跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


3461#
發表於 05-12-22 09:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
上次係巴士撞到妳, 妳都無同我相認, 好彩無講妳啫


好在妳算醒!! 我襯家係新晉既偵探黎架!


伯爵府

積分: 16171


3462#
發表於 05-12-22 09:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:


仲咩呀~~


伯爵府

積分: 16171


3463#
發表於 05-12-22 09:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

好在妳算醒!! 我襯家係新晉既偵探黎架!


唔知係唔係近得如花多,搞到我都做埋佢個行~~


伯爵府

積分: 16171


3464#
發表於 05-12-22 09:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

我開工啦~~~


侯爵府

積分: 21322


3465#
發表於 05-12-22 09:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:


仲咩呀~~ [/quote]

無!! 一早要做下眼部運動啫!


侯爵府

積分: 21322


3466#
發表於 05-12-22 09:48 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
唔知係唔係近得如花多,搞到我都做埋佢個行~~


係咪阿花出糧比妳呀? 高吾高人工呀? 我都想入行! 要吾要學歷架? 會考無科pass得吾得呢?


伯爵府

積分: 15050


3467#
發表於 05-12-22 09:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
19兄唔怕惺架, 佢而且好鐘意食魚咁你話佢like唔like哪


鐘意食魚都頂吾順o個隻味架?? [/quote]
我都係咁話


伯爵府

積分: 15050


3468#
發表於 05-12-22 09:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
fanny佢住我個頭架,之前佢同我講過所以佢同我噖晚係同一個站落車~

我噖晚無去影燈飾呀,因為jason又唔聽我話,我叫佢做功課佢無做到,咁我咪罰佢無得出街,最可憐係我, 老公同jeffrey,我老公仲帶埋view cam同gel定頭去影相,不過我放工都無即刻返去,因為我唔想返去鬧人,結果我同老公出街食食飽仲行咗一陣街街,返到去10點零兩隻嘢都瞓哂囉~

咁你幾時先帶佢地去睇燈飾呀 我仲諗緊24日做咩好 你有咩idea


伯爵府

積分: 15050


3469#
發表於 05-12-22 09:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

好在妳算醒!! 我襯家係新晉既偵探黎架!


唔知係唔係近得如花多,搞到我都做埋佢個行~~ [/quote]
你c啦, 呢排近得我多, 好多野都似我 遲d仲學我踏鞋跟添 :lol: :lol: :lol: 仲唔c :mrgreen:


伯爵府

積分: 15050


3470#
發表於 05-12-22 09:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
唔知係唔係近得如花多,搞到我都做埋佢個行~~


係咪阿花出糧比妳呀? 高吾高人工呀? 我都想入行! 要吾要學歷架? 會考無科pass得吾得呢? [/quote]
唔洗學歷不過無出糧比妳架. 我閒講下電話食下飯咁囉, 啱唔啱


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3471#
發表於 05-12-22 09:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
咁你幾時先帶佢地去睇燈飾呀 我仲諗緊24日做咩好 你有咩idea


24號ka_wai會係我屋企


伯爵府

積分: 15050


3472#
發表於 05-12-22 10:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁你幾時先帶佢地去睇燈飾呀 我仲諗緊24日做咩好 你有咩idea


24號ka_wai會係我屋企 [/quote]
又打雀雀呀 好悶啫


侯爵府

積分: 21322


3473#
發表於 05-12-22 10:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
唔洗學歷不過無出糧比妳架. 我閒講下電話食下飯咁囉, 啱唔啱


咁吾洗喇, 吾該!


侯爵府

積分: 21322


3474#
發表於 05-12-22 10:01 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:
24號ka_wai會係我屋企


妳包起左襯家??


侯爵府

積分: 21322


3475#
發表於 05-12-22 10:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
又打雀雀呀 好悶啫


雀雀係一種既可打發時間, 又可發洩既玩意黎架!


侯爵府

積分: 21322


3476#
發表於 05-12-22 10:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

0520,
妳今日公司放幾點呀??


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3477#
發表於 05-12-22 10:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:

又打雀雀呀 好悶啫


無幾何可以係我屋企打雀架, 一年一次咁大把


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3478#
發表於 05-12-22 10:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
0520,
妳今日公司放幾點呀??


應該三點但可能食完飯就走


男爵府

積分: 7995


3479#
發表於 05-12-22 10:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


what did she say about the schools?? which school??
is she talking on the phone ?
如花, 襯家, mon, phmami,我噖晚去完街坐巴士撞到fanny呀,我無同佢相認...我覺得佢未必記得我係邊個.....不過就聽到佢係咁講學校d嘢


伯爵府

積分: 15050


3480#
發表於 05-12-22 10:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
又打雀雀呀 好悶啫


雀雀係一種既可打發時間, 又可發洩既玩意黎架! [/quote]
但係我覺得咩節日都係打雀雀好悶啫. 我以前真係會開party, 集體遊戲, 交換gift(不過係講明係賤野囉).

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo