跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4438


3501#
發表於 09-8-30 20:03 |只看該作者
原帖由 Meowcat 於 09-8-30 18:28 發表
上個星期去左診療中心度做掃瞄, 原來bb已經掉左頭, 有1.6kg, 比起實際大了一個星期, 所以預產期也提早了一個星期, 不過都要等下次睇政府醫院時睇下醫生點講...本來開開心心做左隻光碟, 點知返到屋企之後睇唔到, 前前 ...


我個bb都大左兩週
但係c+又冇話預產期提早?
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4684


3502#
發表於 09-8-30 20:40 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 15:23 發表

你就好啦,我1:30瞓,4:30去vv,跟住6:30去vv,
再瞓到9:00再去vv,結果11:30都起左身.
但次次vv都係得少少.


唉 ~~~ 我都係十年難得一次咁好訓咋, 平時醒左我都係訓唔返架 ~~~


大宅

積分: 4684


3503#
發表於 09-8-30 20:45 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-8-30 16:12 發表


唉....本來諗住今日出動去吉吉島SHOPPING...
點知...一起身抽筋....跟住...隻腳痛到家陣....
唉~~~


我如果有抽筋o個晚沖涼(比平時) 會沖熱少少, 沖涼之後搽 body lotion 時順便輕輕由小腿按到腳底(唔好大力)我覺得會好 d ~~~


大宅

積分: 3899


3504#
發表於 09-8-30 21:10 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 01:45 發表


咁你試吓飲番多d水啦. 我之前飲唔得多水, 會嘔. 但係早幾日, 老公 forward 咗個 blog 俾我睇, 話孕婦唔好飲生水, 會好易嘔.

咁這幾日, 我就試吓飲屈人C蒸餾水, 真係估佢唔到, 我開始可以飲到好多水啦... 好開 ...


平時飲D水煲滾咗就應該係熟水,我估生水係指直接飲水喉水喎


大宅

積分: 3899


3505#
發表於 09-8-30 21:11 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 12:58 發表
今日好似無哂人喎.... 我係屋企, 準備出去食 lunch, 然後去聽講座啦. 88


今日我都有去呀,如果佢地可以講D按摩乳房就好啦,我唔識呀....


男爵府

積分: 5770


3506#
發表於 09-8-30 21:36 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 20:40 發表


唉 ~~~ 我都係十年難得一次咁好訓咋, 平時醒左我都係訓唔返架 ~~~

有一次都好,我都好懷念一覺瞓到天光的感覺.


男爵府

積分: 5770


3507#
發表於 09-8-30 21:36 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-30 21:11 發表


今日我都有去呀,如果佢地可以講D按摩乳房就好啦,我唔識呀....

咁今日講左d咩?


大宅

積分: 3899


3508#
發表於 09-8-30 21:53 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 21:36 發表

咁今日講左d咩?


有幾位媽咪講佢地D餵人奶經歷及心得,都幾好聽,我打算買番本專講餵人奶嘅書,應該會幾有用。


大宅

積分: 4684


3509#
發表於 09-8-30 21:54 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 21:36 發表

有一次都好,我都好懷念一覺瞓到天光的感覺.



哈 ~ 哈 ~ 獎你晚晚都有覺好訓啦 !!!


大宅

積分: 4922


3510#
發表於 09-8-30 22:30 |只看該作者
其實我覺得以家無得訓都未算慘。。到時小B出細之后先系開始我地“無覺好訓” 。。


大宅

積分: 4684


3511#
發表於 09-8-30 22:38 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-30 22:30 發表
其實我覺得以家無得訓都未算慘。。到時小B出細之后先系開始我地“無覺好訓” 。。



係呀, 所以我而家眼訓就即訓唔理中午定夜晚 ~~~


複式洋房

積分: 426


3512#
發表於 09-8-30 22:40 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 13:47 發表

是咩牌子?


我又無睇咩牌子呀...不過我有影相...但唔識放上黎呀


男爵府

積分: 5770


3513#
發表於 09-8-30 22:47 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 21:54 發表



哈 ~ 哈 ~ 獎你晚晚都有覺好訓啦 !!!

大家咁話啦~~


男爵府

積分: 5770


3514#
發表於 09-8-30 22:48 |只看該作者
原帖由 yan00 於 09-8-30 22:40 發表


我又無睇咩牌子呀...不過我有影相...但唔識放上黎呀

我都唔識喎,希望一陣有人教吓我地啦.


男爵府

積分: 5770


3515#
發表於 09-8-30 22:49 |只看該作者
原帖由 babie_s 於 09-8-30 22:30 發表
其實我覺得以家無得訓都未算慘。。到時小B出細之后先系開始我地“無覺好訓” 。。

係呀,所以而家有得瞓就好瞓.


複式洋房

積分: 426


3516#
發表於 09-8-30 22:54 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 22:48 發表

我都唔識喎,希望一陣有人教吓我地啦.


我放左D相係BLOG....你有時間去睇呀


大宅

積分: 4684


3517#
發表於 09-8-30 22:56 |只看該作者
原帖由 yan00 於 09-8-30 22:54 發表


我放左D相係BLOG....你有時間去睇呀


我去你個 blog 睇下先 ~~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3518#
發表於 09-8-30 23:14 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 13:09 發表

我都係屋企.
係呢,你聽咩講座?


今日聽咗 baby outlet 的母乳講座, 3個有餵母乳的職業女性, 以 talk show 的形式講解自的的經驗. 另外, 同場仲有佢哋的小babies & 其中一位媽媽的先生分享作為丈夫可為太太做的事. 最後, 佢哋有介紹 baby outlet 的產品.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3519#
發表於 09-8-30 23:25 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-30 21:10 發表


平時飲D水煲滾咗就應該係熟水,我估生水係指直接飲水喉水喎


但奇怪, 又好似真係飲咗蒸餾水, 無嘔, 唔知係咪心理作用.


大宅

積分: 2419


3520#
發表於 09-8-30 23:28 |只看該作者
呵呵呵....我都有同老公去...........
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:14 發表


今日聽咗 baby outlet 的母乳講座, 3個有餵母乳的職業女性, 以 talk show 的形式講解自的的經驗. 另外, 同場仲有佢哋的小babies & 其中一位媽媽的先生分享作為丈夫可為太太做的事. 最後, 佢哋有介紹 baby outlet ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo