立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4438
原帖由 Meowcat 於 09-8-30 18:28 發表 上個星期去左診療中心度做掃瞄, 原來bb已經掉左頭, 有1.6kg, 比起實際大了一個星期, 所以預產期也提早了一個星期, 不過都要等下次睇政府醫院時睇下醫生點講...本來開開心心做左隻光碟, 點知返到屋企之後睇唔到, 前前 ...
積分: 4684
原帖由 gobby926 於 09-8-30 15:23 發表 你就好啦,我1:30瞓,4:30去vv,跟住6:30去vv, 再瞓到9:00再去vv,結果11:30都起左身. 但次次vv都係得少少.
原帖由 小蛇 於 09-8-30 16:12 發表 唉....本來諗住今日出動去吉吉島SHOPPING... 點知...一起身抽筋....跟住...隻腳痛到家陣.... 唉~~~
積分: 3899
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 01:45 發表 咁你試吓飲番多d水啦. 我之前飲唔得多水, 會嘔. 但係早幾日, 老公 forward 咗個 blog 俾我睇, 話孕婦唔好飲生水, 會好易嘔. 咁這幾日, 我就試吓飲屈人C蒸餾水, 真係估佢唔到, 我開始可以飲到好多水啦... 好開 ...
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 12:58 發表 今日好似無哂人喎.... 我係屋企, 準備出去食 lunch, 然後去聽講座啦. 88
男爵府
積分: 5770
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 20:40 發表 唉 ~~~ 我都係十年難得一次咁好訓咋, 平時醒左我都係訓唔返架 ~~~
原帖由 jojodic 於 09-8-30 21:11 發表 今日我都有去呀,如果佢地可以講D按摩乳房就好啦,我唔識呀....
原帖由 gobby926 於 09-8-30 21:36 發表 咁今日講左d咩?
原帖由 gobby926 於 09-8-30 21:36 發表 有一次都好,我都好懷念一覺瞓到天光的感覺.
積分: 4922
原帖由 babie_s 於 09-8-30 22:30 發表 其實我覺得以家無得訓都未算慘。。到時小B出細之后先系開始我地“無覺好訓” 。。
複式洋房
積分: 426
原帖由 gobby926 於 09-8-30 13:47 發表 是咩牌子?
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 21:54 發表 哈 ~ 哈 ~ 獎你晚晚都有覺好訓啦 !!!
原帖由 yan00 於 09-8-30 22:40 發表 我又無睇咩牌子呀...不過我有影相...但唔識放上黎呀
原帖由 gobby926 於 09-8-30 22:48 發表 我都唔識喎,希望一陣有人教吓我地啦.
原帖由 yan00 於 09-8-30 22:54 發表 我放左D相係BLOG....你有時間去睇呀
積分: 2579
原帖由 gobby926 於 09-8-30 13:09 發表 我都係屋企. 係呢,你聽咩講座?
原帖由 jojodic 於 09-8-30 21:10 發表 平時飲D水煲滾咗就應該係熟水,我估生水係指直接飲水喉水喎
積分: 2419
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:14 發表 今日聽咗 baby outlet 的母乳講座, 3個有餵母乳的職業女性, 以 talk show 的形式講解自的的經驗. 另外, 同場仲有佢哋的小babies & 其中一位媽媽的先生分享作為丈夫可為太太做的事. 最後, 佢哋有介紹 baby outlet ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy