在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1992


3501#
發表於 04-9-30 01:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1:

呢個世上有樣野叫校車呀!

好~閃喇~~~goodnight !!


大宅

積分: 4316


3502#
發表於 04-9-30 01:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]HI~......我來la........

dobe:


大宅

積分: 1992


3503#
發表於 04-9-30 01:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :

作屎你呀而家至浦頭,我想閃既時候你又出現,叫我點捨得你地呀 :evil: :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3504#
發表於 04-9-30 01:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :閃嚟閃去仲係到,閃乜鬼,傾多一陣啦 :mrgreen:

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3505#
發表於 04-9-30 01:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe":我唔放心佢自己一個搭校車呀
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3506#
發表於 04-9-30 01:09 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1:

唔啦~頂唔住~聽晚見喇~byebye~我閃!我閃閃閃


大宅

積分: 2368


3507#
發表於 04-9-30 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe:話你2句就走呀,係咪想打呀
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3508#
發表於 04-9-30 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 不過我都覺得讀近o既幼稚園會好d, 因為一放學就可以返到屋企law..大人又無咁辛苦...開頭我都覺得雅麗c好似幾好咁因為夠近...(不過佢只收2歲8個月)所以若柏維讀都要等06年先得..玄圓都係收2歲8個月所以我都唔使諗...
但我又想仔仔早d去n1學下野...所以今年都同佢報定d有n1 o既幼兒中心...唉...好鬼煩呀...諗都頭都大 ?-(

kgpooh: 小笨豬無跌親就好la...我柏維仔前日pk呀...菠羅蓋擦損左小小...佢唔比我拖....曳曳... :-(


大宅

積分: 4316


3509#
發表於 04-9-30 01:11 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe 寫道:
paiwai :

作屎你呀而家至浦頭,我想閃既時候你又出現,叫我點捨得你地呀 :evil: :mrgreen:


[size=large]咁咪唔好訓住la.......下......傾多陣先啦.......


大宅

積分: 2368


3510#
發表於 04-9-30 01:13 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :近d我都唔使咁辛苦,樓下又貴喎,都唔知去邊間,唔係要去天恆過面,又好似遠咗d :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3511#
發表於 04-9-30 01:17 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray:樓下幾$呀...我真係唔知wor...好貴架.... ?-(


大宅

積分: 2368


3512#
發表於 04-9-30 01:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:kgpooh2話想去唱歌呀,你有無"空"一齊去呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3513#
發表於 04-9-30 01:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :所有嘢加係一齊都$1600到啦
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3514#
發表於 04-9-30 01:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:
天樂有NC班學費好似係 $1500-左右 你可以去睇睇
我都諗住去睇


大宅

積分: 2087


3515#
發表於 04-9-30 01:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai :所有嘢加係一齊都$1600到啦

你所講 $1600係咪樓下個間


大宅

積分: 4316


3516#
發表於 04-9-30 01:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
paiwai:kgpooh2話想去唱歌呀,你有無"空"一齊去呀 ?-( ?-(


好wor.........好鬼耐無唱la.......hehe~~

$1600係半日呀....嘩...好貴wor...(有無得申請學費減免呀)我家姐個女之前都係讀觀塘雅麗c好似無咁貴架... ?-( 等我問下佢先....(不過貴d都好...可能無咁多大陸人讀wor) :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3517#
發表於 04-9-30 01:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

而家d大陸人好有錢架,唔好話$1600呀$16000都俾得起呀 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3518#
發表於 04-9-30 01:28 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :就係樓下個間囉
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3519#
發表於 04-9-30 01:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

HEIRAY1
今個星期六你會唔會再去個間X圓幼稚園搞個活動?


大宅

積分: 4316


3520#
發表於 04-9-30 01:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
paiwai:
天樂有NC班學費好似係 $1500-左右


之前我都係諗過比佢讀天樂1年nc之後轉返雅麗c架...不過我個妹就唔係好贊成係天水圍讀law...叫我係出面讀...所以我都係諗都頭都大呀..(我個妹屋企對面有間禮賢會$2275全day, 爸媽返工可以有減免dd學費...我諗住交定表先至諗下點 :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo