立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12291
積分: 12646
Anson&TulipMami 寫道: renee 咁不如問2kmami問番嗰日幫我地落order訂貨嗰位小姐(個sales識2kmami)睇吓可唔可以有好d既offer?
wilnita 寫道: Renee, 我又係遲黎早走啦!唔開心呀!大老闆無啦啦番黎公司呀! :cry: :cry:
Renee 寫道: 搞錯啊! 叫佢出去開下會啦!! 咁麻煩架! 返來做咩喎!!
大宅
積分: 4161
積分: 11275
Renee 寫道: [quote] wilnita 寫道: Renee, 我又係遲黎早走啦!唔開心呀!大老闆無啦啦番黎公司呀! :cry: :cry:
jojolam888 寫道: Anita, 你喉嚨發炎,要比時間佢好返 千奇唔好再食熱氣食物加重病情 多飲水及食喉糖來幫助..或食下白粥清清腸胃 ...好返先睇中醫清尾啦! :wink: [quote] wilnita 寫道: Renee, 我都唔明點解我個喉嚨仲係好痛,已經食緊西藥止到咳但個喉嚨仲係好唔舒服!我尋晚有想起不如睇中醫會唔會有幫助啦!
積分: 1424
mcdull2003 寫道: 各位, 你們的小主有冇成日很驚慌的樣呀. 我大b 不 '嬲' 都給細佬冇膽. 但最近不知點解很驚慌, 晚上回家抱他在大人床到看 dvd or tv, 他水都要縮在一?, 不出來, '籃'到個 pillow tightly, 點都不 willing leave ?落的位, 想 move 他 or 行開就大哭. 問工人日間大佬有冇好驚樣子, 她都話有. 我都不明他怕 what.
wilnita 寫道: 有無人係到呀?
wilnita 寫道: Renee, 今日妳地食到幾多點呀?有無一齊行街街呀? 妳係唔係已經攞左糕啦?
wilnita 寫道: 或者星期日就去行花市!夜晚就要去食飯!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy