baby111 寫道:
Sandylam~
你話bk媽媽介紹就ok啦!
無咩資料要比佢o架...上去要填form(填bb資料&聯絡資料)...廣告公司話個廣告會係大約8月尾就開拍...所以我諗呢個星期卦...你可以打去問o下佢就知道得清楚d!
嘻...希希仔星期六個日去左啦...^o^
**以上廣告公司與我無關o架...係我帶左希希仔上去...佢地話想要多d bb casting...所以我先再黎問o下大家有無興趣o乍...好野大家分o牙o馬...嘻嘻!


DearAll~
有無人想去拍廣告(拍"美贊臣"廣告)呀?依家廣告公司想搵bb去casting呀!如果有興趣請告訴我..我會send個聯絡資料比大家! (廣告公司話:男女均可-"美贊臣"希望搵男仔,不過女仔都可以一試,有無牙仔都得,年齡就6-12個月)
