網購天地

跳至

首頁

尾頁
   71


侯爵府

積分: 20975


3461#
發表於 13-7-22 17:46 |只看該作者
lovelypghk 發表於 13-7-22 17:37
XXX....佢又話唔肯定了 因為我係有一件浙江貨5件深圳 佢回我18號發左是因為只發深圳的18號已發 跟本就無入 ...
唔好勞氣, 佢忙於發貨善後, 咁多客個個都追住佢問野, 無時間逐一幫你CHECK都正常. 相信等多兩三日咩都平靜番晒就OK GA LA.


大宅

積分: 4499


3462#
發表於 13-7-22 23:01 |只看該作者

回覆:Part 2秀天通璽集運苦主申訴區

京廣到付會唔會貴D?




侯爵府

積分: 20975


3463#
發表於 13-7-22 23:43 |只看該作者
LU4EVER 發表於 13-7-22 23:01
京廣到付會唔會貴D?
我問佢就話一樣........


大宅

積分: 4499


3464#
發表於 13-7-22 23:46 |只看該作者

引用:Quote:LU4EVER+發表於+13-7-22+23:01+京廣

原帖由 Obe2009 於 13-07-22 發表
我問佢就話一樣........
通常幾日收倒?





珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3465#
發表於 13-7-23 00:28 |只看該作者
LU4EVER 發表於 13-7-22 23:46
通常幾日收倒?

其實如果唔係某D原因hold住唔派, 正常既京廣派住宅係到港後1-2日派到架喇, 或者偏遠d既頂多3日內啦(唔計假期)


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


3466#
發表於 13-7-23 01:56 |只看該作者
成件事好怪...唉,幾時我先收到貨


複式洋房

積分: 169


3467#
發表於 13-7-23 07:40 |只看該作者

回覆:April_B 的帖子

最煩係card 數要先找,貨又未到手,真係唔抵!


別墅

積分: 605


3468#
發表於 13-7-23 08:13 |只看該作者
T^T 幾時先到我發貨


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


3469#
發表於 13-7-23 10:16 |只看該作者
期待今天有好消息.


大宅

積分: 1378


3470#
發表於 13-7-23 10:19 |只看該作者

回覆:Part 2秀天通璽集運苦主申訴區

我見我件貨20/7到香港,但一直都無下一步進展


男爵府

積分: 7626


3471#
發表於 13-7-23 10:23 |只看該作者
有人問了...今天仍唔派件..


大宅

積分: 1378


3472#
發表於 13-7-23 10:34 |只看該作者

引用:有人問了...今天仍唔派件..

原帖由 frender_chan 於 13-07-23 發表
有人問了...今天仍唔派件..
其實唔派可唔可以去京廣自取?


大宅

積分: 1538


3473#
發表於 13-7-23 10:35 |只看該作者

引用:刚才小周回覆了我,+佢地已經同京廣聯絡,+留

原帖由 kkkaren 於 13-07-22 發表
刚才小周回覆了我, 佢地已經同京廣聯絡, 留倉件明天可以派

我明天會再打去京廣追貨 ...
佢連運单号都冇比我,完全唔覆,我仲有咩方法……


男爵府

積分: 7626


3474#
發表於 13-7-23 10:51 |只看該作者
回覆 leifyim 的帖子

啱啱再打去京廣追, 今日都仲未派得, 仲係個倉度, 佢話佢個倉唔係長沙灣, 要等哩2日儲夠件先可以送過去, 之後先可以派=.=

<- d人咁講..即係佢d貨都唔係門市..都係自取唔到

點評

kkkaren    發表於 13-7-23 12:07
kkkaren  哩個係我問  發表於 13-7-23 12:06


大宅

積分: 1378


3475#
發表於 13-7-23 11:03 |只看該作者

引用:回覆+leifyim+的帖子啱啱再打去京廣追,+今

原帖由 frender_chan 於 13-07-23 發表
回覆 leifyim 的帖子

啱啱再打去京廣追, 今日都仲未派得, 仲係個倉度, 佢話佢個倉唔係長沙灣, 要等哩2日儲 ...
京廣啱啱打黎同我講運費要$104,問我同唔同意我問佢有幾重又話唔知,但京廣話唔同意就要退返大陸,所以唯有叫佢照送黎不過佢話最快聽日或後日先送到


男爵府

積分: 7626


3476#
發表於 13-7-23 11:06 |只看該作者
回覆 leifyim 的帖子

你好多野????定佢地以家會收多d架~~~不過都唔比啦......局比


複式洋房

積分: 459


3477#
發表於 13-7-23 11:12 |只看該作者

引用:有人問了...今天仍唔派件..

原帖由 frender_chan 於 13-07-23 發表
有人問了...今天仍唔派件..
京廣今日係放貨,有部分先派,系屯門區,今日應會到但可能會晏D啦,其他區可能明天




男爵府

積分: 7626


3478#
發表於 13-7-23 11:27 |只看該作者
回覆 Peterwongr 的帖子

多謝你既消息呀~~~希望快d收到件~


大宅

積分: 1378


3479#
發表於 13-7-23 11:38 |只看該作者

引用:回覆+leifyim+的帖子你好多野????定佢地以

原帖由 frender_chan 於 13-07-23 發表
回覆 leifyim 的帖子

你好多野????定佢地以家會收多d架~~~不過都唔比啦......局比
我得6kg咋!!比到盡都係7kg,我先問返果幾件貨既賣家,夾埋6kg有找

咁$104係包附加費既話,到底首重次重收費幾多?附加費又幾多?條數點計出黎?問返京廣又話張單寫幾多收幾多,佢地唔知


大宅

積分: 4186

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3480#
發表於 13-7-23 11:38 |只看該作者
我終於昨天早上收到貨啦..........
算是不幸中的萬幸........

大家可能等到幾天便有好消息

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo