跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


3421#
發表於 05-5-25 11:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
聰明豆,
係呀!我諗係遲d等佢地大個d就會同佢地講媽咪曾經用呢個模做過電療囉。 :mrgreen:


好感人呀!!! :-( :-( 兩個細路要錫媽咪多d呀!!!!


伯爵府

積分: 16171


3422#
發表於 05-5-25 11:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
wandy,
之後仲洗吾洗介口呀?

戒口?!我不嬲都唔戒口架bor!

cherly,
多謝呀!我會努力開聲,希望把聲快d可以番黎啦!~[/quote]

係呀!努力加油呀!我哋等梗同你去tea呀!仲有打雀雀同碌齡呀!


子爵府

積分: 10963


3423#
發表於 05-5-25 11:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb,
好呀!一定係租,唔好家買樓呀! :evil:


伯爵府

積分: 16171


3424#
發表於 05-5-25 11:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆 寫道:
[quote]
wandyfok 寫道:
聰明豆,
係呀!我諗係遲d等佢地大個d就會同佢地講媽咪曾經用呢個模做過電療囉。 :mrgreen:


好感人呀!!! :-( :-( 兩個細路要錫媽咪多d呀!!!![/quote]

係呀! :-( :-(


侯爵府

積分: 21322


3425#
發表於 05-5-25 11:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb 寫道:
应該租怡心園, 但我仲睇緊其他居園. 不過一定係租lor. 因為現在樓價太貴.


我成日都覺得租屋吾抵架, 每月好似供樓咁既價錢, 但就只有豁出去, 只係爭筆手期咁解..........


子爵府

積分: 10963


3426#
發表於 05-5-25 11:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆 寫道:
好感人呀!!! :-( :-( 兩個細路要錫媽咪多d呀!!!!

聰明豆,
我唔係諗住感動佢地,只係想攪下笑啫! :mrgreen:

煒良媽,
係呀!我昨天已經出院返屋企啦!


伯爵府

積分: 15050


3427#
發表於 05-5-25 11:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.


侯爵府

積分: 21322


3428#
發表於 05-5-25 11:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

wandyfok 寫道:
聰明豆,
我唔係諗住感動佢地,只係想攪下笑啫! :mrgreen:


衰鬼呀! 邊有人攞呢D野黎攪笑架??? :evil: :evil:


侯爵府

積分: 21322


3429#
發表於 05-5-25 11:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.


咁妳幾時買返黎架??
我層樓就係樓市最低時買架, 如果依傢放可以賺約100萬!!!! 係咪好羨慕呢??


子爵府

積分: 10963


3430#
發表於 05-5-25 11:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.

sabina_bb,
唔係化!?俾我就唔賣囉!

to all,
我要同少爺去睇醫生先呀!返黎再chat過啦!


大宅

積分: 4515


3431#
發表於 05-5-25 11:34 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)


巴巴閉!!

聰明豆 寫道:
我層樓就係樓市最低時買架, 如果依傢放可以賺約100萬!!!! 係咪好羨慕呢??
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


大宅

積分: 4515


3432#
發表於 05-5-25 11:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)


係囉,升市做乜賣得咁急呀? :cry:

sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3433#
發表於 05-5-25 11:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

cherly 寫道:

巴巴閉!!

[quote]
聰明豆 寫道:
我層樓就係樓市最低時買架, 如果依傢放可以賺約100萬!!!! 係咪好羨慕呢??
[/quote]

一早都話你係富婆啦! 其實你唔使resign啦不如放咗層樓租樓住,跟住將d錢投資落去間茶餐廳咪得囉!


侯爵府

積分: 21322


3434#
發表於 05-5-25 11:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

Ka_wai 寫道:
一早都話你係富婆啦! 其實你唔使resign啦不如放咗層樓租樓住,跟住將d錢投資落去間茶餐廳咪得囉!


我一定吾會租樓架, 我覺得好似撥水出去咁!!! 其實我又吾係炒家, 自住只係賬面上賺錢啫, 不設實際既!!! 攞出黎講下笑啫!!
茶餐廳要自己落手落腳架, 吾resign點得呀??? 同埋我預左筆錢開舖架, 一早預左公司吾補水喇!!!!!!!!!!!


侯爵府

積分: 21322


3435#
發表於 05-5-25 11:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

cherly 寫道:

巴巴閉!!


洗嘜講!!!!


伯爵府

積分: 16171


3436#
發表於 05-5-25 11:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆 寫道:
[quote]
cherly 寫道:

巴巴閉!!


洗嘜講!!!! [/quote]

襯家!謙虛d啦!


伯爵府

積分: 15050


3437#
發表於 05-5-25 12:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.


咁妳幾時買返黎架??
我層樓就係樓市最低時買架, 如果依傢放可以賺約100萬!!!! 係咪好羨慕呢??
[/quote]
聰明豆
你仲係度激我 我已經後恢c了 :cry:
cherly
因為而家住緊單位實在太少515ft, 4 個人住實在太少了. :cry:


侯爵府

積分: 21322


3438#
發表於 05-5-25 12:04 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

Ka_wai 寫道:
襯家!謙虛d啦!


平時謙虛得濟, 有時突發性囂張添!!! 大家吾好介意吓!!!!


侯爵府

積分: 21322


3439#
發表於 05-5-25 12:09 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb 寫道:
聰明豆
你仲係度激我 我已經後恢c了 :cry: 但因為而家住緊單位實在太少515ft, 4 個人住實在太少了. :cry:


講下笑啫!! 吾好嬲吓!!! 錫返錫返!!

四個人? 妳意思係咪仲有工人呀??


伯爵府

積分: 16171


3440#
發表於 05-5-25 12:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 3)

sabina_bb 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.


咁妳幾時買返黎架??
我層樓就係樓市最低時買架, 如果依傢放可以賺約100萬!!!! 係咪好羨慕呢??
[/quote]
聰明豆
你仲係度激我 我已經後恢c了 :cry:
cherly
因為而家住緊單位實在太少515ft, 4 個人住實在太少了. :cry: [/quote]

:-( :-( 我個到得400幾呎咋仲要係5個人住tim呀。過多幾年到jeffrey大個仔我都唔知安排佢訓邊tim呀! :-( :-( 我成日發夢如果中六合彩頭獎我就可以買大屋啦,不過我平時甚少買架!所以只可以發吓夢。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo