立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5770
原帖由 小蛇 於 09-8-30 00:48 發表 好黃就有....綠就冇喎...
大宅
積分: 1031
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:48 發表 係呀,真係好綠,到下午先會淡色d,但都係淺綠色的。 係咪我飲水唔夠呢?
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:50 發表 我睇D書冇咁講WOR, 你食緊乜野孕婦補充劑呀, 會唔會關事?
積分: 1858
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:47 發表 我都係用番依家個電水煲jar
積分: 2704
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:48 發表 如果小便痛就記得要同E生講...因為驚發炎呀!
原帖由 BBchu2009 於 09-8-30 00:53 發表 我屋企個電水煲都可以好快煲滾d水...但係唔可以用d好熱o既水開奶ma?
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:49 發表 唔通有咩事?唔會掛!
原帖由 小蛇 於 09-8-30 00:55 發表 咁就冇痛... 不過好似好"聚"咁咯~
原帖由 BBchu2009 於 09-8-30 00:56 發表 話成點啦...訓啦! bye
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:53 發表 粉紅色個隻,會令到便便好黑的。
原帖由 小蛇 於 09-8-30 00:56 發表 你幾時再產檢???? 如果好快產檢的話.... 產檢時問下E生啦~~~
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:57 發表 我知依隻係會令到便便黑, 但係就唔知會唔會令到D尿綠色wor....不如你星期一打個電話問下姑娘, 佢地應該會答到你既, 如果佢地有懷疑都會叫你番去驗架 ...
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:58 發表 我8/9先檢查,到時一定要問吓醫生先得。
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:59 發表 大家聽日有咩節目?
積分: 3518
原帖由 Fira 於 09-8-30 01:03 發表 我聽日去影大肚相呀....所以都要瞓lu, 如果唔係就唔靚女呀!! Night!
原帖由 Fira 於 09-8-30 01:01 發表 咁又好正常, 我有時都會係咁, 因為阿B啱啱坐正係個VV位上面, 所以就好容易急同覺得好重...所以有時我都會同阿B講不如你坐過少少呀, 等媽媽唔駛成日去VV呀! ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy