跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


3521#
發表於 09-8-30 23:28 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:14 發表


今日聽咗 baby outlet 的母乳講座, 3個有餵母乳的職業女性, 以 talk show 的形式講解自的的經驗. 另外, 同場仲有佢哋的小babies & 其中一位媽媽的先生分享作為丈夫可為太太做的事. 最後, 佢哋有介紹 baby outlet ...

都幾豐富喎~~


大宅

積分: 2419


3522#
發表於 09-8-30 23:29 |只看該作者
你又有去babyoutlet個talk??我都有
原帖由 jojodic 於 09-8-30 21:53 發表


有幾位媽咪講佢地D餵人奶經歷及心得,都幾好聽,我打算買番本專講餵人奶嘅書,應該會幾有用。


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3523#
發表於 09-8-30 23:33 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-30 21:11 發表


今日我都有去呀,如果佢地可以講D按摩乳房就好啦,我唔識呀....


我見d肚紋膏說明書, 教搽埋個胸, 係以打圈方式, 由外向內, 按摩個胸. 你可以到時試吓.

最緊要係記住, 何時熱敷, 何時凍敷, 就無問題. 你有陪月, 佢可以俾多d意見你嘛, 唔好咁大壓呀.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3524#
發表於 09-8-30 23:35 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-8-30 23:28 發表
呵呵呵....我都有同老公去...........


係呀, 我都係同老公去. 開頭以為咁少人添, 後尾坐滿人bor....


男爵府

積分: 5770


3525#
發表於 09-8-30 23:39 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:33 發表


我見d肚紋膏說明書, 教搽埋個胸, 係以打圈方式, 由外向內, 按摩個胸. 你可以到時試吓.

最緊要係記住, 何時熱敷, 何時凍敷, 就無問題. 你有陪月, 佢可以俾多d意見你嘛, 唔好咁大壓呀. ...

係咪按摩個胸可以有多d奶水?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3526#
發表於 09-8-30 23:40 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 23:28 發表

都幾豐富喎~~


其實, 我今朝起身, 嘔咗兩次. 好唔舒服, 坐的士去時, 巳經同老公講去一陣就走. 但都坐足全程. 不過, 2:15 - 5:00, 實在太長啦, 中間又無break. 我諗個個大肚婆都坐都腰酸背痛.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3527#
發表於 09-8-30 23:44 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 23:39 發表

係咪按摩個胸可以有多d奶水?


有個 mami speaker 話自己陀孖女, 好似6個半月, 就早產. 每個b都只係兩磅, bb要瞓醫院個幾月, 先可以回家.

咁佢早產, 又開刀, 比正常足月的媽媽難d有奶, 及按極個胸都無奶水出. 最終, 佢用恒心及家人幫手按個胸, 終於有奶出. 不過, 用咗好長時間先有.

所以, 按摩係好有用.


男爵府

積分: 5770


3528#
發表於 09-8-30 23:44 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:40 發表


其實, 我今朝起身, 嘔咗兩次. 好唔舒服, 坐的士去時, 巳經同老公講去一陣就走. 但都坐足全程. 不過, 2:15 - 5:00, 實在太長啦, 中間又無break. 我諗個個大肚婆都坐都腰酸背痛. ...

嘔你都去,點解唔休息吓.


男爵府

積分: 5770


3529#
發表於 09-8-30 23:46 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:44 發表


有個 mami speaker 話自己陀孖女, 好似6個半月, 就早產. 每個b都只係兩磅, bb要瞓醫院個幾月, 先可以回家.

咁佢早產, 又開刀, 比正常足月的媽媽難d有奶, 及按極個胸都無奶水出. 最終, 佢用恒心及家人幫手按個胸 ...

要唔要而家開始按?定生完先按?


大宅

積分: 2419


3530#
發表於 09-8-30 23:49 |只看該作者
我2點就到啦~~坐係前面第3排~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:35 發表


係呀, 我都係同老公去. 開頭以為咁少人添, 後尾坐滿人bor....


大宅

積分: 4684


3531#
發表於 09-8-30 23:50 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:25 發表


但奇怪, 又好似真係飲咗蒸餾水, 無嘔, 唔知係咪心理作用.


叫你老公偷偷地換左你d水咪知係咪心理作用囉 ~~~


大宅

積分: 4684


3532#
發表於 09-8-30 23:53 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:33 發表


我見d肚紋膏說明書, 教搽埋個胸, 係以打圈方式, 由外向內, 按摩個胸. 你可以到時試吓.

最緊要係記住, 何時熱敷, 何時凍敷, 就無問題. 你有陪月, 佢可以俾多d意見你嘛, 唔好咁大壓呀. ...


唔該講埋係咩熱敷 and 凍敷 呀 ?


大宅

積分: 4684


3533#
發表於 09-8-30 23:55 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:40 發表


其實, 我今朝起身, 嘔咗兩次. 好唔舒服, 坐的士去時, 巳經同老公講去一陣就走. 但都坐足全程. 不過, 2:15 - 5:00, 實在太長啦, 中間又無break. 我諗個個大肚婆都坐都腰酸背痛. ...


你做咩事又嘔返呀 ? 係咪訓得唔好呀 ??


大宅

積分: 3899


3534#
發表於 09-8-30 23:56 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-30 23:33 發表


我見d肚紋膏說明書, 教搽埋個胸, 係以打圈方式, 由外向內, 按摩個胸. 你可以到時試吓.

最緊要係記住, 何時熱敷, 何時凍敷, 就無問題. 你有陪月, 佢可以俾多d意見你嘛, 唔好咁大壓呀. ...


係呀,頭先我都上網睇咗D資料,同你講一樣呀:)
你好D未呀?早D瞓啦!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3535#
發表於 09-8-30 23:57 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 23:44 發表

嘔你都去,點解唔休息吓.


我都想餵人奶, 好似咪去聽囉.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3536#
發表於 09-8-30 23:58 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 23:46 發表

要唔要而家開始按?定生完先按?


佢只話生完後先按, 會易d上奶.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3537#
發表於 09-8-31 00:00 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-30 23:56 發表


係呀,頭先我都上網睇咗D資料,同你講一樣呀:)
你好D未呀?早D瞓啦!


我好好多啦. 但未眼瞓呢


大宅

積分: 3899


3538#
發表於 09-8-31 00:02 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-8-30 23:29 發表
你又有去babyoutlet個talk??我都有


我坐第一行,最後發問


大宅

積分: 3899


3539#
發表於 09-8-31 00:03 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-30 23:46 發表

要唔要而家開始按?定生完先按?


那位媽咪是生完先按的。同埋我頭先上網睇資料時都係講緊生完先按,唔需要心急,因按摩乳房時會刺激子宮收縮。除非乳頭生成凹陷,否則唔需要提早預備什麼。


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3540#
發表於 09-8-31 00:05 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 23:53 發表


唔該講埋係咩熱敷 and 凍敷 呀 ?


谷奶通常個胸會好硬, 咁bb會唔like食奶. 所以餵奶前要熱敷個胸, 等佢變軟, 先開始餵阿b.

相反, 餵完奶或想收奶, 就要凍敷.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo