立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 70805
水晶宮
積分: 68772
felixthemom 發表於 16-11-12 17:35 咩劇種?點解啱我睇? 我怕sad ending 㗎
janjan28 發表於 16-11-12 18:05 無方案D架啦,但佢個信息好好
靚寶 發表於 16-11-12 17:52 我接受唔靚仔,不過唔接受唔靚仔拍愛情戲
janjan28 發表於 16-11-12 18:05 佢應該會鬧個男主角
積分: 63751
kcm 發表於 16-11-12 18:13 死喇!睇到ep4, 突然覺得麵包好重要
kcm 發表於 16-11-12 18:15 愛情唔係重點,講人生決擇 所以同靚仔冇關
janjan28 發表於 16-11-12 18:23 你睇到4覺得點呀 其實我覺得男主後期做得麻麻架,但念在佢第一次拍戲我原諒佢
janjan28 發表於 16-11-12 18:19 我係女主同佢揀既一樣,但見到佢受既待遇,我成日代入自己,就好想喊 ...
積分: 61445
原帖由 kcm 於 16-11-12 發表 janjan 話唔sad 人生好多決擇,選A路好定B路好? 想知大家如係女主點揀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy