上個星期去左診療中心度做掃瞄, 原來bb已經掉左頭, 有1.6kg, 比起實際大了一個星期, 所以預產期也提早了一個星期, 不過都要等下次睇政府醫院時睇下醫生點講...本來開開心心做左隻光碟, 點知返到屋企之後睇唔到, 前前後後試左3部機都睇唔到, 昨日去返醫生度check, 隻碟係醫生度又睇到wor, 真係激死我.....一心做隻碟諗住番到屋企慢慢研究, 因為係醫生度掃得比較快, 很多部位都唔知邊到打邊到, 而家又睇唔到, 都唔知點解會咁樣.......我虐過自己copy過另一隻碟度都係一樣, 有無準媽咪係電腦高手可以教下我呀 ?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>