媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4894


3481#
發表於 04-8-2 12:24 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽~
前一輪希希仔都係甘...真係無計o架...好彩希希仔過一輪就無再半夜喊(暫時)...其實會唔會日頭玩得太"激"攪到夜晚甘呢?我好似有1,2次都係日頭帶完佢去街玩...夜晚就甘啦...@_@


大宅

積分: 4894


3482#
發表於 04-8-2 12:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

ivybibi~
唔制你甘講我...我嬲o架...嘻嘻!

ivybibi 寫道:
yk,
我先無baby111唔傻,同希希仔易服,仲要有的有頭x的相!學limma話齋,弟時珈瑋仔大個費時恕我一世! ﹝得罪左baby111添...唔好嬲呀!**抱抱**﹞

珈瑋仔越黎越似女仔係因為近個月我帶佢出街,好多人都問我佢係唔係女仔,以前的人都話佢果樣好男仔,但近日唔係,而且個衰豬竟然係屋企鍾意玩公仔,日日抱住隻跳跳虎鍚,唉....男仔玩公仔!


男爵府

積分: 7300


3483#
發表於 04-8-2 12:35 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

11月媽媽,
先排盈盈都係半夜醒, 一晚幾次, 有時好似發惡夢喊, 不過最近好d啦, 半夜無喊醒, 不過就有yee yee ar ar, 後來我比左d奶佢食, 就訓番, 訓到9點都未起身, 可能佢肚仔餓, 所以訓唔著.

ivybibi,
我都諗著等盈盈大d先影黑白. 盈盈好多時就比人以為係男仔, 佢就相反, 唔鐘意玩公仔, 我都驚佢大個成個男仔頭.


男爵府

積分: 5443


3484#
發表於 04-8-2 12:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb

保嬰單其實有無味? 點樣食?
我老公有晚經過余x生, 無情情買左盒話看門口, 究竟有無用?


11月媽媽

嘉靜自從6個月開始, 每晚半夜都會喊幾聲, 我會一個箭步飛去床邊拍下佢, 如果唔係佢喊耐左喊到醒晒就大獲. 我唸佢係牙仔痕, 或者發夢, 都係缺乏安全感, 拍下佢等佢知道媽咪係身邊就ok, 拍兩下唔得我就會抱實佢, 記住要抱實d, 通常佢好快會訓番.

半夜起身我都習慣晒, 咪當bb未介夜奶lor.


男爵府

積分: 5443


3485#
發表於 04-8-2 12:49 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

oh, 咁我會叫爸爸留返俾佢自己食, 尤其是我鬧完佢就可以食哩定驚啦.
該用戶已被刪除

3486#
發表於 04-8-2 12:55 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5443


3487#
發表於 04-8-2 13:00 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

豹豹媽媽

心陶仲勁, 佢好似入左好多貨.
該用戶已被刪除

3488#
發表於 04-8-2 13:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4894


3489#
發表於 04-8-2 13:40 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

豹豹媽媽~
多謝你提供既好料(yk有"靚衫")...不過"變身"呢樣野一次就夠o架o拉...嘻嘻!

唔通你都想幫豹豹攪次"大變身"?

cricri~
保嬰丹(睇門口?)我都有買呀...不過就未比過希希仔食呀...因為我見佢食"甜"藥水都苦口苦面好似行刑甘o架...


大宅

積分: 1514


3490#
發表於 04-8-2 14:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

yk

點解你做註冊日係70-01-01既, 咁古怪?? ?-(


男爵府

積分: 6804


3491#
發表於 04-8-2 14:20 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

yk:保嬰單有少少味架, 用少少水開左佢俾bb食, 豬女食左真係果晚訓得好d架, 如果果日日頭佢玩得好顛, 我實俾佢食架


大宅

積分: 2640


3492#
發表於 04-8-2 14:34 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,

收到你"美贊臣廣告"個contact 喇, 我想問打比佢係咪話你介紹?要比d乜野資料佢, 同埋其實有乜要求?deadline係幾時?

希希仔有冇去試下?因我想叫我朋友個囝囝去試下呀~

thanks!!


大宅

積分: 4894


3493#
發表於 04-8-2 14:39 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Sandylam~
你話bk媽媽介紹就ok啦!
無咩資料要比佢o架...上去要填form(填bb資料&聯絡資料)...廣告公司話個廣告會係大約8月尾就開拍...所以我諗呢個星期卦...你可以打去問o下佢就知道得清楚d!

嘻...希希仔星期六個日去左啦...^o^

**以上廣告公司與我無關o架...係我帶左希希仔上去...佢地話想要多d bb casting...所以我先再黎問o下大家有無興趣o乍...好野大家分o牙o馬...嘻嘻!


男爵府

積分: 7300


3494#
發表於 04-8-2 14:46 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

sandylam, baby111,
剛剛打左去啦, 男仔女仔都ok喎, 希希仔合作嗎, 要攪幾耐呀?

baby111 寫道:
Sandylam~
你話bk媽媽介紹就ok啦!
無咩資料要比佢o架...上去要填form(填bb資料&聯絡資料)...廣告公司話個廣告會係大約8月尾就開拍...所以我諗呢個星期卦...你可以打去問o下佢就知道得清楚d!

嘻...希希仔星期六個日去左啦...^o^

**以上廣告公司與我無關o架...係我帶左希希仔上去...佢地話想要多d bb casting...所以我先再黎問o下大家有無興趣o乍...好野大家分o牙o馬...嘻嘻!


大宅

積分: 4894


3495#
發表於 04-8-2 14:53 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Mandymfl~
我個日大約攪左半個鐘左右啦...算快o架啦...佢地要影相同拍dv(2樣一齊做既)要你個bb爬行(個度有玩具供應)&映佢笑既樣...如果bb肯合作就好快ok...不過希希仔個日肯爬(爬到就食人地d玩具@_@)不過就唔肯笑o羅...^^

DearAll~
有無人想去拍廣告(拍"美贊臣"廣告)呀?依家廣告公司想搵bb去casting呀!如果有興趣請告訴我..我會send個聯絡資料比大家! (廣告公司話:男女均可-"美贊臣"希望搵男仔,不過女仔都可以一試,有無牙仔都得,年齡就6-12個月)



男爵府

積分: 6804


3496#
發表於 04-8-2 14:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

希望快d到814啦


大宅

積分: 2640


3497#
發表於 04-8-2 14:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl,baby111,

你打左去喇?佢地有冇話有乜要求?(如果要識爬, 湋圖一定冇份 :mrgreen: )
盈盈又冇約到幾時去呀?

佢地有冇要希希做d乜? 因我朋友要特登係長洲出黎, 攞多d料比佢.


男爵府

積分: 6804


3498#
發表於 04-8-2 14:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111, any information about the Medjohnson casting for me? PLEASE


男爵府

積分: 7300


3499#
發表於 04-8-2 14:57 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

baby111,
盈盈咁瘦實唔先諗啦!


大宅

積分: 4894


3500#
發表於 04-8-2 14:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Sandylam~
佢地話要識爬既(不過希希仔都係跌o下跌o下既)..詳細資料你可以打去問o下個個小姐既...嘻嘻!

mandymfl~
其實可以去試o左先o架...之前佢地話要4隻牙...但係希希仔得2隻牙都可以去試o牙!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo