影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3461#
發表於 11-7-6 11:51 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:39
你”草”夠錢喇咩?未夠既話唔好諗住退休。
錢幾多都唔會夠既,睇下你點去洗架啫~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


3462#
發表於 11-7-6 11:52 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:39
好可能一個頂廿個
嘩~~~仲勁,咁子華一定要請你囉~~~


水晶宮

積分: 73497


3463#
發表於 11-7-6 11:52 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:39
留番D機會比我啦!
唔想留都要留啦,佢都唔黎搵我~~~


水晶宮

積分: 73497


3464#
發表於 11-7-6 11:54 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:40
你個個都唔係高清
小姐,同子華影果張都唔係呀,咁樣衰都比你睇左啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3465#
發表於 11-7-6 11:54 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:42
到時攬住你喊
互相咁大家攬住一齊喊~~~


水晶宮

積分: 73497


3466#
發表於 11-7-6 11:56 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:43
我覺得而家D歌詞係亂咁填,我只係聽黎比德寫既詞
好多都係架,但呢個既主題都好到下,佢啲詞真係好得,唔係既話子華當年都唔會三顧草盧啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3467#
發表於 11-7-6 11:57 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:44
笨笨,不過咁樣既女人先得人鍾意架嘛!
又唔見多人鐘意我~~~


水晶宮

積分: 73497


3468#
發表於 11-7-6 11:58 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:45
好難講,我有時想食乜就食乜架。。。食飯都試過
你唔係呀~~~mouth:


水晶宮

積分: 73497


3469#
發表於 11-7-6 11:59 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:46
唔駛,我屋企就係鋪頭樓上,有乜野想食落下面煮就得。
原來咁近架,都好方便~~~


水晶宮

積分: 73497


3470#
發表於 11-7-6 12:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:47
high得濟
一定架啦,唔好話佢呀,我都斷片啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3471#
發表於 11-7-6 12:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:48
3個人一齊走有排執行李
洗乜執,全部買過~~~


水晶宮

積分: 73497


3472#
發表於 11-7-6 12:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:48
我反而佩服成龍個老婆多D,劉華都還好,唔會沙沙滾。。。
佢簡直係超人~~~


水晶宮

積分: 73497


3473#
發表於 11-7-6 12:03 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 03:51
如果子華請我,我會得閒問子華拎D唔要既私人物品比你地,佢做完SHOW你地講係邊度等,我會”脅持”子 ...
你真係對我地好啦,果時我同JK一定好多人倩霧~~~


水晶宮

積分: 73497


3474#
發表於 11-7-6 12:06 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 04:02
我覺得呢單野好有問題,佢地拍左拖9年,我覺得個女既本身肯為個男既放棄一切,當年佢都因為同居比TVB雪。。 ...
你講得啱呀,個男既咁多年一啲好唔長進,人有幾多個9年呀,佢地一家都唔知乜人,所以我話我覺得果男既係舞台劇入面既MAX~~


水晶宮

積分: 73497


3475#
發表於 11-7-6 12:08 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 04:07
呢個名有D壓迫感取材自邊樹?
冇架,都係亂諗,咁我改過一個啦,就叫"子華書院",咁好嗎~~~


水晶宮

積分: 73497


3476#
發表於 11-7-6 12:09 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 04:08
珊珊係做咩身材
唔明~~~


水晶宮

積分: 73497


3477#
發表於 11-7-6 12:10 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 04:09
真醒目
有時我都傻唔晒架~~~


別墅

積分: 546


3478#
發表於 11-7-6 13:10 |只看該作者

引用:Quote:carol789+發表於+11-7-5+23:19+我唔

原帖由 laamling 於 11-07-06 發表
相對依家既後生女黎講,好乖架啦,依家只有媽咪希望個女陪,邊有個女主動陪媽咪架~~~ ...
我媽識好似你咁諗,我一定會開心死,我主動陪佢行下,佢成日都話唔係你陪我,係我陪你就真,俾佢激死==




翡翠宮

積分: 75533


3479#
發表於 11-7-6 16:03 |只看該作者
冇架,都係亂諗,咁我改過一個啦,就叫"子華書院",咁好嗎~~~

輸輸聲唔多好聽喎!


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3480#
發表於 11-7-6 17:18 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 12:06
你講得啱呀,個男既咁多年一啲好唔長進,人有幾多個9年呀,佢地一家都唔知乜人,所以我話我覺得果男既係舞 ...
阿MAX 好過佢多多聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo