跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 713


3481#
發表於 08-3-31 14:04 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-29 10:28 發表
係呀...不過係早2day ge事喇 大小平安呀

bb几重吖?


別墅

積分: 713


3482#
發表於 08-3-31 14:07 |只看該作者
原文章由 niklaus903 於 08-3-29 10:56 發表
參觀時我有問老師, 佢話佢地d學生多數讀直資 所以想問下你地知唔知實際係點. 不過我冇問間學校開左幾多年, 因為冇唸過佢原來係咁新

學校係好新!不過老師們都好好!功課多,你ok ma?


男爵府

積分: 9669


3483#
發表於 08-3-31 15:14 |只看該作者
2.96kg
原文章由 catcathy 於 08-3-31 14:04 發表

bb几重吖?


男爵府

積分: 9669


3484#
發表於 08-3-31 15:17 |只看該作者
Cathy,

Zoe上星期六冇上學嗎?nc有張圖畫送比佢。

Bertha

原文章由 catcathy 於 08-3-31 14:04 發表

bb几重吖?


伯爵府

積分: 17316

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3485#
發表於 08-3-31 20:38 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-3-29 10:28 發表
係呀...不過係早2day ge事喇 大小平安呀



生左啦?!恭喜哂!!!!!
倩炘做姐姐啦!!!!真係開心呀!!!!!!!!!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3486#
發表於 08-3-31 22:22 |只看該作者
yy今晚第一次同我講...佢唔想返學...唔鍾意返學 典解越返就越差 ...佢今日返黎同我講...miss唔比佢除襪同除"bin" 以前ms. man都會同佢地除...最多都係跟唔番足...但係e+直頭唔比佢地除 唔知係咪我要求太高要求...但係唔除"bin"又點


男爵府

積分: 8476


3487#
發表於 08-3-31 23:17 |只看該作者
我對呢間學校以至元朗都唔熟識, 天天, 鐘聲, 李鍾德好好架? 其實我未搬架, 最快6月尾先入伙, 但想nik快D適應新學校環境同課程所以5月轉過黎.


男爵府

積分: 7295


3488#
發表於 08-4-1 03:03 |只看該作者
請問各位,讀本地班有學卷嗎?


珍珠宮

積分: 46388


3489#
發表於 08-4-1 09:41 |只看該作者
我唔會幫 QQ 扎辮 & 帶夾仔番學,訓覺好麻煩!!

原文章由 portiabb 於 08-3-31 22:22 發表
yy今晚第一次同我講...佢唔想返學...唔鍾意返學 典解越返就越差 ...佢今日返黎同我講...miss唔比佢除襪同除"bin" 以前ms. man都會同 ...
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 9669


3490#
發表於 08-4-1 10:21 |只看該作者
我記得以前ms 蔡會幫d小朋友扎"bin",仲扎d唔同款的"bin"(雖然nc冇bin扎但有聽其他媽咪講過),之前,N1A時,同學仔熱,有除衫及抹汗,唔知E家有冇呢? 因為nc睡覺時出汗唔抹好容易""see""親,希望留意下。


原文章由 portiabb 於 08-3-31 22:22 發表
yy今晚第一次同我講...佢唔想返學...唔鍾意返學 典解越返就越差 ...佢今日返黎同我講...miss唔比佢除襪同除"bin" 以前ms. man都會同 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3491#
發表於 08-4-1 10:22 |只看該作者
以前我都唔會...但係yy唔想剪短...如果唔扎住好"嬲優"
原文章由 webjen 於 08-4-1 09:41 發表
我唔會幫 QQ 扎辮 & 帶夾仔番學,訓覺好麻煩!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3492#
發表於 08-4-1 10:24 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-4-1 10:21 發表
我記得以前ms 蔡會幫d小朋友扎"bin",仲扎d唔同款的"bin"(雖然nc冇bin扎但有聽其他媽咪講過),之前,N1A時,同學仔熱,有除衫及抹汗,唔知E家有冇呢? 因為nc睡覺時出汗唔抹好容易""see""親,希望留意下。


...


大宅

積分: 1679


3493#
發表於 08-4-1 12:38 |只看該作者
心怡有紮辮, 因為太熱... 但湊佢放學時, 又唔覺個頭好亂...如果無除辮個頭一定亂. 我今日問吓佢先.
心怡瞓覺都好大汗, 而家日日都幫心怡放條毛巾o係背脊, 噚日放學時, 條毛巾就o係書包... 不過唔知係唔係瞓醒先除囉!


原文章由 berthanokching 於 08-4-1 10:21 發表
我記得以前ms 蔡會幫d小朋友扎"bin",仲扎d唔同款的"bin"(雖然nc冇bin扎但有聽其他媽咪講過),之前,N1A時,同學仔熱,有除衫及抹汗,唔知E家有冇呢? 因為nc睡覺時出汗唔抹好容易""see""親,希望留意下。


...
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3494#
發表於 08-4-1 12:41 |只看該作者
以前我知有除有扑番...因為一定扎到打晒kick番黎...但係尋日係好完整咁返黎...連條介都無變...咪問聲yy囉...佢話ms..唔比除
原文章由 MaMehar 於 08-4-1 12:38 發表
心怡有紮辮, 因為太熱... 但湊佢放學時, 又唔覺個頭好亂...如果無除辮個頭一定亂. 我今日問吓佢先.
心怡瞓覺都好大汗, 而家日日都幫心怡放條毛巾o係背脊, 噚日放學時, 條毛巾就o係書包... 不過唔知係唔係瞓醒先除囉 ...


別墅

積分: 713


3495#
發表於 08-4-1 13:24 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-3-31 15:17 發表
Cathy,

Zoe上星期六冇上學嗎?nc有張圖畫送比佢。

Bertha

無吖!好期待


別墅

積分: 713


3496#
發表於 08-4-1 13:25 |只看該作者
原文章由 sam/josh 於 08-4-1 03:03 發表
請問各位,讀本地班有學卷嗎?

沒有啦!只此一次.我們是牟利嘛


別墅

積分: 713


3497#
發表於 08-4-1 13:26 |只看該作者
原文章由 niklaus903 於 08-3-31 23:17 發表
我對呢間學校以至元朗都唔熟識, 天天, 鐘聲, 李鍾德好好架? 其實我未搬架, 最快6月尾先入伙, 但想nik快D適應新學校環境同課程所以5月轉過黎.

都几好架!


別墅

積分: 713


3498#
發表於 08-4-1 13:40 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-4-1 12:41 發表
以前我知有除有扑番...因為一定扎到打晒kick番黎...但係尋日係好完整咁返黎...連條介都無變...咪問聲yy囉...佢話ms..唔比除

原來嗰嗰都無除!以前我問過miss man 佢話zoe唔肯,話係媽媽扎嘅 !
其实好似zoe咁only橡根都ok,但係如果有夾,瞓覺唔徐咪好容易整親眼


大宅

積分: 1679


3499#
發表於 08-4-1 14:09 |只看該作者
我就知有時有除... 因為有一次心怡除咗個夾瞓, 我湊佢放學時唔見有帶, 問miss man, 我見miss man搵佢個衫袋... 所以應該有除, 但係唔係次次除就唔知...不過上次唔見o個個髮夾(Hello Kitty... 成$15個) 就真係無咗 . 而家返學都唔俾心怡用啲貴頭飾.


原文章由 catcathy 於 08-4-1 13:40 發表

原來嗰嗰都無除!以前我問過miss man 佢話zoe唔肯,話係媽媽扎嘅 !
其实好似zoe咁only橡根都ok,但係如果有夾,瞓覺唔徐咪好容易整親眼

[ 本文章最後由 MaMehar 於 08-4-1 14:12 編輯 ]
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3500#
發表於 08-4-1 14:15 |只看該作者
yy好多頭髮+厚...同佢扎馬尾好似我地大人咁大條ga...如果唔除左zzz...我都唔知佢典zzz
原文章由 catcathy 於 08-4-1 13:40 發表

原來嗰嗰都無除!以前我問過miss man 佢話zoe唔肯,話係媽媽扎嘅 !
其实好似zoe咁only橡根都ok,但係如果有夾,瞓覺唔徐咪好容易整親眼

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo