媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2640


3501#
發表於 04-8-2 15:00 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl,

盈盈果d叫FIT 呀, 好多人恨都恨唔到呀 !


男爵府

積分: 6150


3502#
發表於 04-8-2 15:02 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]追番差唔多30版,睇到眼反

[size=medium]11月媽媽 & 野兔 & ahpei

泳欣都有發燒呀 !
星期五開始燒,又係燒o下退o下,同佢睇o左醫生,都淨係比o左退燒水,因為全無病徵,所以一支退燒水加一支偒風水(預防作用),o甘就打o左我一百八十大板啦($180),今日泳欣先出少少病徵,就係少少肚瀉.希望快d好番啦!

[size=medium]phoebe^^

係呀,BK 在線上仲未整番好,所以唔準呢!

[size=medium]kittyhkbb

Valery D相好靚呀,小天使好自然,好可愛呀!
嘩! 1103又多o左朵花lu, limma 棋逢敵手添!

[size=medium]baby111

我都係睇唔到晨早特別場呢!!
不過我已經坐定定等15:00
泳欣無牙得唔得呢?

[size=medium]CathyLock

Long time no see la!
你要o個隻VCD我好似有DNA,要搵搵先覆到你!

[size=medium]poonhui

見到亨亨比人淋到,我都鄧你激氣呢!
我同泳欣去食o野都好怕D人o係泳欣頭頂傳菜呢,我次次都會睇實,其實都好唔明D人明明見到有BB,但係就好鬼鍾意o係B個頭頂度傳菜呢??

等緊花輪亨靚相! :-P

[size=medium]wahcarol

唔駛客氣! 嘩! 你咁夜仲唔瞓?? 3:51 仲出post
條腰好番D未呢?

14/8 你係唔係o黎tea buffet?? 如果係,同你加埋個名好唔好?

[size=medium]ivybibi

祝你快D好番!

珈瑋仔D相笑得好開心呀! 黑白相好有feel, 手仔同腳仔都有一張,好似拍緊廣告咁呢!

[size=medium]mandymfl

盈盈D相好鬼靚女呢!
會唔會寄D相去"媽媽寶寶"呢??

[size=medium]ophelia

有開心同唔開心都好歡迎您上來講呢!
希望你同埋細伯大家都可以快D開心番!

[size=medium]nov03bb

見你打咁大版文章,係唔係已經交曬功課啦?
明傑張相多咗頭髮呢! 有少少超級撒雅人feel呢!



男爵府

積分: 7300


3503#
發表於 04-8-2 15:03 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Sandylam,
我再打左去啦, 好似baby111咁話, 佢地話同bb影相同拍viedo, 要 bb舉吓手, 望吓左望吓右, 爬吓, 半個鐘左右, 我約左星期六下午, 如果要肥bb, 盈盈就實唔得啦!


別墅

積分: 612


3504#
發表於 04-8-2 15:05 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

有冇得約埋一齊去架?? 如果可以約番一齊去試鏡就好玩啦~ hehe... (係我覺得好玩, 因為可以玩埋你地o的bb )


男爵府

積分: 7300


3505#
發表於 04-8-2 15:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

yuling,
好呀, 我約左星期六4:30pm, 你係唔係黎呀?

yuling 寫道:
有冇得約埋一齊去架?? 如果可以約番一齊去試鏡就好玩啦~ hehe... (係我覺得好玩, 因為可以玩埋你地o的bb )


大宅

積分: 2640


3506#
發表於 04-8-2 15:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl,
其實得唔得都唔緊要, 當帶我地dbb去試多d野, 玩下之麻.
如果我老公肯陪我去, 我都會帶湋圖去試下:mrgreen:

baby111,
湋圖爬得好"肉孫"架,佢係好似d軍人咁爬係地下, 只係用對手"懶"向前, 好攪笑~


男爵府

積分: 6150


3507#
發表於 04-8-2 15:09 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]baby111

[size=large]15:00 上映???? 點解仲未有得睇呢?? 係唔係要界櫈呀!


別墅

積分: 612


3508#
發表於 04-8-2 15:10 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandy, 星期六4.30我ok呀, 但係咪要打左去約先架??
[quote]
mandymfl 寫道:
yuling,
好呀, 我約左星期六4:30pm, 你係唔係黎呀?

[quote]


男爵府

積分: 7300


3509#
發表於 04-8-2 15:11 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung,
我未有相底攞, 所以未可以番曬, 係呢, 要唔要attach表格, 係唔係要買"媽媽寶寶"本書先得呀?


男爵府

積分: 6804


3510#
發表於 04-8-2 15:12 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung, haha, thanks for praising Valery. Oh, gum I think I need to 上揳with Limma, as we are same age(18 yrs old), same hospital, date and nearly same time to born our first bb, really very "Q"


別墅

積分: 612


3511#
發表於 04-8-2 15:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

有咩上映呀???
cherrylung, 你個女真係好掂! 咁快平衡到識企!!! 又識拍拍手!!!! 你係咪日日train佢架?? hehe...
cherrylung 寫道:
[size=medium]baby111

[size=large]15:00 上映???? 點解仲未有得睇呢?? 係唔係要介櫈呀!


男爵府

積分: 6150


3512#
發表於 04-8-2 15:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl 寫道:
cherrylung,
我未有相底攞, 所以未可以番曬, 係呢, 要唔要attach表格, 係唔係要買"媽媽寶寶"本書先得呀?


[size=medium]mandymfl

係呀,不過我都好耐冇買過媽媽寶寶呢
唔知ophelia/ivybibi有冇表格呢?


洋房

積分: 457


3513#
發表於 04-8-2 15:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

All
無溫書 搭唔倒咀

baby111
我買定Pop corn 等15:00




男爵府

積分: 7300


3514#
發表於 04-8-2 15:15 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

係呀, 要打去約時間, 好似都幾多booking.

yuling 寫道:
mandy, 星期六4.30我ok呀, 但係咪要打左去約先架??
[quote]
mandymfl 寫道:
yuling,
好呀, 我約左星期六4:30pm, 你係唔係黎呀?

[quote]


男爵府

積分: 6150


3515#
發表於 04-8-2 15:18 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]kittyhkbb

你同limma上契. [size=medium]That's a good idea! ,擇日不如撞日,就814我o地同你o地做見証啦! :lol: :lol: :lol:

[size=medium]yuling

泳欣識拍拍手都係我不厭其煩咁,成日對住佢講"打掌仔呀""打掌仔呀"跟住我o係佢面前拍拍手,跟住有一日,我講打掌仔,其實都冇expect 佢會拍手,點知佢聽得明,即刻拍拍手,我都好suprise呢!


男爵府

積分: 7300


3516#
發表於 04-8-2 15:20 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb,
你同limma上揳, 咁1103唔止有twins bb, 仲有twins 媽媽tim, 係18歲twins靚媽媽!



kittyhkbb 寫道:
cherrylung, haha, thanks for praising Valery. Oh, gum I think I need to 上揳with Limma, as we are same age(18 yrs old), same hospital, date and nearly same time to born our first bb, really very "Q"


男爵府

積分: 5570


3517#
發表於 04-8-2 15:22 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[quote]
cherrylung 寫道:
[size=medium]baby111

[size=large]15:00 上映???? 點解仲未有得睇呢?? 係唔係要界


別墅

積分: 612


3518#
發表於 04-8-2 15:23 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandy, 可唔可以pm個電話比我呀?
cherrylung, 你個女真係越睇越得意, 企到搖搖up, 然後拍拍拍咁...!! 係呢, 咁佢開始行未呀??


男爵府

積分: 8385


3519#
發表於 04-8-2 15:23 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

BABY111,
PLS CHECK PM, THANKS

mandymfl,
盈盈塊臉好番d未呀!! 快d拿到相再post比我地睇丫.


大宅

積分: 4894


3520#
發表於 04-8-2 15:24 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung~
無牙都可以試o架...總之鍾意就去得o架o拉!

All~
依家即刻上映...^^(播映時間5分鐘)

《節目已播放完畢》

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo