立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 206249
laamling 發表於 11-7-6 12:08 冇架,都係亂諗,咁我改過一個啦,就叫"子華書院",咁好嗎~~~
laamling 發表於 11-7-6 12:09 唔明~~~
別墅
積分: 546
原帖由 stkyo 於 11-07-04 發表 唔緊要啦!休息要緊! 我見到你留言會回覆架嘛!你第二日回覆咪一樣。
原帖由 stkyo 於 11-07-06 發表 係呀,所以自家廚房好少用,有個咁齊全既廚房...
原帖由 stkyo 於 11-07-06 發表 而家仲要走出黎喊。。。自己留唔住自己個女人,如果真係同人地有埋bb,你仲要大方扮無野啦!好鬼肉酸。。。 ...
原帖由 stkyo 於 11-07-06 發表 哎,打錯字,係身份。。。係劇裡演咩身份
翡翠宮
積分: 75533
stkyo 發表於 11-7-6 18:11 到時你地唔好周圍同人講,唔係一齊子華炒我就敝
水晶宮
積分: 73497
carol789 發表於 11-7-6 13:10 我媽識好似你咁諗,我一定會開心死,我主動陪佢行下,佢成日都話唔係你陪我,係我陪你就真,俾佢激死== ...
jk923 發表於 11-7-6 16:03 冇架,都係亂諗,咁我改過一個啦,就叫"子華書院",咁好嗎~~~ 輸輸聲唔多好聽喎! ...
1928mickey 發表於 11-7-6 17:18 阿MAX 好過佢多多聲
stkyo 發表於 11-7-6 17:56 戴定D防護咪得囉!
stkyo 發表於 11-7-6 18:00 得我講,佢唔會回應我架喎。。。你而家明白點解我唔講。。。
stkyo 發表於 11-7-6 18:01 第時我退休返香港我會日日痴住你,你小心呀!
laamling 發表於 11-7-6 20:52 佢把口係咁講啫,個心都唔知幾開心~~~
stkyo 發表於 11-7-6 18:02 呢度D交通始終無咁方便,有時你等車,真係唔知架車幾時黎。。。試過突然之間D巴士司機玩罷工,D人仲乜都唔 ...
stkyo 發表於 11-7-6 18:03 好簡單o者,你唔好退休咪得囉!
stkyo 發表於 11-7-6 18:03 到時子華既行蹤我會一一報告上黎比你地知
stkyo 發表於 11-7-6 18:05 佢都無黎搵我
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy