立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5770
原帖由 Fira 於 09-8-30 01:03 發表 我聽日去影大肚相呀....所以都要瞓lu, 如果唔係就唔靚女呀!! Night!
原帖由 koey5 於 09-8-30 01:04 發表 聽朝諗住一早起身去吉之島買個沖涼盆...跟住拎埋張BB床褥就番屋企...天氣好就會洗BB衫...天氣唔好就抹屋啦...HAHA
大宅
積分: 4684
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:59 發表 大家聽日有咩節目?
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 01:09 發表 未知, 可能會安坐家中 ~~~
原帖由 gobby926 於 09-8-30 01:11 發表 我都係,一至五去街會舒服d。
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 01:13 發表 係呀有陣時 weekday 出去行下, 幾開心架 ~~~
原帖由 gobby926 於 09-8-30 01:16 發表 我都瞓啦,聽日再同你傾過。
積分: 2579
原帖由 Fira 於 09-8-30 00:46 發表 點解會綠既? 我係黃色架WOR....
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:48 發表 係呀,真係好綠,到下午先會淡色d,但都係淺綠色的。 係咪我飲水唔夠呢?
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 01:24 發表 good nite ~~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 01:49 發表 我都瞓啦... goodnite.
積分: 3518
原帖由 gobby926 於 09-8-30 01:15 發表 起碼人少d,星期六,日實在太多人了, 有時根本買唔到嘢。
積分: 2362
別墅
積分: 581
原帖由 gobby926 於 09-8-30 00:42 發表 星期六,日真係好多人,平日去會好d。
積分: 1540
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-29 21:33 發表 我記得 LeungBBB 佢之前話已經洗左 4 機( 冇記錯) 呢機第5機仲未洗晒, 幾勁呀 ~~~
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-29 21:37 發表 嘩 ~~ 你就好啦, 真係慳唔少呀 ! 我得一個奶煲係人地比咋, 所有野都要買 ~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy