影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3501#
發表於 11-7-6 18:12 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 12:08
冇架,都係亂諗,咁我改過一個啦,就叫"子華書院",咁好嗎~~~
咁裝嚴


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3502#
發表於 11-7-6 18:12 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 12:09
唔明~~~
哎,打錯字,係身份。。。係劇裡演咩身份


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3503#
發表於 11-7-6 18:15 |只看該作者
lingling,

對Dr.Martins係泰國造架。。。真係估佢唔到


別墅

積分: 546


3504#
發表於 11-7-6 18:41 |只看該作者

引用:Quote:carol789+發表於+11-7-4+23:44+冇錯,

原帖由 stkyo 於 11-07-04 發表
唔緊要啦!休息要緊!
我見到你留言會回覆架嘛!你第二日回覆咪一樣。
我既拍拖時間冇定,有時平時,有時徦期





別墅

積分: 546


3505#
發表於 11-7-6 18:48 |只看該作者

引用:Quote:laamling+發表於+11-7-6+11:59+原來

原帖由 stkyo 於 11-07-06 發表
係呀,所以自家廚房好少用,有個咁齊全既廚房...
我都想有個齊全既廚房俾我整蛋糕,同煮野,可惜我屋企廚房超細,多一個人企係度都冇位行




別墅

積分: 546


3506#
發表於 11-7-6 18:50 |只看該作者

引用:Quote:laamling+發表於+11-7-6+12:06+你講

原帖由 stkyo 於 11-07-06 發表
而家仲要走出黎喊。。。自己留唔住自己個女人,如果真係同人地有埋bb,你仲要大方扮無野啦!好鬼肉酸。。。 ...
係啊,max既角色係陳淑儀演的




別墅

積分: 546


3507#
發表於 11-7-6 18:52 |只看該作者

引用:Quote:laamling+發表於+11-7-6+12:09+唔明~

原帖由 stkyo 於 11-07-06 發表
哎,打錯字,係身份。。。係劇裡演咩身份
係扮演子華個女




翡翠宮

積分: 75533


3508#
發表於 11-7-6 20:28 |只看該作者
本帖最後由 jk923 於 11-7-6 23:23 編輯
stkyo 發表於 11-7-6 18:11
到時你地唔好周圍同人講,唔係一齊子華炒我就敝

係你都"暗啞底"拎佢d紀念品同私底下話我地知佢係邊度出沒就得啦!

YO: 我地搬屋喇,去追風逐月啦~~~


翡翠宮

積分: 75533


3509#
發表於 11-7-6 20:30 |只看該作者
今日超"支力"沖個涼搞掂d野再上黎。


水晶宮

積分: 73497


3510#
發表於 11-7-6 20:52 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-6 13:10
我媽識好似你咁諗,我一定會開心死,我主動陪佢行下,佢成日都話唔係你陪我,係我陪你就真,俾佢激死==



...
佢把口係咁講啫,個心都唔知幾開心~~~


水晶宮

積分: 73497


3511#
發表於 11-7-6 20:55 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 16:03
冇架,都係亂諗,咁我改過一個啦,就叫"子華書院",咁好嗎~~~

輸輸聲唔多好聽喎! ...
咁好,我再改過.........就叫"與子華一同追風逐月",因子華講過以下既說話~~~
我被吩咐向大家问好。
那人跟我说,大家都很支持你,你还未甚麼(新年这字不好说)就和大家拜个年吧。
还为我开了账号,那真不能不来了。
我今年的愿望是抬头看多些月亮,仰脸迎多一些微风。
也祝大家今年身体健康,一边工作,一边追风逐月啦。
也希望好心人帮我把这个讯息发到其他支持我的地方去。
有缘的就在七月见。
来不了的,没甚麼捐失啦。
子华


水晶宮

積分: 73497


3512#
發表於 11-7-6 20:59 |只看該作者
1928mickey 發表於 11-7-6 17:18
阿MAX 好過佢多多聲
咁MAX對佢老婆又真係好好,但我想講既係,佢地兩個都係對方同佢分開之後,係咁煩住對方,MXA就寫信,C其既男友就搵記者~~~


水晶宮

積分: 73497


3513#
發表於 11-7-6 21:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 17:56
戴定D防護咪得囉!
咁我諗一定要帶好多上身~~~


水晶宮

積分: 73497


3514#
發表於 11-7-6 21:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:00
得我講,佢唔會回應我架喎。。。你而家明白點解我唔講。。。
我同你差唔多咋,好多時我講嘢佢都冇回應我~~~


水晶宮

積分: 73497


3515#
發表於 11-7-6 21:02 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:01
第時我退休返香港我會日日痴住你,你小心呀!
好到時我一定馮陪到底~~~


別墅

積分: 546


3516#
發表於 11-7-6 21:03 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 20:52
佢把口係咁講啫,個心都唔知幾開心~~~

希望佢咁諗就好LU

岩岩睇到電視話10月份施政報告話會專注係房屋政策, 係真就好LU, 宜家好多想買樓既人真係買唔起, 我唔要D咩豪宅, 有居屋俾我買, 我已經好開心喇, 家下D2手居屋, 400呎都要成300幾萬啊>.<真係搵鬼買


水晶宮

積分: 73497


3517#
發表於 11-7-6 21:04 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:02
呢度D交通始終無咁方便,有時你等車,真係唔知架車幾時黎。。。試過突然之間D巴士司機玩罷工,D人仲乜都唔 ...
咁又係喎,好多時見到啲司機罷工啲人真係好慘,香港真係冇睇過呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3518#
發表於 11-7-6 21:06 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:03
好簡單o者,你唔好退休咪得囉!
咁我要燒冇嘢食既BBQ先得~~~


水晶宮

積分: 73497


3519#
發表於 11-7-6 21:07 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:03
到時子華既行蹤我會一一報告上黎比你地知
嘩~~~到時我地一定會成日見到子華,YEAH~~~


水晶宮

積分: 73497


3520#
發表於 11-7-6 21:09 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:05
佢都無黎搵我
唔通去左搵JK~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo