跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2838


3521#
發表於 08-9-26 11:59 |只看該作者
原文章由 joyjoy815 於 08-9-26 09:22 發表


可能呀女爬第尾唔駛等呢.....


Kuri冇得爬,我收唔到電話吖


大宅

積分: 3485


3522#
發表於 08-9-26 12:12 |只看該作者
原文章由 kawaiimama 於 08-9-25 17:15 發表

柔柔早排都興尖叫架...!係唔知點解無啦啦變咗嗌"bababa"囉...!
放心啦...!bb5時花6時變架...!相信佩ying都好快用第二個發音嚟代替尖叫


佩ying之前係叫'bababa...'先架,岩岩同柔柔掉轉
叫叫下而家尖叫
唔俾佢食野叫得仲勁


大宅

積分: 3862


3523#
發表於 08-9-26 15:30 |只看該作者
我啱啱响奧海城唔見既???
等我一陣落青衣城搵吓, 再唔係, 今晚去elements食飯,順便睇下仲有冇先~
原文章由 YYZ 於 08-9-26 11:15 發表
報告 報告, 剛剛係萬0換左7包片片, 買BB野, 加$1換1包4片片pampers active Baby


大宅

積分: 4180


3524#
發表於 08-9-26 16:38 |只看該作者
佢冇寫住, 但我見一包包pampers片片, 貼左"加$1換"label放响度, 咪問下囉! BTW, 我係element度換架!

原文章由 JanisLeung 於 08-9-26 15:30 發表
我啱啱响奧海城唔見既???
等我一陣落青衣城搵吓, 再唔係, 今晚去elements食飯,順便睇下仲有冇先~

做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


大宅

積分: 4072


3525#
發表於 08-9-26 18:05 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-25 09:18 發表
waiwai, 冇樹就好喇!

bonnie, 你打算去驗冇?

joyjoy, 做乜訓唔著呀> 你 ???

little-angie, 上次o個樽parsnip baby food, 防風草(=歐洲蘿蔔)呀! 承熙食左3日, 就POO POO左3日爛C, 好似未食固體之前咁, 超順暢, 但H ...


我都未比過言言食,等我又入落言言食餐名單,搵日又試吓先!
我唔知西人多唔多比 bb 食,但我本人就非常喜歡食囉!


子爵府

積分: 11870


3526#
發表於 08-9-26 18:09 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-26 11:15 發表
報告 報告, 剛剛係萬0換左7包片片, 買BB野, 加$1換1包4片片pampers active Baby

等我一陣去睇下先
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3527#
發表於 08-9-26 18:09 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-9-26 18:05 發表


我都未比過言言食,等我又入落言言食餐名單,搵日又試吓先!
我唔知西人多唔多比 bb 食,但我本人就非常喜歡食囉!

甘點整黎食
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 11870


3528#
發表於 08-9-26 18:15 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 09:20 發表
3:30你都趕唔切, 個result好似要3點先公佈同頒獎架~~

甘你細佬有無份爬呀?洗唔洗打氣呀?
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


大宅

積分: 4072


3529#
發表於 08-9-26 18:25 |只看該作者
原文章由 YYZ 於 08-9-25 15:48 發表
好可怕呀 ....

話說用開o個個part-time maid, 一個月先黎3 4 日, 仲玩失踪左個幾月, 咪請另外一個囉 ... 佢今日黎試工 ...

有乜咁可怕? 家務助理 ... 未用過吸塵機? C未! ...


佢係咪表達能力差,想話未用過你部吸塵機呀!


大宅

積分: 4072


3530#
發表於 08-9-26 18:30 |只看該作者
原文章由 cankenbb 於 08-9-25 16:50 發表


柔柔淨係'bababa...' 都唔夠佩ying煩
都唔知佢做乜成日尖叫,有時抱住都叫,真係耳聾咁滯
我驚佢第時變鵝公喉呀mouth:


佩 ying 咁鍾意叫,第日大 d 送去去學唱歌,話唔定第日可以變女高音啊!


子爵府

積分: 11870


3531#
發表於 08-9-26 21:25 |只看該作者
原文章由 little-angie 於 08-9-26 18:25 發表


佢係咪表達能力差,想話未用過你部吸塵機呀!

佢可能玩野
http://hk.myblog.yahoo.com/chansukwai/

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!gQBYC8iRGBa3394TZMu8zBqW


子爵府

積分: 10880


3532#
發表於 08-9-26 21:55 |只看該作者
我今日都有去換, 不過只換一包, 因為Pampers唔同Huggies, 腰唔貼~ 我好怕用呢D...... 頭先返0黎試過, 真係唔惦, 我真係唔識用~

原文章由 YYZ 於 08-9-26 11:15 發表
報告 報告, 剛剛係萬0換左7包片片, 買BB野, 加$1換1包4片片pampers active Baby

[ 本文章最後由 LamCoco 於 08-9-26 21:58 編輯 ]


大宅

積分: 2838


3533#
發表於 08-9-26 22:51 |只看該作者
我去咗apita,個sale同我講每個人可以換1包,如果買Pampers尿片就比我買2包,真係多謝佢啦,所以我一包都冇換


原文章由 LamCoco 於 08-9-26 21:55 發表
我今日都有去換, 不過只換一包, 因為Pampers唔同Huggies, 腰唔貼~ 我好怕用呢D...... 頭先返0黎試過, 真係唔惦, 我真係唔識用~


大宅

積分: 4180


3534#
發表於 08-9-26 22:57 |只看該作者
好多時萬0做完, 又會到百X, 大把機會

原文章由 mushroomn 於 08-9-26 22:51 發表
我去咗apita,個sale同我講每個人可以換1包,如果買Pampers尿片就比我買2包,真係多謝佢啦,所以我一包都冇換
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


男爵府

積分: 8233


3535#
發表於 08-9-26 23:12 |只看該作者
我換左5包~~~

原文章由 YYZ 於 08-9-26 16:38 發表
佢冇寫住, 但我見一包包pampers片片, 貼左"加$1換"label放响度, 咪問下囉! BTW, 我係element度換架!


男爵府

積分: 8233


3536#
發表於 08-9-26 23:13 |只看該作者
冇份呀..............

原文章由 waiwai1234 於 08-9-26 18:15 發表

甘你細佬有無份爬呀?洗唔洗打氣呀?


大宅

積分: 2838


3537#
發表於 08-9-26 23:23 |只看該作者
你講得啱,大把機會,下次我先至再換

原文章由 YYZ 於 08-9-26 22:57 發表
好多時萬0做完, 又會到百X, 大把機會


大宅

積分: 2838


3538#
發表於 08-9-26 23:24 |只看該作者
我都冇,一個電話都收唔到,唔通佢收唔到我既申請?

原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 23:13 發表
冇份呀..............


男爵府

積分: 6649

畀面勳章


3539#
發表於 08-9-26 23:25 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 23:13 發表
冇份呀..............


唔爬都好似話可以去打手印.....您咁近...可以去湊下熱鬧......


btw.... 好番未......


男爵府

積分: 8233


3540#
發表於 08-9-26 23:28 |只看該作者
未好....
睇左醫生, 燒到38度, 要同細佬隔離, 邊隔到吖~~
不過姐姐好好, 今晚佢已經入左房, 都走返出黎幫我湊細佬, 真係抵錫~~

湊熱鬧.....睇下點先啦~~~
聽日原本有好多野想做, 想做facial, 想剪頭髮, 想去shopping.....


原文章由 joyjoy815 於 08-9-26 23:25 發表


唔爬都好似話可以去打手印.....您咁近...可以去湊下熱鬧......


btw.... 好番未......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo