立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 581
男爵府
積分: 5770
原帖由 jamiek 於 09-8-30 00:12 發表 我今日買左係吉吉島bb車、bb床、揹帶、軟身尿墊、毛巾尿墊、床上吊飾。阿b d野差不多買齊,真係好啦。
大宅
積分: 1858
原帖由 jamiek 於 09-8-30 00:08 發表 但你要問清楚唔係所有貨品都有10%off,可能只有jcard九五折優惠,如果提早前續會,就可以再有九五折全日通優惠。
積分: 2579
原帖由 Fira 於 09-8-29 23:57 發表 好似"我的低能大肚之道"話頭.....政府E院產前講座既目的係兇到你唔想係政府到生!
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:03 發表 我都係,次次都去得少少。
積分: 4684
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-29 23:50 發表 咁得人驚, 好似兇你唔好去政府醫院生仔咁喎.... 姑娘份量都係我哋立稅人俾ga啦, 咁的工作態度都有ge. 好心佢哋俾d同愛心工作啦, 好似乜都唔做, 乜都唔理, 又成日做錯嘢, 死不悔改. ...
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:04 發表 你換左張相後,成日都唔認得你~~
積分: 2704
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 00:35 發表 係bor, 我日頭去襯vv, 雖然好急, 但都只係痾好少... 但半夜起身, 就好多呢... 你哋係咪咁ga?
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 00:39 發表 今日, 我都有去黃埔jusco行呀, 不好多人呀. 所以, 老公只俾我係 amor 買咗衫仔, 就要走人.
原帖由 BBchu2009 於 09-8-30 00:35 發表 大家諗住買邊個牌子水煲 ?...for 沖奶
積分: 1031
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:40 發表 我都係,可能半夜有個幾兩個鐘冇去,所以會去得多d。 但我日頭的vv係好綠&好濁,你地會唔會係咁?
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:43 發表 諗住用番而家用緊的,要再買新的嗎?
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:46 發表 點解會綠既? 我係黃色架WOR....
原帖由 小蛇 於 09-8-30 00:38 發表 我係呀~~~ 吾知點解...有時仲覺得好難去 TIM呀~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy