跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1540


3481#
發表於 09-8-30 12:43 |只看該作者
原帖由 jamiek 於 2009-8-30 00:12 發表
我今日買左係吉吉島bb車、bb床、揹帶、軟身尿墊、毛巾尿墊、床上吊飾。阿b d野差不多買齊,真係好啦。


好多野喎...大件野好似齊哂喎..
浴盆買左未呀???


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3482#
發表於 09-8-30 12:58 |只看該作者
今日好似無哂人喎.... 我係屋企, 準備出去食 lunch, 然後去聽講座啦. 88


男爵府

積分: 5770


3483#
發表於 09-8-30 13:09 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 12:58 發表
今日好似無哂人喎.... 我係屋企, 準備出去食 lunch, 然後去聽講座啦. 88

我都係屋企.
係呢,你聽咩講座?


複式洋房

積分: 426


3484#
發表於 09-8-30 13:33 |只看該作者
琴日係太古吉之島買左一set
26"床有厚床肉 + 出街車仔 再送沖涼盆
本來 $ 2000 .....用左吉之卡 9拆 再用 康怡張全日通 95拆.......拆完後 $ 1805......


大宅

積分: 1540


3485#
發表於 09-8-30 13:35 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-30 13:09 發表

我都係屋企.
係呢,你聽咩講座?


你都冇節目呀?


男爵府

積分: 5770


3486#
發表於 09-8-30 13:47 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-30 13:35 發表


你都冇節目呀?

冇呀,咁熱~~
好唔想出街,但係屋企都好悶.
你呢?


男爵府

積分: 5770


3487#
發表於 09-8-30 13:47 |只看該作者
原帖由 yan00 於 09-8-30 13:33 發表
琴日係太古吉之島買左一set
26"床有厚床肉 + 出街車仔 再送沖涼盆
本來 $ 2000 .....用左吉之卡 9拆 再用 康怡張全日通 95拆.......拆完後 $ 1805......

是咩牌子?


男爵府

積分: 5770


3488#
發表於 09-8-30 13:50 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 01:39 發表


我係黃色 & 好濁ga. 可能真係飲得少水, 啲vv會濃d.

我平時都唔係飲好多水,等我試下飲多d,睇下會唔會好d.
thanks~~


大宅

積分: 1540


3489#
發表於 09-8-30 13:56 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-30 13:47 發表

冇呀,咁熱~~
好唔想出街,但係屋企都好悶.
你呢?


我等老公做完哂d家務先出街, 不過出面真係好熱..


大宅

積分: 4684


3490#
發表於 09-8-30 14:51 |只看該作者
好開心尋晚三點訓到今朝九點起身vv, 可以再訓到 1:30 先起身, 好耐未試過喇 ~~~ 加加埋埋差唔多訓左十個鐘呀, 呢排我都訓得唔好又抽筋同成日醒 ~~


男爵府

積分: 5770


3491#
發表於 09-8-30 15:23 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 14:51 發表
好開心尋晚三點訓到今朝九點起身vv, 可以再訓到 1:30 先起身, 好耐未試過喇 ~~~ 加加埋埋差唔多訓左十個鐘呀, 呢排我都訓得唔好又抽筋同成日醒 ~~

你就好啦,我1:30瞓,4:30去vv,跟住6:30去vv,
再瞓到9:00再去vv,結果11:30都起左身.
但次次vv都係得少少.


男爵府

積分: 5770


3492#
發表於 09-8-30 15:24 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-30 13:56 發表


我等老公做完哂d家務先出街, 不過出面真係好熱..

你老公好好喎~~


大宅

積分: 2704


3493#
發表於 09-8-30 16:12 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 14:51 發表
好開心尋晚三點訓到今朝九點起身vv, 可以再訓到 1:30 先起身, 好耐未試過喇 ~~~ 加加埋埋差唔多訓左十個鐘呀, 呢排我都訓得唔好又抽筋同成日醒 ~~


唉....本來諗住今日出動去吉吉島SHOPPING...
點知...一起身抽筋....跟住...隻腳痛到家陣....
唉~~~


男爵府

積分: 5770


3494#
發表於 09-8-30 17:23 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-8-30 16:12 發表


唉....本來諗住今日出動去吉吉島SHOPPING...
點知...一起身抽筋....跟住...隻腳痛到家陣....
唉~~~

係呀,我次次抽筋果隻腳都會痛一,兩日的.


別墅

積分: 729


3495#
發表於 09-8-30 17:23 |只看該作者
Oh. . . . 無事呀麻???

吉豬島聽日開始做bb展呀, 連續做七日, 咁妳不如考慮下個weekend先補番去啦.........



原帖由 小蛇 於 09-8-30 16:12 發表


唉....本來諗住今日出動去吉吉島SHOPPING...
點知...一起身抽筋....跟住...隻腳痛到家陣....
唉~~~


男爵府

積分: 5770


3496#
發表於 09-8-30 17:24 |只看該作者
不過,我呢幾日隻腳掌都好腫呀~~


大宅

積分: 3487


3497#
發表於 09-8-30 18:28 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 15:23 發表

你就好啦,我1:30瞓,4:30去vv,跟住6:30去vv,
再瞓到9:00再去vv,結果11:30都起左身.
但次次vv都係得少少.


我都係, 每次都只有未懷孕前的1/4-1/5....
所以一晚至少要去兩三次,否則膀胱會脹痛...


男爵府

積分: 5417


3498#
發表於 09-8-30 18:28 |只看該作者
上個星期去左診療中心度做掃瞄, 原來bb已經掉左頭, 有1.6kg, 比起實際大了一個星期, 所以預產期也提早了一個星期, 不過都要等下次睇政府醫院時睇下醫生點講...本來開開心心做左隻光碟, 點知返到屋企之後睇唔到, 前前後後試左3部機都睇唔到, 昨日去返醫生度check, 隻碟係醫生度又睇到wor, 真係激死我.....一心做隻碟諗住番到屋企慢慢研究, 因為係醫生度掃得比較快, 很多部位都唔知邊到打邊到, 而家又睇唔到, 都唔知點解會咁樣.......我虐過自己copy過另一隻碟度都係一樣, 有無準媽咪係電腦高手可以教下我呀 ?
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb4f.lilypie.com/T90Jp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 5770


3499#
發表於 09-8-30 19:56 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-30 18:28 發表


我都係, 每次都只有未懷孕前的1/4-1/5....
所以一晚至少要去兩三次,否則膀胱會脹痛...

咁你開學後記得密d去vv呀~~


男爵府

積分: 5770


3500#
發表於 09-8-30 19:57 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-8-30 18:28 發表
上個星期去左診療中心度做掃瞄, 原來bb已經掉左頭, 有1.6kg, 比起實際大了一個星期, 所以預產期也提早了一個星期, 不過都要等下次睇政府醫院時睇下醫生點講...本來開開心心做左隻光碟, 點知返到屋企之後睇唔到, 前前 ...

可唔可以叫醫生比過隻你呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo