跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3501#
發表於 08-4-1 14:16 |只看該作者
我好少比yy夾...因為佢地會自己除自己夾成日拎黎玩...好易唔見
原文章由 MaMehar 於 08-4-1 14:09 發表
我就知有時有除... 因為有一次心怡除咗個夾瞓, 我湊佢放學時唔見有帶, 問miss man, 我見miss man搵佢個衫袋... 所以應該有除, 但係唔係次次除就唔知...不過上次唔見o個個髮夾(Hello Kitty... 成$15個) 就真係無咗:na ...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3502#
發表於 08-4-2 12:38 |只看該作者
除襪就一定o吾準, 嗰時我已同chloe講o左一定要除o左先訓, 但佢話ms man會閙, o吾除得 "bin" o吾可以除又點訓ar, 呢排chloe仲要扎馬尾添

原文章由 portiabb 於 08-3-31 22:22 發表
yy今晚第一次同我講...佢唔想返學...唔鍾意返學 典解越返就越差 ...佢今日返黎同我講...miss唔比佢除襪同除"bin" 以前ms. man都會同 ...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3503#
發表於 08-4-2 12:45 |只看該作者
而家好似訓醒係姑娘扎, 因為我問過chloe

原文章由 berthanokching 於 08-4-1 10:21 發表
我記得以前ms 蔡會幫d小朋友扎"bin",仲扎d唔同款的"bin"(雖然nc冇bin扎但有聽其他媽咪講過),之前,N1A時,同學仔熱,有除衫及抹汗,唔知E家有冇呢? 因為nc睡覺時出汗唔抹好容易""see""親,希望留意下。


...


珍珠宮

積分: 46388


3504#
發表於 08-4-2 12:48 |只看該作者
Emily
番黎啦
恭喜,恭喜
chloe 做左姐姐開唔開心呀

我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


別墅

積分: 713


3505#
發表於 08-4-2 12:48 |只看該作者
原文章由 MaMehar 於 08-4-1 14:09 發表
我就知有時有除... 因為有一次心怡除咗個夾瞓, 我湊佢放學時唔見有帶, 問miss man, 我見miss man搵佢個衫袋... 所以應該有除, 但係唔係次次除就唔知...不過上次唔見o個個髮夾(Hello Kitty... 成$15個) 就真係無咗:na ...

zoe都試過唔見咗隻貴夾,所以zoe以後都用橡根,我諗都係跌哂落波波池,揾到都唔知係邊個?


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3506#
發表於 08-4-2 12:56 |只看該作者
jenny

多謝多謝

今日無o甘累, 所以咪上黎浦下lor

chloe好開心ar, 見到bb, 成日都話要鍚下bb, 但佢又o吾知自己粗魯, 真係怕佢整親細佬

記得第一日係屋企餵b, chloe見到bb食mama 奶, 喊住係o甘推開bb個頭, 話mami好痛架, o吾咬得架, 嗰刻都o吾知好嬲定好笑, 一方便又驚佢整到bb, 另一方面又開心佢o甘關心我

原文章由 webjen 於 08-4-2 12:48 發表
Emily
番黎啦
恭喜,恭喜
chloe 做左姐姐開唔開心呀


男爵府

積分: 9669


3507#
發表於 08-4-2 13:01 |只看該作者
Emily,

Chloe大個囡啦,nc爸爸個日o黎玩,chloe系好乖個個!放心啦!

Bertha


原文章由 chloemummum 於 08-4-2 12:56 發表
jenny

多謝多謝

今日無o甘累, 所以咪上黎浦下lor

chloe好開心ar, 見到bb, 成日都話要鍚下bb, 但佢又o吾知自己粗魯, 真係怕佢整親細佬

記得第一日係屋企餵b, ...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3508#
發表於 08-4-2 13:55 |只看該作者
係叔叔偏心佢啫 係屋企又博咀, 又O吾聽話, 叫佢咪咩都要等, 要解釋, 俾佢激到扎扎跳.....

原文章由 berthanokching 於 08-4-2 13:01 發表
Emily,

Chloe大個囡啦,nc爸爸個日o黎玩,chloe系好乖個個!放心啦!

Bertha


珍珠宮

積分: 46388


3509#
發表於 08-4-2 14:04 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-4-2 12:56 發表
jenny

多謝多謝

今日無o甘累, 所以咪上黎浦下lor

chloe好開心ar, 見到bb, 成日都話要鍚下bb, 但佢又o吾知自己粗魯, 真係怕佢整親細佬

記得第一日係屋企餵b, ...


chloe 真係乖囡
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


大宅

積分: 1679


3510#
發表於 08-4-2 14:36 |只看該作者
Emily,

恭喜您呀, 又多個可愛嘅小寶寶.
放心啦, chloe 做家姐, 一定會愈來愈乖!!

Tracy
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


大宅

積分: 1679


3511#
發表於 08-4-2 14:41 |只看該作者
心怡都話瞓覺有除辮, 同瞓醒係姑娘紮番.


原文章由 chloemummum 於 08-4-2 12:45 發表
而家好似訓醒係姑娘扎, 因為我問過chloe
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


別墅

積分: 713


3512#
發表於 08-4-2 15:39 |只看該作者
cholemummum:
你要保重身體!最近天氣唔好.chole咁乖,你唔洗担心啦!


別墅

積分: 713


3513#
發表於 08-4-2 15:45 |只看該作者
我噚日收到hotpot張相,zoe終於係同女仔影(之前D相次次都係男仔,唔通佢曳到似男仔 ),張相仲要有心怡,chole,nc,zoe,日晴,但係我仲未分到文恩同橋慧


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3514#
發表於 08-4-2 16:10 |只看該作者
多謝 , 好快到你喇

原文章由 MaMehar 於 08-4-2 14:36 發表
Emily,

恭喜您呀, 又多個可愛嘅小寶寶.
放心啦, chloe 做家姐, 一定會愈來愈乖!!

Tracy


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3515#
發表於 08-4-2 16:12 |只看該作者
zoe ma

多謝你提我嗰封信, 我係照住黎做架, 所以chloe咪好like bb lor 呢排d天氣真係麻麻, 大人小朋友都要小心, 而家又好似又有知新病菌出現la

原文章由 catcathy 於 08-4-2 15:39 發表
cholemummum:
你要保重身體!最近天氣唔好.chole咁乖,你唔洗担心啦!


大宅

積分: 4929


3516#
發表於 08-4-3 00:16 |只看該作者
emily, 恭喜晒~一路都無時間問候下你添

希望bb身體健康, 快高長大~ chole就一路都咁乖, 咁錫細路

原文章由 chloemummum 於 08-4-2 16:12 發表
zoe ma

多謝你提我嗰封信, 我係照住黎做架, 所以chloe咪好like bb lor 呢排d天氣真係麻麻, 大人小朋友都要小心, 而家又好似又有知新病菌出現la

...


大宅

積分: 4929


3517#
發表於 08-4-3 00:19 |只看該作者
bertha,

果日真係打攪晒你啦, 我知峰峰好似最後都無食到個hamburger, 要食麵麵...真係唔好意思...要你地咁麻煩....

不過佢玩得好開心, 唔該晒...多謝晒....唔該唔該

原文章由 berthanokching 於 08-4-2 13:01 發表
Emily,

Chloe大個囡啦,nc爸爸個日o黎玩,chloe系好乖個個!放心啦!

Bertha


大宅

積分: 4929


3518#
發表於 08-4-3 00:21 |只看該作者
果日你同我講完我有問峰峰, 佢話係唔比除sock話老師會捉...我問佢係唔係因為佢唔識著socks佢話唔係...我識著ga...至於頭髮, 呢個唔知啦...或者你問下學校啦, 小朋友講既野一時一樣, 唔好咁快作一個決定係岩同唔岩......

原文章由 portiabb 於 08-4-1 14:16 發表
我好少比yy夾...因為佢地會自己除自己夾成日拎黎玩...好易唔見


大宅

積分: 4929


3519#
發表於 08-4-3 00:23 |只看該作者
niklaus

你係唔係0409媽咪會既niklaus啊


男爵府

積分: 8476


3520#
發表於 08-4-3 09:13 |只看該作者
hybb,
你而家先唸起呀 我最近都學你之前咁join左msl, 剛剛完成左個4+1既program, 減左25磅

我轉過黎貪佢全日班既下午係國際班, 希望nik多d機會接觸english, 係呢, 我唔記得左ms kong/ms lau講, k1全日係咪得一班?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo