在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 437


3461#
發表於 04-9-28 23:16 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Paiwai:
你有無唸住報激活playgroup?

人人話英藝好,我就覺得太暗同細d!
有人話激活好,我去到覺得唔太好!
我覺得天樂幾好,有人就話d miss英文教到個仔好差,文法完全唔掂重轉校去左激活!
德怡環境同d staff 都ok,但n1就學執筆寫字,我唔想咁早會好辛苦!

點算!! help我唸下......


大宅

積分: 2368


3462#
發表於 04-9-29 00:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]中秋節快樂呀 :mrgreen: :mrgreen:
你地去咗邊到玩呀 ?-( ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3463#
發表於 04-9-29 01:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:你聽日得唔得閒呀,我諗住同大佬上你到同你過中秋節假期,等你同瑩瑩有個難忘嘅假期 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3464#
發表於 04-9-29 02:22 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
[size=medium]中秋節快樂呀 :mrgreen: :mrgreen:
你地去咗邊到玩呀 ?-( ?-( ?-(


heiray: 我同柏維今晚去左九龍公園呀...玩下燈籠...行下公園...仲見到有好多大燈籠幾靚呀..... :mrgreen:

christymammy: 真係好難揀邊間好...不過我無去過激x, 去過英x不過個度真係幾暗law(唔知點解), 咁你有無去過德怡呀? 天x都聽過有人話麻麻(對於活躍o既小朋友), 所以真係唔知點...不過我都係諗住比仔仔讀下playgroup先...(其實你囡囡同我仔仔都係2006年先要入學姐....慢慢諗law....搵到o岩心水先比佢讀埋n1 law....(我係咁諗o乍)若果天水圍唔o岩你心水不如去元朗睇下la


大宅

積分: 1992


3465#
發表於 04-9-29 13:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=small]中秋節[size=small]"追月夜"[size=small]快樂呀!!

你地昨晚去左邊樹玩呀?
我昨晚得我同個仔倆個過乍,我同佢落去公園玩燈籠乍,不過氣氛比往年靜得多,
我隻佬就番左入去拆衣櫃拆床囉,飯都無同我食呀 :-x
如無意外我地打算10月10日搬野走喇 :-P

今晚等老闆訓左上黎同你地慢慢傾,你地要等我呀


大宅

積分: 4316


3466#
發表於 04-9-29 18:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

DOBE: 10月10日搬la........咁快~~ :cry: 不過住市區的確比新界方便好多....預祝你入伙大大大吉先~ (我都係剛先係九龍返番入來o乍...前幾日去左奶奶度同叔叔度做節食返, 琴晚同仔仔去左九龍公園...今日先返屋企o乍..
你新屋d裝修ok啦....咁快搬得?...不過快d好d, 唔係你又要同軒軒搵定學校唔係你都幾忙呀...
今晚等你....


大宅

積分: 2087


3467#
發表於 04-9-29 21:03 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
kgpooh2:你聽日得唔得閒呀,我諗住同大佬上你到同你過中秋節假期,等你同瑩瑩有個難忘嘅假期 :mrgreen: :mrgreen:

heiray1:
我晏就睇到你留言打電話比你手提右係去咗留言信箱到 你今日去咗邊到呀?


大宅

積分: 2087


3468#
發表於 04-9-29 21:15 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Hi ChristyMammy:
或者你親身去睇埋元朗咖琳幼稚園個到有N1班的有多個選擇
係元朗安寧路地下至4樓個間  <www.karlam.edu.hk>


大宅

積分: 2368


3469#
發表於 04-9-30 00:06 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

:mrgreen: :mrgreen: 我電話無電呀,今日無去街呀
尋晚我地諗住打俾你叫你落公園玩架,但係我又驚夜得滯喎,返嚟樓下都差唔多12點,所以我地玩咗一陣就返咗屋企 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3470#
發表於 04-9-30 00:17 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我琴晚返嚟成1點,好攰返嚟屋企立刻沖涼訓覺好耐都無試過咁攰,因我朝早9點起身,小笨豬琴晚返嚟沖涼一路沖一路<依依啞啞>係到喊好搞笑 :lol: :lol:好耐無見過佢沖涼喊對上一次係2002年4月9日 :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3471#
發表於 04-9-30 00:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你尋晚去邊呀????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3472#
發表於 04-9-30 00:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

尋晚睇"花樣年華囉" :mrgreen:

不過睇左唔夠一半訓著囉


大宅

積分: 2368


3473#
發表於 04-9-30 00:30 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :新屋d嘢整好未呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3474#
發表於 04-9-30 00:30 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :

而家仲係"由油"中乍!
不過10號交樓囉!


大宅

積分: 2368


3475#
發表於 04-9-30 00:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe:幾時請我地上去坐呀
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3476#
發表於 04-9-30 00:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1:

未呀~未有耐啦~

大佬d新相好攪笑喎 :mrgreen:


大宅

積分: 1992


3477#
發表於 04-9-30 00:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 :

等我執好晒就請你地黎啦

好似講黎講去得我地兩個乍喎 ?-(


大宅

積分: 2368


3478#
發表於 04-9-30 00:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :佢知道我地幫佢影相就整個咁嘅樣出嚟 :mrgreen:

Dobe 寫道:
heiray1:

未呀~未有耐啦~

大佬d新相好攪笑喎 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3479#
發表於 04-9-30 00:36 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

上次影的相我灑咗啦如你地要睇pm我留e-mail adress
總共5張個個都唔望鏡頭 :-P


大宅

積分: 2368


3480#
發表於 04-9-30 00:37 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai未有咁早,kgpooh頭先都係到,唔知而家去咗邊 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo