, 重咩佢唔係露台食煙jet

因為而家天口慶嘛~~~!正一自私精~~~~


男爵府

積分: 7796


3428#
發表於 08-9-25 11:28 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:13 發表
早....早晨

報料: 昨晚我係 Apita 買BB用品可用$1換pampers好動寶寶一包4塊, 好抵呀

$1..???!!真係好抵啊...!不過要過海...


男爵府

積分: 7796


3429#
發表於 08-9-25 11:29 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 09:51 發表
你乖乖地唔好同99烚氣, 等你99走左之後, 我地去吃壽司吖~~~~
當獎你嘅~~

好啊~好啊~~~!!正~~~~


男爵府

積分: 8233


3430#
發表於 08-9-25 11:32 |只看該作者
你今日又咁早~~
尋晚一定訓得好好啦~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:29 發表

好啊~好啊~~~!!正~~~~


男爵府

積分: 7796


3431#
發表於 08-9-25 11:32 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 09:37 發表


下次我地唔帶B,叫kawaiimama做我地攝影師,淨係影啲媽媽

影媽媽應該易過影BB...!
咁啲相要曬沙龍呢...!好似以前讀書時期咁......


大宅

積分: 2838


3432#
發表於 08-9-25 11:37 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:25 發表

因為而家天口慶嘛~~~!正一自私精~~~~


真係好自私喎,嗰日你應該早啲同我地講,等我地做番啲嘢嘛


男爵府

積分: 7796


3433#
發表於 08-9-25 11:37 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 04:48 發表


梗係要嚟呢樹分享&分憂....兼且要講吓佢是非....嘻嘻哈哈就將D 唔 likely 既野掉左佢....

講得好啊~~~~~
佢聽朝就返喇...希望到時係分享多過分憂啦......mouth:


大宅

積分: 2838


3434#
發表於 08-9-25 11:38 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:32 發表

影媽媽應該易過影BB...!
咁啲相要曬沙龍呢...!好似以前讀書時期咁......


咁我地要唔要著三點式呢????


男爵府

積分: 7796


3435#
發表於 08-9-25 11:39 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 11:37 發表


真係好自私喎,嗰日你應該早啲同我地講,等我地做番啲嘢嘛

佢嗰日死咗入大嶼山嘛~~!不過仲好啦~!!唔使篤眼篤鼻!!:;pppp:


男爵府

積分: 8233


3436#
發表於 08-9-25 11:39 |只看該作者
我咁肥.................................
驚迫爆鏡頭喲.......................................mouth:

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:32 發表

影媽媽應該易過影BB...!
咁啲相要曬沙龍呢...!好似以前讀書時期咁......


男爵府

積分: 8233


3437#
發表於 08-9-25 11:41 |只看該作者


咁唔洗預我喇................................


原文章由 mushroomn 於 08-9-25 11:38 發表


咁我地要唔要著三點式呢????


男爵府

積分: 7796


3438#
發表於 08-9-25 11:43 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 11:38 發表


咁我地要唔要著三點式呢????

好啊~~~正~~~~~!!


男爵府

積分: 7796


3439#
發表於 08-9-25 11:47 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:39 發表
我咁肥.................................
驚迫爆鏡頭喲.......................................mouth:

一個專業嘅攝影師, 係要懂得用部機嚟就人架嘛...!何況都唔使點就啫......


男爵府

積分: 7796


3440#
發表於 08-9-25 11:49 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:41 發表
http://www2.polamo.com/images/smilies/onionsmilies/onion_icon_027.gif

咁唔洗預我喇................................

唔緊要...!我後期製作, 係咁咦執執就OK啦~~~!個個都36-24-36~~~!!!包o係我身上~~~~~~~!!!!!!!!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo