影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3461#
發表於 16-11-12 13:42 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+16-11-12+13:20+機場11

原帖由 XOGOGO 於 16-11-12 發表
好認同!後生時揀樣揀身材,當相處耐咗,外表變得熟悉,反而心靈溝通先可以令一段關係維持落去!我仲有半 ...
三時三餐E5出咗中字啦




水晶宮

積分: 63751


3462#
發表於 16-11-12 13:45 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 13:29
兩性關係你睇得咁通透又會自省,你老公真幸福

本帖最後由 靚寶 於 16-11-12 13:49 編輯

係曾經經歷一段痛苦的感情,雖然已過20年,但當中感覺好實在,所以想奉勸妹妹仔對婚姻有期望的人寧缺莫濫,祈望最好的會來臨,如果當初我糾結在ex的感情,機場女主角將會是我,有少少執返身彩的感覺

不過話說回頭,婚姻及愛情不能停止及要同步,二人三足有人行幾步就pk, 有人後勁不繼,有人臨尾香,溝通要同步,有人停留沒有進步,當初可以溝通,只要另一方不想成長不想進步,仍有機會婚姻觸礁,所以能白頭到老唔易,我也要為未來40年奮鬥,好似機器要年檢,要加油要换羅c, 我寫過兩句話比一對年老的長輩,佢地70歲為少事日嘈夜嘈,嘈到一方出走早出晚歸都唔陪伴侶,我做勸交者便首先問使唔使離婚 佢地話幾十歲離乜鬼,我再問做乜唔陪對方?男的話:女的格衰成日鬧人所以唔想陪佢,女的唔知自己脾氣難頂只指責唔陪佢,後黎我諗起n年前一套戲講過一句說話就勸他們:少年夫妻老來伴,老年無伴;少年白過,兩個可愛的老人家關係稍為緩和,不過要怎樣過還要佢地用心經營,旁人要幫的只係做聆聽而已


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3463#
發表於 16-11-12 13:46 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 13:40
奶茶我中七時飲到胃痛從此戒左奶茶好多年,係呢兩年先飲返、但間中飲完個胃都會唔舒服:thinking ...
奶茶自細已飲後唔舒服,愈唔飲得愈想飲,所以間中都會偷飲


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3464#
發表於 16-11-12 13:46 |只看該作者

引用:Quote:Heymanma+發表於+16-11-12+13:02+Cof

原帖由 janjan28 於 16-11-12 發表
奶茶我中七時飲到胃痛從此戒左奶茶好多年,係呢兩年先飲返、但間中飲完個胃都會唔舒服:thinking ...
我調返轉,我由細到大都唔飲奶茶咖啡,但近一年無端端愛上飲奶茶





水晶宮

積分: 63751


3465#
發表於 16-11-12 13:47 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 13:40
奶茶我中七時飲到胃痛從此戒左奶茶好多年,係呢兩年先飲返、但間中飲完個胃都會唔舒服:thinking ...

因為胃酸過多,我也每日只能飲一杯


水晶宮

積分: 63751


3466#
發表於 16-11-12 13:48 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 13:42
其實我都唔係睇左好耐韓劇但都呢排都完全無心開劇睇原來返工忙都好影響睇劇心情
...

呢個會,所以我們推介好戲比你集中火力煲, 你like邊類型戲


禁止發言

積分: 70805


3467#
發表於 16-11-12 13:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3468#
發表於 16-11-12 13:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3469#
發表於 16-11-12 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3470#
發表於 16-11-12 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


3471#
發表於 16-11-12 13:51 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-11-12 13:46
奶茶自細已飲後唔舒服,愈唔飲得愈想飲,所以間中都會偷飲

你好攪笑,奶茶咖啡初頭係飲完頭暈,我又係飲完好開心,尤其咖啡


水晶宮

積分: 63751


3472#
發表於 16-11-12 13:51 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 13:48
我當年痛到行唔到,訓左成日床,之後飲親都痛就惟有戒左佢

真慘,我就唔飲酒的,叫做少左樣樂趣


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3473#
發表於 16-11-12 14:03 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 13:48
我當年痛到行唔到,訓左成日床,之後飲親都痛就惟有戒左佢
我都試過飲完痛到要入急症室,打咗兩支止痛針,瞓咗半晚先走得


水晶宮

積分: 63751


3474#
發表於 16-11-12 14:04 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-11-12 14:03
我都試過飲完痛到要入急症室,打咗兩支止痛針,瞓咗半晚先走得

咁嚴重


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3475#
發表於 16-11-12 14:12 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-11-12+13:48+我

原帖由 Heymanma 於 16-11-12 發表
我都試過飲完痛到要入急症室,打咗兩支止痛針,瞓咗半晚先走得
係唔飲得奶定唔飲得茶?

有d人係唔受得




禁止發言

積分: 70805


3476#
發表於 16-11-12 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3477#
發表於 16-11-12 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3478#
發表於 16-11-12 14:31 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 13:42
其實我都唔係睇左好耐韓劇但都呢排都完全無心開劇睇原來返工忙都好影響睇劇心情
...

我睇緊荼靡ep4,喊死我
你追貼?


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3479#
發表於 16-11-12 14:32 |只看該作者
Heymanma 發表於 16-11-12 14:03
我都試過飲完痛到要入急症室,打咗兩支止痛針,瞓咗半晚先走得

好嚴重


禁止發言

積分: 70805


3480#
發表於 16-11-12 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo