跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8233


3481#
發表於 08-9-25 17:05 |只看該作者
咁快壞
我用tommee tippee, 由哥哥用到依家, 依然well functioned!!

原文章由 bebe0123 於 08-9-25 16:54 發表
想問下大家nuk 定 Tommee Tippee消毒奶煲好用呀~我個壞左今晚要買過......


大宅

積分: 2979


3482#
發表於 08-9-25 17:07 |只看該作者
我以前用果個都好少用吸塵機架. 不過佢會拖完地之後又用布幫我再抹多次.



原文章由 YYZ 於 08-9-25 15:48 發表
好可怕呀 ....

話說用開o個個part-time maid, 一個月先黎3 4 日, 仲玩失踪左個幾月, 咪請另外一個囉 ... 佢今日黎試工 ...

有乜咁可怕? 家務助理 ... 未用過吸塵機? C未! ...


大宅

積分: 4180


3483#
發表於 08-9-25 17:08 |只看該作者
周地頭髮(不嬲都甩得多, 生完仲勁) 唔用吸塵機唔得

原文章由 Miffy-miffy 於 08-9-25 17:07 發表
我以前用果個都好少用吸塵機架. 不過佢會拖完地之後又用布幫我再抹多次.
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 2979


3484#
發表於 08-9-25 17:09 |只看該作者
我以前係家務通搵, 又ok喎.



原文章由 YYZ 於 08-9-25 16:03 發表
唉! X工盟 .... 請極都冇回音, 難得有人肯做, 唔太甩皮甩骨我都收貨啦 ....


別墅

積分: 981


3485#
發表於 08-9-25 17:10 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-25 17:05 發表
咁快壞
我用tommee tippee, 由哥哥用到依家, 依然well functioned!!

唉~我都唔知點解咁快壞.....
係吉吉島有冇得買呀


大宅

積分: 2979


3486#
發表於 08-9-25 17:13 |只看該作者
係啦, 唔好果日呀 !! 我約左去人地屋企睇煙花架 !!


原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 16:08 發表

係啦...唔好1/10啊...!


別墅

積分: 981


3487#
發表於 08-9-25 17:14 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-25 17:08 發表
周地頭髮(不嬲都甩得多, 生完仲勁) 唔用吸塵機唔得

賓妹印僱都識用吸塵機啦~佢唔識用唔通佢係火星人


大宅

積分: 2979


3488#
發表於 08-9-25 17:15 |只看該作者
咁你 c6咪 lum c ~~~~


原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 16:11 發表
柔柔呢幾日都不停"babababa......"!!"ba"到我覺得好煩啊...!佢又唔"mamama"喎...!嗌100句"ba"先得一句"ma"...激c...


男爵府

積分: 7796


3489#
發表於 08-9-25 17:15 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-9-25 16:50 發表


柔柔淨係'bababa...' 都唔夠佩ying煩
都唔知佢做乜成日尖叫,有時抱住都叫,真係耳聾咁滯
我驚佢第時變鵝公喉呀mouth:

柔柔早排都興尖叫架...!係唔知點解無啦啦變咗嗌"bababa"囉...!
放心啦...!bb5時花6時變架...!相信佩ying都好快用第二個發音嚟代替尖叫


男爵府

積分: 7796


3490#
發表於 08-9-25 17:19 |只看該作者
原文章由 Miffy-miffy 於 08-9-25 17:15 發表
咁你 c6咪 lum c ~~~~

頭一日就"lum"c...第二日就"lum"...到第三日佢話冇晒感覺囉...!
因為柔柔係不停咁嗌...我c6應佢都應到覺得好煩啊
不過就算佢覺得煩, 都唔敢唔應佢, 因為我嚇佢話"如果你唔應佢,因住佢以後都唔嗌你!!"


男爵府

積分: 7796


3491#
發表於 08-9-25 17:20 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-25 16:51 發表
係 through x工盟, 幫我搵家務助理

但係...呢啲唔係受過訓練咩...


大宅

積分: 4180


3492#
發表於 08-9-25 17:21 |只看該作者
頂 ... 剛剛同我講, 遲D讀乜課程, 唔知遲D幫唔幫到我, 妖, 今日黎試工講D咁既野, 真係"坦白"

原文章由 bebe0123 於 08-9-25 17:14 發表

賓妹印僱都識用吸塵機啦~佢唔識用唔通佢係火星人
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


別墅

積分: 981


3493#
發表於 08-9-25 17:25 |只看該作者
夠鐘收工~閃~~~~


大宅

積分: 2979


3494#
發表於 08-9-25 17:42 |只看該作者
準備放工走人 !! 放工要趕住去上yoga ~~ 減走d肥膏 !!!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3495#
發表於 08-9-25 21:49 |只看該作者
唔記得問大家。。。。

有茅人參加星期六既爬行大賽。。。。。。。。。


子爵府

積分: 10880


3496#
發表於 08-9-25 22:06 |只看該作者
未有呀~~~~~

原文章由 joyjoy815 於 08-9-25 21:49 發表
唔記得問大家。。。。

有茅人參加星期六既爬行大賽。。。。。。。。。


大宅

積分: 2838


3497#
發表於 08-9-25 23:05 |只看該作者
冇啦,今日我打去,佢話所有入選既BB已經成功通知晒啦喎,收唔到call即係冇份


大宅

積分: 2838


3498#
發表於 08-9-25 23:06 |只看該作者
joyjoy, janis,

今個星期六我會同你地一齊上堂呀~~~~


男爵府

積分: 7796


3499#
發表於 08-9-25 23:10 |只看該作者
矛人嘅................


大宅

積分: 2838


3500#
發表於 08-9-25 23:13 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 23:10 發表
矛人嘅................


我向樹

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo