,不過我覺得當戲咁睇啦,我感覺係想佢地一齊,因為我係一個著重心靈溝通的人,如果因為責任而活在一個永遠孤獨沒有溝通的婚姻裡便感到人生太苦了,為何要為著責任令到靈魂困死在一個侷促又單向的籠裡面?所以我會想佢地一齊,我並不是道德家,而我身邊有至少兩個朋友佢因為同老公溝通唔到而離開,兩個都係先出軌,後被老公知道再斬情絲,返去老公身邊,但無法溝通是事實及沒法解決,最後兩個都係先離開,後搵伴侶,一個有伴一個沒有
, 因為不能與最親近的人溝通是十級痛苦的事,慢性精神折磨,所以我想男女主一齊,好好整理大家的婚姻關係,再嚐試叫個女理解,最後我會覺得咁樣最美滿

