跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2838


3501#
發表於 08-9-25 23:19 |只看該作者
各位,又係時間同大家講byebye啦
我要瞓啦
早抖


男爵府

積分: 7796


3502#
發表於 08-9-25 23:47 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 23:19 發表
各位,又係時間同大家講byebye啦
我要瞓啦
早抖

哎呀...我返嚟你就走添...


大宅

積分: 3862


3503#
發表於 08-9-26 01:17 |只看該作者
好野
不過,再下個禮拜 4/10 會唔會又一齊上方便d呢

原文章由 mushroomn 於 08-9-25 23:06 發表
joyjoy, janis,

今個星期六我會同你地一齊上堂呀~~~~


大宅

積分: 3862


3504#
發表於 08-9-26 01:34 |只看該作者
總之影得瘦d, 後生d 就得喇
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 11:32 發表

影媽媽應該易過影BB...!
咁啲相要曬沙龍呢...!好似以前讀書時期咁......


大宅

積分: 3862


3505#
發表於 08-9-26 01:37 |只看該作者
kawaiimama:

咁你就乖乖捱番一個月啦, 之後一齊去食做痛快

yyz:

睇你真係慘, 搵個人做吓家務都咁難...


子爵府

積分: 10880


3506#
發表於 08-9-26 01:44 |只看該作者
家下少奶唔易做!!

原文章由 JanisLeung 於 08-9-26 01:37 發表
kawaiimama:

咁你就乖乖捱番一個月啦, 之後一齊去食做痛快

yyz:

睇你真係慘, 搵個人做吓家務都咁難...


大宅

積分: 4180


3507#
發表於 08-9-26 08:24 |只看該作者

早早早 晨晨晨 呀呀呀

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3508#
發表於 08-9-26 08:30 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-26 08:24 發表
早早早 晨晨晨 呀呀呀


您都咁早.....早早早 晨晨晨


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3509#
發表於 08-9-26 08:33 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-25 23:06 發表
joyjoy, janis,

今個星期六我會同你地一齊上堂呀~~~~


哎呀......我仲調左落 3:30......

因為顯晴要去爬行大賽..... 我驚趕唔到 2:30.....


大宅

積分: 4180


3510#
發表於 08-9-26 08:40 |只看該作者
乜野爬行大賽???

原文章由 joyjoy815 於 08-9-26 08:33 發表


哎呀......我仲調左落 3:30......

因為顯晴要去爬行大賽..... 我驚趕唔到 2:30.....
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3511#
發表於 08-9-26 09:15 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-26 08:40 發表
乜野爬行大賽???


係奧海城舉行....好似話已經截止....

http://www.baby-impact.com/superbaby/form.php


男爵府

積分: 8233


3512#
發表於 08-9-26 09:20 |只看該作者
3:30你都趕唔切, 個result好似要3點先公佈同頒獎架~~

原文章由 joyjoy815 於 08-9-26 08:33 發表


哎呀......我仲調左落 3:30......

因為顯晴要去爬行大賽..... 我驚趕唔到 2:30.....


男爵府

積分: 8233


3513#
發表於 08-9-26 09:21 |只看該作者
你要上多d黎先得架~~:;pppp:
都唔得緊貼時事嘅..................

原文章由 YYZ 於 08-9-26 08:40 發表
乜野爬行大賽???


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3514#
發表於 08-9-26 09:22 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 09:20 發表
3:30你都趕唔切, 個result好似要3點先公佈同頒獎架~~


可能呀女爬第尾唔駛等呢.....


大宅

積分: 4180


3515#
發表於 08-9-26 11:15 |只看該作者
報告 報告, 剛剛係萬0換左7包片片, 買BB野, 加$1換1包4片片pampers active Baby
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


洋房

積分: 436


3516#
發表於 08-9-26 11:36 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-26 11:15 發表
報告 報告, 剛剛係萬0換左7包片片, 買BB野, 加$1換1包4片片pampers active Baby


不過而家好動寶寶只有.....
等小B瞓左先用到
BB健康,快高長大!!!!


大宅

積分: 4180


3517#
發表於 08-9-26 11:36 |只看該作者
冇奶油 ... 我都跟得好貼架 ... 點會MISS左架! 仲要咁就腳!

原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 09:21 發表
你要上多d黎先得架~~:;pppp:
都唔得緊貼時事嘅..................
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4180


3518#
發表於 08-9-26 11:37 |只看該作者
點解? 日頭要著褲仔?

原文章由 fbbdoris 於 08-9-26 11:36 發表


不過而家好動寶寶只有.....
等小B瞓左先用到
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


洋房

積分: 436


3519#
發表於 08-9-26 11:49 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-26 11:37 發表
點解? 日頭要著褲仔?


有時會著褲仔
因為佢日頭唔肯瞓低換片片
好難搞
BB健康,快高長大!!!!


大宅

積分: 2838


3520#
發表於 08-9-26 11:57 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-26 01:17 發表
好野
不過,再下個禮拜 4/10 會唔會又一齊上方便d呢


4/10 Kuri去影相呀朝早時,所以改唔到早

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo