親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


公爵府

積分: 26603

畀面勳章 BK Milk勳章


3441#
發表於 09-4-1 12:01 |只看該作者
請晌悠悠咭有什麼用途?
另外4月份不是送樂園優惠嗎?可選擇悠悠咭嗎?
我們是4月出發的.
謝謝
原帖由 minghei 於 09-4-1 11:49 發表
機票(or printed e-ticket)+護照


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3442#
發表於 09-4-1 12:04 |只看該作者
原帖由 cindyleung0728 於 09-4-1 09:48 發表
請問悠悠咭要出示d咩先可以取?

http://www.welcome2taiwan.net/cht/promote/news.html
以上條 link 話要帶來回機票, passport, 入台証(or 申請編號)正本

p.s. 不過我個同事攞住 d 正本上到去, 個職員話副本都 ok.


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3443#
發表於 09-4-1 12:09 |只看該作者
原帖由 cindyleung0728 於 09-4-1 12:01 發表
請晌悠悠咭有什麼用途?
另外4月份不是送樂園優惠嗎?可選擇悠悠咭嗎?
我們是4月出發的.
謝謝

悠悠咭類似香港的八達通, 可以用來搭捷運, 公車, 又可以用來繳付動物園入場費... ...
送o個張悠悠咭入面有 NT$ 50.
我都係4月份出發.
我個同事話上到去, 個職員表示悠悠咭同樂園優惠都有, 任選其一.

[ 本帖最後由 monkichi 於 09-4-1 12:10 編輯 ]


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3444#
發表於 09-4-1 12:11 |只看該作者
原帖由 minghei 於 09-4-1 11:49 發表
機票(or printed e-ticket)+護照

minghei,
你邊日出發呀??


公爵府

積分: 26603

畀面勳章 BK Milk勳章


3445#
發表於 09-4-1 12:26 |只看該作者
哦,明白.謝謝妳詳細的資料.

原帖由 monkichi 於 09-4-1 12:09 發表

悠悠咭類似香港的八達通, 可以用來搭捷運, 公車, 又可以用來繳付動物園入場費... ...
送o個張悠悠咭入面有 NT$ 50.
我都係4月份出發.
我個同事話上到去, 個職員表示悠悠咭同樂園優惠都有, 任選其一. ...


複式洋房

積分: 392


3446#
發表於 09-4-1 12:37 |只看該作者
你們好, 我都會在復活節去台灣, 多謝你們的資料。

我想搵一日去大溪花海農場和淡水看日落, 夠不夠時間呢? 同行的有大有小, 大溪適合他們嗎?

定還是去九份好呢? thanks!!

smiles


大宅

積分: 2180


3447#
發表於 09-4-1 13:50 |只看該作者
原帖由 cindyleung0728 於 09-4-1 09:43 發表
我之前send個e-mail到babyboss,問vip資料,佢地回覆話vip會員只國文申請,持護照人仕不可申請vip.


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3448#
發表於 09-4-1 14:12 |只看該作者
原帖由 晴B媽 於 09-3-31 15:03 發表
請問有無人知, d 主題樂園有幾多discount, 點樣可以拎到?

台灣觀光局
http://www.welcome2taiwan.net/cht/promote/present.html

晴 B 媽, helenjoe, woon-woon

你地攞左未呀, 我已經攞左啦, 有捷運票或樂園優惠券,
每張機票一張, 我選左樂園優惠券


大宅

積分: 3223

好媽媽勳章


3449#
發表於 09-4-1 14:17 |只看該作者
我都剛剛換左樂園優惠券,但係係咪真係唔駛錢入場呀.... 我都唔係好明﹗


大宅

積分: 2180


3450#
發表於 09-4-1 14:18 |只看該作者
請問各位mami怎样在網上訂票?我都send 咗email問佢地,佢地覆我如下:

我們是從香港來的,請問我們可否在網上申請成為會員呢?在網上訂票要提前幾多時間及怎樣付款?(預計4日16日來玩)謝謝!繁請回覆!

我們的回答如下:
------------------------
您好:
因我們並未提供海外訂票,所以要麻煩您當天至現場再購票。
造成困擾,敬請見諒。
目前非中華民國國民、持有國外身分證件或護照之一般觀光客或居住在台灣的外國人,無法申辦VIP會員。
但持國外身分證明(身分證或護照)可享購票八折優惠(以公開票價訂價計)。
謝謝 !
~~BabyBoss期待您的光臨~~

若您有任何疑問,歡迎洽詢 BabyBoss職業體驗任意城 客服中心:
http://www.babyboss.tw/contact_services.php?id=1359

BabyBoss職業體驗任意城 客服中心 敬上



原帖由 cindyleung0728 於 09-4-1 09:43 發表
我之前send個e-mail到babyboss,問vip資料,佢地回覆話vip會員只國文申請,持護照人仕不可申請vip.


大宅

積分: 1093


3451#
發表於 09-4-1 14:59 |只看該作者
JJ2601,

我今日都換左lu, 我係換悠遊咭, 其實之前我係專登等樂園票出我先換的, 但係啱啱check左台灣話呢兩個星期好似有冷鋒到, 我因為帶住1大1小, 小果個1歲9個月, 仲有我媽咪, 我怕到時天氣唔好好lei hea, 所以都係唔去

如果啱用, 樂園門票抵好多, 度度都幾百台幣嫁

原帖由 JJ2601 於 09-4-1 14:12 發表

晴 B 媽, helenjoe, woon-woon

你地攞左未呀, 我已經攞左啦, 有捷運票或樂園優惠券,
每張機票一張, 我選左樂園優惠券


複式洋房

積分: 409


3452#
發表於 09-4-1 15:46 |只看該作者
原帖由 Woon-Woon 於 09-4-1 14:59 發表
JJ2601,

我今日都換左lu, 我係換悠遊咭, 其實之前我係專登等樂園票出我先換的, 但係啱啱check左台灣話呢兩個星期好似有冷鋒到, 我因為帶住1大1小, 小果個1歲9個月, 仲有我媽咪, 我怕到時天氣唔好好lei hea, 所以都 ...


複式洋房

積分: 409


3453#
發表於 09-4-1 15:48 |只看該作者
Good luck to you. I just give the tourist board a call and they said all the " Octopus Cards " are gone now.


原帖由 Woon-Woon 於 09-4-1 14:59 發表
JJ2601,

我今日都換左lu, 我係換悠遊咭, 其實之前我係專登等樂園票出我先換的, 但係啱啱check左台灣話呢兩個星期好似有冷鋒到, 我因為帶住1大1小, 小果個1歲9個月, 仲有我媽咪, 我怕到時天氣唔好好lei hea, 所以都 ...


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3454#
發表於 09-4-1 16:02 |只看該作者
原帖由 Woon-Woon 於 09-4-1 14:59 發表
JJ2601,

我今日都換左lu, 我係換悠遊咭, 其實之前我係專登等樂園票出我先換的, 但係啱啱check左台灣話呢兩個星期好似有冷鋒到, 我因為帶住1大1小, 小果個1歲9個月, 仲有我媽咪, 我怕到時天氣唔好好lei hea, 所以都 ...


可以Keep 住先, 因為係可以用到6月尾


子爵府

積分: 12441


3455#
發表於 09-4-1 16:18 |只看該作者
睇住台灣氣象局, 的確唔太開心, 日日都好似落雨咁....

有冇人去過小叮噹? 想知如果去到新竹高鐵後打的要幾錢?? 唔知貴唔貴, 還是由台北包車抵?

[ 本帖最後由 Jennie 於 09-4-1 16:40 編輯 ]
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3456#
發表於 09-4-1 16:56 |只看該作者
原帖由 smiles 於 09-4-1 12:37 發表
你們好, 我都會在復活節去台灣, 多謝你們的資料。

我想搵一日去大溪花海農場和淡水看日落, 夠不夠時間呢? 同行的有大有小, 大溪適合他們嗎?

定還是去九份好呢? thanks!!

smiles ...


你望o下先啦. 大溪呢樹有花同小農場咁....

http://www.tasheeblmn.com.tw/chinese/chinese.htm

如果去九份撞正weekend 係好多人, 迫都有d 唔想行咁.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


3457#
發表於 09-4-1 17:59 |只看該作者
睇台灣天氣報告, 成個星期都落雨, 如果去到日日都落雨點算?


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


3458#
發表於 09-4-1 19:26 |只看該作者
想問下送果張悠悠卡係唔係得面值TW50咋? 乜唔係一日票呢咩? 因為係朋友幫我攞, 張卡唔係我手!


伯爵府

積分: 16095


3459#
發表於 09-4-1 20:55 |只看該作者
原帖由 JJ2601 於 09-4-1 14:12 發表

晴 B 媽, helenjoe, woon-woon

你地攞左未呀, 我已經攞左啦, 有捷運票或樂園優惠券,
每張機票一張, 我選左樂園優惠券


hi jj2601,

今天去左仔仔學校運動會幫手做家長義工和跑4x100親子接子比賽, 沒有返工.

好的, 明天返工lunch time去取...我會拿"樂園優惠券".

thx.


男爵府

積分: 6541


3460#
發表於 09-4-1 20:56 |只看該作者
hi,
我上星期見babyboss出左6月份,
見可以上網做vip及訂票, 我玩果日係星期一,
就book左先, 我3大1小, 因有事問佢
佢同樣回覆vip係俾國民
其他持外國passport不容許
但佢見我book左及已過數
到時補返差價, 至於可唔可以用8折
我未問佢地, 到時先問, 因預左去玩
至少hold左位先

[ 本帖最後由 AA 於 09-4-1 20:58 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo