聰明豆 寫道:
我層樓就係樓市最低時買架, 如果依傢放可以賺約100萬!!!!![]()
係咪好羨慕呢??
![]()
![]()
sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.
sabina_bb 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
聰明豆, wandyfok
我 loss 25 萬呀 :-( 我係3月賣的只係 delay 交吉.
係咪好羨慕呢??
你仲係度激我
我已經後恢c了 :cry: