跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 581


3421#
發表於 09-8-30 00:12 |只看該作者
我今日買左係吉吉島bb車、bb床、揹帶、軟身尿墊、毛巾尿墊、床上吊飾。阿b d野差不多買齊,真係好啦。


小B女~~


男爵府

積分: 5770


3422#
發表於 09-8-30 00:19 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-30 00:12 發表
我今日買左係吉吉島bb車、bb床、揹帶、軟身尿墊、毛巾尿墊、床上吊飾。阿b d野差不多買齊,真係好啦。

真係好豐富喎~~


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3423#
發表於 09-8-30 00:31 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-30 00:08 發表


但你要問清楚唔係所有貨品都有10%off,可能只有jcard九五折優惠,如果提早前續會,就可以再有九五折全日通優惠。


只係BB杉...有10%off 折上折
所以今天只係買BB杉...下星期三(2號)再買其他用品


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3424#
發表於 09-8-30 00:33 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-29 23:57 發表


好似"我的低能大肚之道"話頭.....政府E院產前講座既目的係兇到你唔想係政府到生!


哈哈... 又係喎, 真係無錯.
我記得小馬, 就係俾d剪刀嚇怕咗, 先去 c+ 開刀.


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3425#
發表於 09-8-30 00:35 |只看該作者
大家諗住買邊個牌子水煲 ?...for 沖奶


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3426#
發表於 09-8-30 00:35 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:03 發表

我都係,次次都去得少少。


係bor, 我日頭去襯vv, 雖然好急, 但都只係痾好少... 但半夜起身, 就好多呢... 你哋係咪咁ga?


大宅

積分: 4684


3427#
發表於 09-8-30 00:36 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 23:50 發表


咁得人驚, 好似兇你唔好去政府醫院生仔咁喎.... 姑娘份量都係我哋立稅人俾ga啦, 咁的工作態度都有ge. 好心佢哋俾d同愛心工作啦, 好似乜都唔做, 乜都唔理, 又成日做錯嘢, 死不悔改. ...



佢地既態度就係冇態度, 邊有愛心, 好多都黑口黑面,又唔係冇糧出 ~~~ 又冇人叫佢做姑娘, 都唔知點解做得咁慘 !!!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3428#
發表於 09-8-30 00:37 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:04 發表

你換左張相後,成日都唔認得你~~


係呀, 就係見大家都換相, 見悶悶地, 都換埋一份囉...


大宅

積分: 2704


3429#
發表於 09-8-30 00:38 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 00:35 發表


係bor, 我日頭去襯vv, 雖然好急, 但都只係痾好少... 但半夜起身, 就好多呢... 你哋係咪咁ga?


我係呀~~~
吾知點解...有時仲覺得好難去 TIM呀~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3430#
發表於 09-8-30 00:39 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 09-8-30 00:12 發表
我今日買左係吉吉島bb車、bb床、揹帶、軟身尿墊、毛巾尿墊、床上吊飾。阿b d野差不多買齊,真係好啦。


今日, 我都有去黃埔jusco行呀, 不好多人呀. 所以, 老公只俾我係 amor 買咗衫仔, 就要走人.


男爵府

積分: 5770


3431#
發表於 09-8-30 00:40 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 00:35 發表


係bor, 我日頭去襯vv, 雖然好急, 但都只係痾好少... 但半夜起身, 就好多呢... 你哋係咪咁ga?

我都係,可能半夜有個幾兩個鐘冇去,所以會去得多d。
但我日頭的vv係好綠&好濁,你地會唔會係咁?


男爵府

積分: 5770


3432#
發表於 09-8-30 00:42 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 00:39 發表


今日, 我都有去黃埔jusco行呀, 不好多人呀. 所以, 老公只俾我係 amor 買咗衫仔, 就要走人.

星期六,日真係好多人,平日去會好d。


大宅

積分: 4684


3433#
發表於 09-8-30 00:42 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 00:35 發表


係bor, 我日頭去襯vv, 雖然好急, 但都只係痾好少... 但半夜起身, 就好多呢... 你哋係咪咁ga?


係呀 ~~~


男爵府

積分: 5770


3434#
發表於 09-8-30 00:43 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 09-8-30 00:35 發表
大家諗住買邊個牌子水煲 ?...for 沖奶

諗住用番而家用緊的,要再買新的嗎?


大宅

積分: 1031


3435#
發表於 09-8-30 00:46 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:40 發表

我都係,可能半夜有個幾兩個鐘冇去,所以會去得多d。
但我日頭的vv係好綠&好濁,你地會唔會係咁?


點解會綠既? 我係黃色架WOR....


大宅

積分: 1031


3436#
發表於 09-8-30 00:47 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:43 發表

諗住用番而家用緊的,要再買新的嗎?


我都係用番依家個電水煲jar


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3437#
發表於 09-8-30 00:48 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 09-8-30 00:35 發表
大家諗住買邊個牌子水煲 ?...for 沖奶


是否有60度水溫和有奶樽logo個d水煲就可以?


大宅

積分: 2704


3438#
發表於 09-8-30 00:48 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:40 發表

我都係,可能半夜有個幾兩個鐘冇去,所以會去得多d。
但我日頭的vv係好綠&好濁,你地會唔會係咁?


好黃就有....綠就冇喎...


男爵府

積分: 5770


3439#
發表於 09-8-30 00:48 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:46 發表


點解會綠既? 我係黃色架WOR....

係呀,真係好綠,到下午先會淡色d,但都係淺綠色的。
係咪我飲水唔夠呢?


大宅

積分: 1031


3440#
發表於 09-8-30 00:48 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-8-30 00:38 發表


我係呀~~~
吾知點解...有時仲覺得好難去 TIM呀~


如果小便痛就記得要同E生講...因為驚發炎呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo