烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4015


3461#
發表於 04-3-30 17:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen,
請問整吐司是否一定要用吐司模? 用長方型牛油蛋榚模加錫紙得唔得?
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 4015


3462#
發表於 04-3-30 17:16 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
我覺得正餐用具無咁多, 你咁有天份, 學埋佢啦.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3463#
發表於 04-3-30 17:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:
Zen,
請問整吐司是否一定要用吐司模? 用長方型牛油蛋榚模加錫紙得唔得?


如果唔一定要平頂,用長方型模都得架,唔使加鍚紙,塗酥油得架啦.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3464#
發表於 04-3-30 17:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia

話妳知,我星期六終於買左個把刀,壓薯蓉器,迷你雪糕匙 :-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3465#
發表於 04-3-30 17:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3466#
發表於 04-3-30 17:21 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3467#
發表於 04-3-30 17:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia 寫道:
zen
嘩,咁你應該有四個櫃桶同六個大膠箱放工具材料啦 :-P :-P 仲有埋km800,你個廚房一定好大架啦

講返正經,咁把刀買左幾錢呀? 幫leo買呀?


咪百六羅 :-P 將d工具左塞右塞,買左d粉放住係公司,用先帶返屋企
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4015


3468#
發表於 04-3-30 17:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
來來去去都是個幾種香料, 由大路入手, 掌握技術才整d花巧的.

Zen,
Thanks. 由於仲未中六合彩, 所以我要諗過d用具要一物幾用才買.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3469#
發表於 04-3-30 17:29 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Monica,

所以我都係無事出街少破財,去親都使錢 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3470#
發表於 04-3-30 17:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4015


3471#
發表於 04-3-30 17:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
你想買乜就post係度, 我地夾埋買咪得囉.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3472#
發表於 04-3-30 17:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4015


3473#
發表於 04-3-30 18:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Claudia,
生粉易啦, 你當粟粉用咗佢咪得囉.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


大宅

積分: 3282


3474#
發表於 04-3-30 18:04 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

係丫, 我都係當粟粉咁用咋, 效果仲好過粟粉添。


複式洋房

積分: 372


3475#
發表於 04-3-30 18:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

May I ask can I use 生粉 to replace 粟粉 when baking cake?

Last time I have no 粟粉 and use flour instead, but it does not work well :-(


複式洋房

積分: 372


3476#
發表於 04-3-30 18:58 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sheeta,
Oh your girl is even younger than mine. My bb is Aug 2002, will also join n1 incoming Sep. I am still thinking of which nursery to go ..Salvation Army or private one?

Sorry for not taking about baking


男爵府

積分: 9191


3477#
發表於 04-3-30 19:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

借少少位


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3478#
發表於 04-3-30 22:08 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1013


3479#
發表於 04-3-30 23:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia :

我都係用b記d酵母ga!唔錯ga!


複式洋房

積分: 372


3480#
發表於 04-3-30 23:57 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sheeta,
A lot of bk mami said Sal. Army is very good and thus I applied for my bb. She has got admitted in the Sheung Shui one, but, the school is located in the ground floor of a very old housing estate. This also made me feel a bit un-easy. This is the reason why I am thinking of enrolling for another private one in Tin Shui Wai.

Claudia,
I am not sure if 蒙特梭利教學法 is difficult or not, but it is very famous in Canada.

Dear all,
If any of you really want to buy other things from Kenwood, pls jot down the name, the product and model no. I will try to ask my friend if there is any discount offer when I order the KM800 but no guarantee

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo