影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3501#
發表於 16-11-12 16:32 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 14:16
你仲嚴重過我所以都係少飲好d
我好多胃氣,漲到個胃爆炸咁,最嚴重試過痛到又痾又嘔,入院住咗5日,十幾年前有人教我每日飲醋(蘋果醋,檸檬醋。。。)好番好多,先敢間中偷飲奶茶


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3502#
發表於 16-11-12 16:36 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 15:13
所以結論係有能力做自己喜歡的事就叫人生樂趣,人人鍾意嘅野唔同,唔可以一概而論



...


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3503#
發表於 16-11-12 16:50 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 16:13
唔劇透,你自己睇落去,我都睇到好心up,好似方案A或方案B都唔係一個好方案
...

如太sad 想棄
好似講到就算幾努力都係冇好結果 '


禁止發言

積分: 70805


3504#
發表於 16-11-12 16:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


3505#
發表於 16-11-12 16:53 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 15:21
返大陸邊度呀

張家界,帶埋爸媽去跟團冇啖好食,仲見到大陸人真係周街疴屎,真係話疴就疴


水晶宮

積分: 63751


3506#
發表於 16-11-12 16:54 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 15:22
難得你同老公都鍾意飲咖啡,買部咖啡機,d capsule 圍起都係5蚊粒,但有手工咖啡質素喎



...

本來有,比我整爛左


水晶宮

積分: 63751


3507#
發表於 16-11-12 16:55 |只看該作者
ccdccl 發表於 16-11-12 15:42
2個男仔都同女一有loveline就睇下女一中意邊個,所以崔澤係男一

但初中段佢都好唔起眼,正焕同德善互動多好多 ,所以最後唔係正焕都嚇我一跳


水晶宮

積分: 63751


3508#
發表於 16-11-12 16:57 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 16:51
你再睇啦,我尋晚睇完好滿足

咩戲?好唔好睇?


禁止發言

積分: 70805


3509#
發表於 16-11-12 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3510#
發表於 16-11-12 17:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3511#
發表於 16-11-12 17:00 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-11-12+16:51+你

原帖由 靚寶 於 16-11-12 發表
咩戲?好唔好睇?
台劇




水晶宮

積分: 63751


3512#
發表於 16-11-12 17:07 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 17:00
台劇,你唔岩,但我覺得好睇

台劇冇靚仔


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3513#
發表於 16-11-12 17:11 |只看該作者
janjan28 發表於 16-11-12 16:51
你再睇啦,我尋晚睇完好滿足

咁可以繼續睇
我想佢有方案D


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3514#
發表於 16-11-12 17:13 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-11-12 17:00
台劇

你有冇睇?我覺得你可能啱睇


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


3515#
發表於 16-11-12 17:16 |只看該作者
靚寶 發表於 16-11-12 17:07
台劇冇靚仔

冇靚仔,不過你唔睇靚仔,所以冇所謂
睇完你可能寫一萬字感想


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


3516#
發表於 16-11-12 17:35 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-11-12+17:00+

原帖由 kcm 於 16-11-12 發表
你有冇睇?我覺得你可能啱睇
咩劇種?點解啱我睇?
我怕sad ending 㗎




水晶宮

積分: 63751


3517#
發表於 16-11-12 17:42 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-12 17:16
冇靚仔,不過你唔睇靚仔,所以冇所謂
睇完你可能寫一萬字感想
...

下,咁有型 ,我都貪靚仔嫁,至少唔好樣衰


水晶宮

積分: 63751


3518#
發表於 16-11-12 17:52 |只看該作者
kcm 發表於 16-11-12 17:16
冇靚仔,不過你唔睇靚仔,所以冇所謂
睇完你可能寫一萬字感想
...

我接受唔靚仔,不過唔接受唔靚仔拍愛情戲


禁止發言

積分: 70805


3519#
發表於 16-11-12 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


3520#
發表於 16-11-12 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo