跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1679


3461#
發表於 08-3-25 09:50 |只看該作者
想問大家, 心怡o個班, NINB有幾多功課?
心怡要做一本假期作業, coloring, 一本handwriting, 同幾張worksheet... 但chloe 好似有3本好似copy book 嘅功課要做... 所以想confirm 一吓有幾多本!! mouth: mouth:
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


珍珠宮

積分: 46388


3462#
發表於 08-3-25 10:22 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-3-25 09:50 發表
想問大家, 心怡o個班, NINB有幾多功課?
心怡要做一本假期作業, coloring, 一本handwriting, 同幾張worksheet... 但chloe 好似有3本好似copy book 嘅功課要做... 所以想confirm 一吓有幾多本!! mouth: mouth: ...


QQ 都係 total 3 本 copybook,入面有 d 係 QQ sick leave 時的功課黎!!心怡之前無請假,可能少 d !!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1679


3463#
發表於 08-3-25 10:30 |只看該作者
咁應該有3本... 因為chloe 媽咪話心怡有2本功課o係chloe 度... 估唔到心怡同chloe 以前成日俾老師撈亂, 叫錯名... 今次連功課都放錯...真係第一次!!


原文章由 webjen 於 08-3-25 10:22 發表


QQ 都係 total 3 本 copybook,入面有 d 係 QQ sick leave 時的功課黎!!心怡之前無請假,可能少 d !!
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


珍珠宮

積分: 46388


3464#
發表於 08-3-25 10:32 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-3-25 10:30 發表
咁應該有3本... 因為chloe 媽咪話心怡有2本功課o係chloe 度... 估唔到心怡同chloe 以前成日俾老師撈亂, 叫錯名... 今次連功課都放錯...真係第一次!!
...


:lol

我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3465#
發表於 08-3-25 10:42 |只看該作者
yy同心怡一樣....我返學校都問過ms. tong...佢話arm數wor...但係yy其實係正常返學果陣都請左日...即係佢都提早左一day放ga...但係ms. tong話arm我就唔理啦...
原文章由 MaMehar 於 08-3-25 09:50 發表
想問大家, 心怡o個班, NINB有幾多功課?
心怡要做一本假期作業, coloring, 一本handwriting, 同幾張worksheet... 但chloe 好似有3本好似copy book 嘅功課要做... 所以想confirm 一吓有幾多本!! mouth: mouth: ...


男爵府

積分: 9669


3466#
發表於 08-3-25 11:49 |只看該作者
QQ同nc一樣啦,因為放假放左好耐!mouth: mouth:

原文章由 webjen 於 08-3-25 10:22 發表


QQ 都係 total 3 本 copybook,入面有 d 係 QQ sick leave 時的功課黎!!心怡之前無請假,可能少 d !!


男爵府

積分: 9669


3467#
發表於 08-3-25 15:13 |只看該作者
今日下午湊左nc返公司,希望佢定定啦


原文章由 berthanokching 於 08-3-25 11:49 發表
QQ同nc一樣啦,因為放假放左好耐!mouth: mouth:


大宅

積分: 1679


3468#
發表於 08-3-25 21:33 |只看該作者
心怡攞番派錯俾chloe o個2本功課簿...Total 有3本功課簿!!
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


珍珠宮

積分: 46388


3469#
發表於 08-3-29 10:18 |只看該作者
尋日 QQ 話倩焮 mami 生左 bb 喇,唔知係唔係 :lol :lol :lol
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 8476


3470#
發表於 08-3-29 10:22 |只看該作者
你好, 各位媽媽,
我將會由屯門搬去元朗錦田, 而大仔都會於5月轉過黎讀k1全日班, 請多多指教

想問下呢間幼稚園既grad通常會去邊間小學架? 因為佢地學校website冇呢方面資料.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3471#
發表於 08-3-29 10:28 |只看該作者
係呀...不過係早2day ge事喇 大小平安呀
原文章由 webjen 於 08-3-29 10:18 發表
尋日 QQ 話倩焮 mami 生左 bb 喇,唔知係唔係 :lol :lol :lol

[ 本文章最後由 portiabb 於 08-3-29 10:32 編輯 ]


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3472#
發表於 08-3-29 10:30 |只看該作者

呢樣我都唔知bor...我地學校仲新...
原文章由 niklaus903 於 08-3-29 10:22 發表
你好, 各位媽媽,
我將會由屯門搬去元朗錦田, 而大仔都會於5月轉過黎讀k1全日班, 請多多指教

想問下呢間幼稚園既grad通常會去邊間小學架? 因為佢地學校website冇呢方面資料. ...


男爵府

積分: 8476


3473#
發表於 08-3-29 10:44 |只看該作者
間學校好新架?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3474#
發表於 08-3-29 10:51 |只看該作者
yl校好似得3年左右...tsw & tp就耐好多...乜你搵學校果陣無問咩
原文章由 niklaus903 於 08-3-29 10:44 發表
間學校好新架?


男爵府

積分: 8476


3475#
發表於 08-3-29 10:56 |只看該作者
參觀時我有問老師, 佢話佢地d學生多數讀直資 所以想問下你地知唔知實際係點. 不過我冇問間學校開左幾多年, 因為冇唸過佢原來係咁新


珍珠宮

積分: 46388


3476#
發表於 08-3-29 11:08 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-29 10:30 發表

呢樣我都唔知bor...我地學校仲新...


應該只派過一年小一!

[ 本文章最後由 webjen 於 08-3-29 11:10 編輯 ]
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3477#
發表於 08-3-29 11:11 |只看該作者
arm arm上年好似派左第一年...不過我唔記得喇 直資yl都矛幾多間啦...不過最緊要你有心目中ge小學je...你睇佢d裝修都知佢地新啦
原文章由 niklaus903 於 08-3-29 10:56 發表
參觀時我有問老師, 佢話佢地d學生多數讀直資 所以想問下你地知唔知實際係點. 不過我冇問間學校開左幾多年, 因為冇唸過佢原來係咁新


大宅

積分: 4929


3478#
發表於 08-3-29 12:54 |只看該作者
oh...太好了...有多一個小寶貝~

原文章由 portiabb 於 08-3-29 10:28 發表
係呀...不過係早2day ge事喇 大小平安呀


大宅

積分: 4929


3479#
發表於 08-3-29 13:26 |只看該作者
佢地無放上web site, 但係係學校度有post出黎, 好多人去左李宗德, 天天, 鐘聲...等等....你可以問下ms kong or 劉主任...佢地會答到你

原文章由 webjen 於 08-3-29 11:08 發表


應該只派過一年小一!


別墅

積分: 713


3480#
發表於 08-3-31 14:01 |只看該作者
原文章由 niklaus903 於 08-3-29 10:22 發表
你好, 各位媽媽,
我將會由屯門搬去元朗錦田, 而大仔都會於5月轉過黎讀k1全日班, 請多多指教

想問下呢間幼稚園既grad通常會去邊間小學架? 因為佢地學校website冇呢方面資料. ...

5月?咁係咪同我地一班吖?
無話通常邊間?我想zoe讀天天,所以咪讀呢間!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo