媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5570


3461#
發表於 04-8-2 11:52 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,
有無見到我比你油塘幼稚園的資料???


大宅

積分: 1514


3462#
發表於 04-8-2 11:53 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111~~

我諗唔止你老公炳你, 希希仔大個仔時見到呢個咁俏既相, 同你斷絕母子關係都有之呀!! hahaaa~~~~~

cricri~~
我同kittyhkbb 齊齊去穿膠花?????


男爵府

積分: 5443


3463#
發表於 04-8-2 11:53 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ha ha 我笑到反枱. :lol:

如果掉轉係我, 老公唔止係勁鬧 , 仲會勁


大宅

積分: 1514


3464#
發表於 04-8-2 11:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi

有呀, 真係超級唔該你呀!! 等我一陣查下個位置係邊先!!

係呀, 點解baby house話Collins d相有排先得有拎呀..?


男爵府

積分: 6804


3465#
發表於 04-8-2 11:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cricri: 我想同limma做親家多d

limma: 豬爸好黑, 好在豬女唔似佢咁黑咋~~

ivybibi, 好呀, 咁係唔係去快圗美晒好d?


男爵府

積分: 7300


3466#
發表於 04-8-2 11:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Good Morning!

睇左3x幾頁, 無上兩日miss左好多野tim, 睇唔到希希大戰tim, 可唔可以再post上黎睇睇呀, 靜係睇字幕好釣引呀! 張小姐既"偉論"好攪野, 我只係覺得好笑, 做左人呀媽仲咁小朋友!

希望病左既bb快d好番, mummy and daddy好擔心架!

ivybibi,
珈瑋仔d相好正呀, 真係好似化左裝! 我真係好鐘意黑白相, 好靚呀, 最衰盈盈唔合作, 影唔到!

poonhui,
好開心尋日見到亭亭, 仲比我見到亭亭唔著衫tim, 佢真係好靚仔, 幾時有相睇呀?

好在d湯唔熱, 無整親咋!

kittyhkbb,
我尋日希去bb house, 諗著見吓亨亨同豬女, 不過見唔到你地, 豬女d相好靚呀, 笑得好甜!



大宅

積分: 1514


3467#
發表於 04-8-2 12:01 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb~~

豬囡好似你咁 "白雪雪", 都係靚女一名呀!
做襯家? 好呀, 14/8睇下佢地過唔過電先!!


男爵府

積分: 6804


3468#
發表於 04-8-2 12:01 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl: I think when u came to baby house, I went jor tea with my pig husband ar~~~


男爵府

積分: 5570


3469#
發表於 04-8-2 12:01 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,
因為你的相要逐張貼coating﹝你本相簿﹞,所以要耐的。

kittyhkbb,
我問過bb,佢地放出黎果張大黑白油晝﹝係梳化對住果個架上面﹞要成$1,800連框。Fotomax我平時覺得佢地晒出黎的相幾靚,但係唔知做咁大張要幾多錢???


男爵府

積分: 6804


3470#
發表於 04-8-2 12:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Limma, 尋日豬女見到亨亨, 成日用隻手摸佢呀, 而亨亨又拍手仔呀, 好好笑


男爵府

積分: 6804


3471#
發表於 04-8-2 12:04 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi: 我屋企樓下有間叫百合晒相鋪, 等我問下先


男爵府

積分: 5570


3472#
發表於 04-8-2 12:05 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl,
多謝你讚珈瑋仔! 佢越大越似女仔都唔知點攪!
咁你等盈盈大個的再去影黑白相!我都想去影,但係....費時比人炳﹝我老公﹞


男爵府

積分: 7300


3473#
發表於 04-8-2 12:08 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,
我又錯過左啦, 可唔可以再放都一次呀?
"美XX"廣告是咩東東, 我想要d資料呀!

kittyhkbb,
814先見你同豬女啦!


大宅

積分: 4894


3474#
發表於 04-8-2 12:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Limma~
嘩...唔係甘大鑊o牙...唔好甘嚇我喎!

yk~
我老公話係咪無o架o拉...我話無啦...其實仲有d帶"頭cool既"嘻嘻!

mandymfl~
請稍侯...下午15:00左右再post多一次啦...^^


男爵府

積分: 5443


3475#
發表於 04-8-2 12:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi 寫道:
mandymfl,
多謝你讚珈瑋仔! 佢越大越似女仔都唔知點攪!
咁你等盈盈大個的再去影黑白相!我都想去影,但係....費時比人炳﹝我老公﹞


ivybibi

要測試下珈瑋仔似唔似女仔, 就要好以希希仔咁上演大變身, 換左心陶d靚衫, 等我地aunties評分. 如果心陶d衫太細, 可以借嘉靜個d俾你, 嘉靜剛剛買左1-1.5歲的裙仔, 好靚架!


男爵府

積分: 7300


3476#
發表於 04-8-2 12:15 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,
thanks, 我會坐定定睇架啦!

baby111 寫道:

mandymfl~
請稍侯...下午15:00左右再post多一次啦...^^


大宅

積分: 1510


3477#
發表於 04-8-2 12:15 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

好困擾呀 愷然近來夜晚都喊,仲有時2-3次.搞到我精神緊張,成晚訓得唔"lum".聽到佢郁被就緊張怕佢喊又要抱.我有試過拍佢,不過佢照喊,愈拍愈哄愈喊.知道有人就要人抱.抱返1-2分鐘就訓返,不過有時一放床仔又醒,真係好死煩架.咁我用書上既方法,就係由得佢喊,點知佢喊成40分鐘都唔停.平時唔喊全部留返夜晚喊,認真要命.
你地有冇遇到同樣問題呢?有咩辦法呀?我知其實係冇計,要等佢大d先好...唉...好似尋晚咁,我同老公講好,唔好理佢任佢喊.點知佢喊之餘仲坐起身,仲唔小心頭撞床欄勁喊,於是我抱起,老公就馬上搶住抱,因為我好炆,佢怕我罵愷然.我仲發悔氣同佢講,如果佢抱個女我以後夜晚就唔理...唉點可能呀..佢要返工我唔駛,唔係我理邊個理呀??!


男爵府

積分: 5570


3478#
發表於 04-8-2 12:17 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

yk,
我先無baby111唔傻,同希希仔易服,仲要有的有頭x的相!學limma話齋,弟時珈瑋仔大個費時恕我一世! ﹝得罪左baby111添...唔好嬲呀!**抱抱**﹞

珈瑋仔越黎越似女仔係因為近個月我帶佢出街,好多人都問我佢係唔係女仔,以前的人都話佢果樣好男仔,但近日唔係,而且個衰豬竟然係屋企鍾意玩公仔,日日抱住隻跳跳虎鍚,唉....男仔玩公仔!


男爵府

積分: 5570


3479#
發表於 04-8-2 12:21 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽,
我估愷然可能剛返回上海仲係未好適應環境,所以半夜先會喊醒;因為佢好似係無咩安全感!慢慢佢適應返應該會無事架啦!唔好唔開心,依家愷然需要係你的愛去幫佢一齊適應四周環境!
:-P


男爵府

積分: 6804


3480#
發表於 04-8-2 12:23 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽, 不如你試下俾余x生的保嬰單or珍珠未佢食呀, 我個人覺得幾work

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo