跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


3461#
發表於 09-8-30 01:07 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-30 01:03 發表


我聽日去影大肚相呀....所以都要瞓lu, 如果唔係就唔靚女呀!!

Night!


係呀,咁你早d休息啦~~


男爵府

積分: 5770


3462#
發表於 09-8-30 01:08 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-30 01:04 發表


聽朝諗住一早起身去吉之島買個沖涼盆...跟住拎埋張BB床褥就番屋企...天氣好就會洗BB衫...天氣唔好就抹屋啦...HAHA

聽日唔知會唔會落雨,今日都落左一陣。


大宅

積分: 4684


3463#
發表於 09-8-30 01:09 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:59 發表
大家聽日有咩節目?



未知, 可能會安坐家中 ~~~


男爵府

積分: 5770


3464#
發表於 09-8-30 01:11 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 01:09 發表



未知, 可能會安坐家中 ~~~

我都係,一至五去街會舒服d。


大宅

積分: 4684


3465#
發表於 09-8-30 01:12 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-30 01:03 發表


我聽日去影大肚相呀....所以都要瞓lu, 如果唔係就唔靚女呀!!

Night!


咁快d訓喇, 聽日影靚靚大肚相 !!


大宅

積分: 4684


3466#
發表於 09-8-30 01:13 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 01:11 發表

我都係,一至五去街會舒服d。


係呀有陣時 weekday 出去行下, 幾開心架 ~~~


男爵府

積分: 5770


3467#
發表於 09-8-30 01:15 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 01:13 發表


係呀有陣時 weekday 出去行下, 幾開心架 ~~~

起碼人少d,星期六,日實在太多人了,
有時根本買唔到嘢。


男爵府

積分: 5770


3468#
發表於 09-8-30 01:16 |只看該作者
我都瞓啦,聽日再同你傾過。


大宅

積分: 4684


3469#
發表於 09-8-30 01:24 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 01:16 發表
我都瞓啦,聽日再同你傾過。


good nite ~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3470#
發表於 09-8-30 01:39 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:46 發表


點解會綠既? 我係黃色架WOR....


我係黃色 & 好濁ga. 可能真係飲得少水, 啲vv會濃d.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3471#
發表於 09-8-30 01:45 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:48 發表

係呀,真係好綠,到下午先會淡色d,但都係淺綠色的。
係咪我飲水唔夠呢?


咁你試吓飲番多d水啦. 我之前飲唔得多水, 會嘔. 但係早幾日, 老公 forward 咗個 blog 俾我睇, 話孕婦唔好飲生水, 會好易嘔.

咁這幾日, 我就試吓飲屈人C蒸餾水, 真係估佢唔到, 我開始可以飲到好多水啦... 好開心, 但要買定d水係屋企啦. 我同老公講 阿b真係識嘆, 連水都要買的先飲.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3472#
發表於 09-8-30 01:49 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 01:24 發表


good nite ~~


我都瞓啦... goodnite.


大宅

積分: 4684


3473#
發表於 09-8-30 02:13 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 01:49 發表


我都瞓啦... goodnite.


c u tmw ~~~


大宅

積分: 3518


3474#
發表於 09-8-30 02:14 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 01:15 發表

起碼人少d,星期六,日實在太多人了,
有時根本買唔到嘢。


如果星期六日去行JUSCO..我會十點鐘去等開門..行到11點幾開始多人就走~~舒服好多


大宅

積分: 2362


3475#
發表於 09-8-30 09:54 |只看該作者
卒之落出雨黎喇...
希望可以唔好咁焗啦....


別墅

積分: 581


3476#
發表於 09-8-30 10:40 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:48 發表

係呀,真係好綠,到下午先會淡色d,但都係淺綠色的。
係咪我飲水唔夠呢?


我諗你都係問下醫生好d~~


小B女~~


別墅

積分: 581


3477#
發表於 09-8-30 10:42 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:42 發表

星期六,日真係好多人,平日去會好d。


我尋晚成九點先去行,所以唔係太多人呀~


小B女~~


別墅

積分: 581


3478#
發表於 09-8-30 10:44 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:59 發表
大家聽日有咩節目?


會去聽講座,同參加朋友個仔生日會。


小B女~~


大宅

積分: 1540


3479#
發表於 09-8-30 12:37 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-29 21:33 發表


我記得 LeungBBB 佢之前話已經洗左 4 機( 冇記錯)
呢機第5機仲未洗晒, 幾勁呀 ~~~


你真係心水清...
我洗到自己都驚, 今早仲執埋個櫃擺好哂先安樂哂..


大宅

積分: 1540


3480#
發表於 09-8-30 12:38 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-29 21:37 發表


嘩 ~~ 你就好啦, 真係慳唔少呀 ! 我得一個奶煲係人地比咋, 所有野都要買 ~~~


係!! 慳左唔少, 不過兩頭住家, 慳埋呢度洗左第二度..哈哈!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo