烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3421#
發表於 04-3-29 21:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5948


3422#
發表於 04-3-29 22:59 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

又有消夜食啦, 我個女見到又話要食, 重叫我去整,
我話等聽日去買啦, 我唔識整呀,
:-P
我今日去實惠買左d新出既碟呀, 入得焗爐既, $19.9一大隻, 唔知叫唔叫做平呢


男爵府

積分: 5932


3423#
發表於 04-3-29 23:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我又要雞尾包呀 !!!!

我呢三個 week 要收爐啦 ............ 遲 d 見 !!!


大宅

積分: 3282


3424#
發表於 04-3-29 23:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我都交下功課先, 雖然唔係靚仔, 不過我老公同仔已經好欣賞﹏

芝士火腿腸仔飽 同 blueberry cheesecake


大宅

積分: 3282


3425#
發表於 04-3-29 23:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia ,

你個雞尾飽好吸引丫, 我好想食一咬啖丫, 我唸一定好好呼者。


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3426#
發表於 04-3-29 23:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3282


3427#
發表於 04-3-30 00:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
攪掂, 唔該哂。


男爵府

積分: 5948


3428#
發表於 04-3-30 00:50 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail

見到你地個個都做包, 真係好想試下, 不過我都係新手, 想做多d唔同既cake先, 你地講話做包要多d時間, 我個女係到, 真係咩都唔使做, 等佢9月返左學, 我多d時間先 :-P


男爵府

積分: 5948


3429#
發表於 04-3-30 00:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

astrid,

你有咩野做呀, 八卦問下


大宅

積分: 3928


3430#
發表於 04-3-30 07:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia
個包睇先就想食


用戶要求終止服務

積分: 6954


3431#
發表於 04-3-30 08:51 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia, cottontail,

妳地既產品都好好樣,應該好好味.

claudia,

妳手勢咁好,又唔係做咁多份量,真係唔使買機啦,我無技術,唯有用機器搭夠:-P


cottontail,

KM800 30% off 呀,妳買唔買呀,要買快手啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4015


3432#
發表於 04-3-30 10:05 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
好掂呀!

Cottontail,
你就好, 有老公支持, 我一直以來都是弧軍作戰咋. 佢心情靚就食兩舊, 唔靚就叫佢食都好難, 上次上堂整d菠蘿叉燒包結果都是去了垃圾桶.

Zen,
一時唔小心實有, 繼續加油.

家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 2106


3433#
發表於 04-3-30 10:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail,
嘩,好掂呀!你一晚整2樣野,仲有一樣係包,會唔會好攰呀?小心身體呀!

claudia,
個雞尾包外形肥嘟嘟,好可愛呀!你真係愈來愈勁呀!

zen,
我覺得你個吐司好靚喎,一d都唔失敗呀!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3434#
發表於 04-3-30 10:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:

Zen,
一時唔小心實有, 繼續加油.



Monica,

我一定會加油,我老公有時食,有時唔食,不過好彩屋企有兩個魔怪,會幫手掃貨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3435#
發表於 04-3-30 10:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau 寫道:

zen,
我覺得你個吐司好靚喎,一d都唔失敗呀!


Dau

因為妳未見個食譜書個樣板咋,論外型我個包包都幾可愛既,似枕頭,但食落就∼∼∼∼ :-(
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4015


3436#
發表於 04-3-30 10:29 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen 寫道:
[quote]
蒙妮卡 寫道:

Zen,
一時唔小心實有, 繼續加油.



Monica,

我一定會加油,我老公有時食,有時唔食,不過好彩屋企有兩個魔怪,會幫手掃貨 [/quote]

Zen,
你就好啦,點都有支持者. 所以我等緊個囡大, 希望佢支持吓我.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3437#
發表於 04-3-30 10:36 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4334


3438#
發表於 04-3-30 12:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位好呀! 回位啦! 你地留好多message, 追到我氣咳

crystal :

恭喜你, 買機啦! 下次整多份比我呀, 我飛車來拿! :-P

ck mouse :

高手! 果然高手-- 我好鐘意你個杏脯西梅包, 好有衝動想整來食. :-P

claudia :

你都係好勁和天份和心機, d 包包好靚, 一定好 yummy.

dau :

叻女, 第一次自已整包就咁正, 花囡一見到你d 腸仔包, 一定要咀幾個, 佢至愛腸仔包.

monica :

又多一個高手出來啦! 你d 作品好吸引, 個marble cake 我好想食.

abc :

嘩! 你個kenwood price 好attractive. 可惜, 我唔會買因我冇地方放, 同我比較鐘意整蛋糕 :-P

我又來交下功課, 朱古力綠茶cookie, 要謝謝亞dau 比我idea, 不過我想問, 如其中一隻整原味(即牛油) 咁果 20g 朱古粉or 綠茶粉係咪變為低粉啦!



各位 :

我有d緊張, 8/4 號個女學校開生日會, 應承學校左會焗d 食物比d 小朋友, 我仲果請埋假, 早上全力去整, 但怕失手, 我計劃整以下食物, 唔知一個早上可否攪掂

扫紋曲奇, 迷你粟子果tart, 迷你腸仔包和提子包


用戶要求終止服務

積分: 6954


3439#
發表於 04-3-30 12:33 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,

一早整咁多野,好趕呀,妳要早一晚量好晒d份量先得啦.如果妳鐘意整cake,不如買個座枱打蛋器,都好幫得手架.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


3440#
發表於 04-3-30 12:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

呢期搞阿女搵學校啲嘢, 真係乜mood都無晒,完全無心機開爐。 :-(

abc/crystal,
7折買機?! 買啦!買啦! 真係好抵呀。唔知買爐又有無得平呢, 如果有, 下次真係要搵妳地幫手啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo