立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 713
原文章由 portiabb 於 08-3-29 10:28 發表 係呀...不過係早2day ge事喇 大小平安呀
原文章由 niklaus903 於 08-3-29 10:56 發表 參觀時我有問老師, 佢話佢地d學生多數讀直資 所以想問下你地知唔知實際係點. 不過我冇問間學校開左幾多年, 因為冇唸過佢原來係咁新
男爵府
積分: 9669
原文章由 catcathy 於 08-3-31 14:04 發表 bb几重吖?
伯爵府
積分: 17316
琥珀宮
積分: 198236
積分: 8476
積分: 7295
珍珠宮
積分: 46388
原文章由 portiabb 於 08-3-31 22:22 發表 yy今晚第一次同我講...佢唔想返學...唔鍾意返學 典解越返就越差 ...佢今日返黎同我講...miss唔比佢除襪同除"bin" 以前ms. man都會同 ...
原文章由 webjen 於 08-4-1 09:41 發表 我唔會幫 QQ 扎辮 & 帶夾仔番學,訓覺好麻煩!!
原文章由 berthanokching 於 08-4-1 10:21 發表 我記得以前ms 蔡會幫d小朋友扎"bin",仲扎d唔同款的"bin"(雖然nc冇bin扎但有聽其他媽咪講過),之前,N1A時,同學仔熱,有除衫及抹汗,唔知E家有冇呢? 因為nc睡覺時出汗唔抹好容易""see""親,希望留意下。 ...
大宅
積分: 1679
原文章由 MaMehar 於 08-4-1 12:38 發表 心怡有紮辮, 因為太熱... 但湊佢放學時, 又唔覺個頭好亂...如果無除辮個頭一定亂. 我今日問吓佢先. 心怡瞓覺都好大汗, 而家日日都幫心怡放條毛巾o係背脊, 噚日放學時, 條毛巾就o係書包... 不過唔知係唔係瞓醒先除囉 ...
原文章由 berthanokching 於 08-3-31 15:17 發表 Cathy, Zoe上星期六冇上學嗎?nc有張圖畫送比佢。 Bertha
原文章由 sam/josh 於 08-4-1 03:03 發表 請問各位,讀本地班有學卷嗎?
原文章由 niklaus903 於 08-3-31 23:17 發表 我對呢間學校以至元朗都唔熟識, 天天, 鐘聲, 李鍾德好好架? 其實我未搬架, 最快6月尾先入伙, 但想nik快D適應新學校環境同課程所以5月轉過黎.
原文章由 portiabb 於 08-4-1 12:41 發表 以前我知有除有扑番...因為一定扎到打晒kick番黎...但係尋日係好完整咁返黎...連條介都無變...咪問聲yy囉...佢話ms..唔比除
原文章由 catcathy 於 08-4-1 13:40 發表 原來嗰嗰都無除!以前我問過miss man 佢話zoe唔肯,話係媽媽扎嘅 ! 其实好似zoe咁only橡根都ok,但係如果有夾,瞓覺唔徐咪好容易整親眼
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy