在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2368


3521#
發表於 04-9-30 01:30 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

咁等我睇下我老細幾時得閒先,再約時間,咁你地諗住係邊頭唱呀 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3522#
發表於 04-9-30 01:31 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
而家d大陸人好有錢架,唔好話$1600呀$16000都俾得起呀 :mrgreen: :mrgreen:


都o岩....不過比起更平o既幼稚園我諗都少dd掛.... :mrgreen:


大宅

積分: 2087


3523#
發表於 04-9-30 01:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

樓下個間大多有學費減免,


大宅

積分: 2368


3524#
發表於 04-9-30 01:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :都會去卦,俾佢去玩下囉.
你唔想去呀 ?-( ?-(

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3525#
發表於 04-9-30 01:33 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :如果係出面讀書,咁你地係邊到住呀?????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3526#
發表於 04-9-30 01:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :俾你咁講講下,我又想報樓下個間,點呀~~~~~~~

paiwai 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
而家d大陸人好有錢架,唔好話$1600呀$16000都俾得起呀 :mrgreen: :mrgreen:


都o岩....不過比起更平o既幼稚園我諗都少dd掛.... :mrgreen: [/quote]
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3527#
發表於 04-9-30 01:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

PAIWAI:
如果比我唔使諗一定比佢出返去讀,你出面有地方住你右同個妹住開佢都唔介意啦索性唔要呢間屋比返房署再諗過. 幾好呀!


大宅

積分: 4316


3528#
發表於 04-9-30 01:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 如果係出面讀就會係出面住law......星期一至六...星期六先返來架la.......


大宅

積分: 4316


3529#
發表於 04-9-30 01:40 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
PAIWAI:
如果比我唔使諗一定比佢出返去讀,你出面有地方住你右同個妹住開佢都唔介意啦索性唔要呢間屋比返房署再諗過. 幾好呀!


我個妹都係咁講呀....唉...好鬼煩呀...1個月住4day要比$1700幾唔抵...所以咪 R 頭law ?-(


大宅

積分: 2087


3530#
發表於 04-9-30 01:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你仲要R頭??


大宅

積分: 2368


3531#
發表於 04-9-30 01:47 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai:咁你老公呢,你無返嚟住,咁你老公又係邊到住呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3532#
發表於 04-9-30 01:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

如果我係出面...佢實同我地一起係出面住架...所以...唉..(不過我個e生出左世一間屋住6個人wor....(我個妹就無問題...因為我妹夫好長時間做野...返來都去訓架la...)


大宅

積分: 2368


3533#
發表於 04-9-30 01:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

大佬醒咗,我走喇
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3534#
發表於 04-9-30 01:57 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~


大宅

積分: 2087


3535#
發表於 04-9-30 02:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1


大宅

積分: 4316


3536#
發表於 04-9-30 02:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我果日問過房署佢地話交返呢間屋出來(若果無簽約2年或其他 & 家庭收入無過額)係可以即刻申請過架....太約3年時間wor...話就3年姐....


大宅

積分: 4316


3537#
發表於 04-9-30 02:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我去同仔訓先....goodnight~~


大宅

積分: 2087


3538#
發表於 04-9-30 02:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

goodnight


複式洋房

積分: 437


3539#
發表於 04-9-30 16:11 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我個女近來唔知做咩?返屋企住二日,時常話驚,時常摟計話要抱,佢亞爸抱右唔肯,我右唔知佢驚咩?問佢就話哥哥,何來有哥哥?(但之前返屋企唔會咁!)但佢返去婆婆到右無野!唔知係咪撞野?好擔心!我"魯"公即去問居士點做!攞左2張符返來,叫佢沖碌柚水同換紅色床單就ok,唔知得唔得?你們係我會點做?


大宅

積分: 2087


3540#
發表於 04-9-30 16:25 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

如果係我 ??
我會搵d飾物比個女帯係個身到,平時你個女有無帯開 ?
咁你個女返到自己屋企有無訓覺?
你個女可能習慣咗阿婆屋企住呢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo