跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8233


3441#
發表於 08-9-25 11:52 |只看該作者
係, 唔洗點就......
因為......
點就都就唔到!!!!!!

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:47 發表

一個專業嘅攝影師, 係要懂得用部機嚟就人架嘛...!何況都唔使點就啫......


男爵府

積分: 8233


3442#
發表於 08-9-25 11:52 |只看該作者
後期製作 又加粒星上去呀

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:49 發表

唔緊要...!我後期製作, 係咁咦執執就OK啦~~~!個個都36-24-36~~~!!!包o係我身上~~~~~~~!!!!!!!!!


男爵府

積分: 7796


3443#
發表於 08-9-25 11:56 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:52 發表
後期製作 又加粒星上去呀

梗係唔係啦~~~!到時就認真好多架喇~~!


男爵府

積分: 7796


3444#
發表於 08-9-25 11:59 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:52 發表
係, 唔洗點就......
因為......
點就都就唔到!!!!!!

就算就唔到, 都係因為人多啫~~!大家企埋啲, 親密啲咪得囉~



男爵府

積分: 8233


3445#
發表於 08-9-25 12:00 |只看該作者
咦...........
咁將我個頭KEY去D水著女星度得唔得呢~~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:56 發表

梗係唔係啦~~~!到時就認真好多架喇~~!


男爵府

積分: 7796


3446#
發表於 08-9-25 12:00 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 11:32 發表
你今日又咁早~~
尋晚一定訓得好好啦~~

尋晚柔柔好乖, 嘈過一次就瞓到10點半,正啊~~~~~


男爵府

積分: 7796


3447#
發表於 08-9-25 12:04 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 12:00 發表
咦...........
咁將我個頭KEY去D水著女星度得唔得呢~~~

咁你鍾意"澤尻繪里香"定係"星野亞美"啫~~~~~


大宅

積分: 3763


3448#
發表於 08-9-25 12:05 |只看該作者
人地昨晚先知 & 買之麻......今朝就即刻報料, 都唔係好遲姐:;pppp:

係超市收銀對出既 P&G booth.

原文章由 mushroomn 於 08-9-25 10:36 發表


做乜唔早啲報料,係咪超市???


男爵府

積分: 8233


3449#
發表於 08-9-25 12:06 |只看該作者
等我問下c6先~~~

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 12:04 發表

咁你鍾意"澤尻繪里香"定係"星野亞美"啫~~~~~


大宅

積分: 3763


3450#
發表於 08-9-25 12:07 |只看該作者
咁就真係唔知 lu

不過平時apita都只有easy up換, 但昨晚突然見到有好動寶寶重要$1, 即刻買左3包思詩樂紗巾換3 pad pampers

原文章由 YYZ 於 08-9-25 10:35 發表
唔知萬O同P'N 會唔會跟住都有呢?


大宅

積分: 3763


3451#
發表於 08-9-25 12:09 |只看該作者
最衰個日去你屋企見唔到佢, 如果唔係就幫你手暗串下佢

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:25 發表

因為而家天口慶嘛~~~!正一自私精~~~~


大宅

積分: 3763


3452#
發表於 08-9-25 12:11 |只看該作者
比機會你去行街街麻
再唔去街, 你黎緊既1個月都要係屋企做乖新抱架啦

原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:28 發表

$1..???!!真係好抵啊...!不過要過海...


男爵府

積分: 7796


3453#
發表於 08-9-25 12:12 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 12:06 發表
等我問下c6先~~~

咁你咪即係陰佢??!佢答你又死~唔答你又死~!!!!


男爵府

積分: 7796


3454#
發表於 08-9-25 12:14 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 12:09 發表
最衰個日去你屋企見唔到佢, 如果唔係就幫你手暗串下佢

如果係, 一定好精彩~~~~
不過就算佢o係度都匿o係房啦~~!仲敢出嚟~~~~~


男爵府

積分: 7796


3455#
發表於 08-9-25 12:15 |只看該作者
柔柔又要小睡喇~~!靚媽們~~~一陣見~~~~


洋房

積分: 436


3456#
發表於 08-9-25 12:15 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 12:07 發表
咁就真係唔知 lu

不過平時apita都只有easy up換, 但昨晚突然見到有好動寶寶重要$1, 即刻買左3包思詩樂紗巾換3 pad pampers


等我去萬O睇下先
BB健康,快高長大!!!!


大宅

積分: 2979


3457#
發表於 08-9-25 13:28 |只看該作者
~ HI ~ 呢排老細唔係度, 又可以蛇上黎啦 !


大宅

積分: 2979


3458#
發表於 08-9-25 13:36 |只看該作者
好抵喎 ! 不過我之前都入左d貨啦 !


原文章由 BiscuitBB 於 08-9-25 10:13 發表
早....早晨

報料: 昨晚我係 Apita 買BB用品可用$1換pampers好動寶寶一包4塊, 好抵呀


大宅

積分: 2979


3459#
發表於 08-9-25 13:56 |只看該作者
有無bb去左123影相啦 ?? 彤彤要等到下個月先排到呀 !


大宅

積分: 2979


3460#
發表於 08-9-25 14:08 |只看該作者
好似聽聞下星期又有風打喎 ~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo