影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


3521#
發表於 11-7-6 21:11 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:05
個張係jk比我睇,唔算喎!
但都有我响到喎,你唔計既話我真係冇得比你睇架啦,因我都冇影相好耐~~


別墅

積分: 546


3522#
發表於 11-7-6 21:12 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:02
呢度D交通始終無咁方便,有時你等車,真係唔知架車幾時黎。。。試過突然之間D巴士司機玩罷工,D人仲乜都唔 ...

咁都好慘喎, 如果果時係冬天仲落緊雪, 咁D人咪變左雪條~~~


水晶宮

積分: 73497


3523#
發表於 11-7-6 21:13 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:06
做隻出色的馬仔
咁你一定都鐘意聽"釘、釘、釘MONICA"~~~


水晶宮

積分: 73497


3524#
發表於 11-7-6 21:14 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:06
你以前咪有大把囉,後尾你為左棵樹,放棄成個森林之嘛
我邊有大把咁誇呀,得果幾個~~~


翡翠宮

積分: 75533


3525#
發表於 11-7-6 21:14 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:09
唔通去左搵JK~~~

我唔知呀!病左喇,2晚都戴住口罩同阿女訓,今晚諗緊點好!

襯人齊,係咪搬屋呀!就"跟子華追風逐月"啦,我ok


水晶宮

積分: 73497


3526#
發表於 11-7-6 21:15 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:07
係呀,係咪好痴呀我!
mouth:


水晶宮

積分: 73497


3527#
發表於 11-7-6 21:16 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:07
係呀,所以自家廚房好少用,有個咁齊全既廚房...
比我都唔會再做屋企果個啦~~


水晶宮

積分: 73497


3528#
發表於 11-7-6 21:17 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:09
你經常性有失憶既情況出現
人老係咁架啦,我有"老人痴呆"架,所以你地要敬老呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3529#
發表於 11-7-6 21:18 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:09
咁要跟個有錢既
咁呢個係第一個條件~~~


別墅

積分: 546


3530#
發表於 11-7-6 21:19 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 20:55
咁好,我再改過.........就叫"與子華一同追風逐月",因子華講過以下既說話~~~
我被吩咐向大家问好。
那人跟 ...

呢個名唔錯啊, I LIKE IT


水晶宮

積分: 73497


3531#
發表於 11-7-6 21:20 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:10
有無睇過林鳳嬌既訪問。。。個陣成龍娶佢,買左間屋比佢,間屋只得佢同個管家,每日就係間屋入面。。。 ...
我冇睇呀,唔係呀,得個管家,講真如果比我一早走左,我唔可以忍受咁既人生~~~


水晶宮

積分: 73497


3532#
發表於 11-7-6 21:21 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:11
到時你地唔好周圍同人講,唔係一齊子華炒我就敝
我地梗係唔會,多人知既話咪少左時間見子華~~~


水晶宮

積分: 73497


3533#
發表於 11-7-6 21:23 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:12
而家仲要走出黎喊。。。自己留唔住自己個女人,如果真係同人地有埋bb,你仲要大方扮無野啦!好鬼肉酸。。。 ...
佢一家都冇腦既,由其是佢父母,個仔都咁大個啦,有乜都佢自己到面對啦~~~
係呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3534#
發表於 11-7-6 21:25 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:12
咁裝嚴
依家改左啦叫做"與子華一同追風逐月",原因係咁~~
我被吩咐向大家问好。
那人跟我说,大家都很支持你,你还未甚麼(新年这字不好说)就和大家拜个年吧。
还为我开了账号,那真不能不来了。
我今年的愿望是抬头看多些月亮,仰脸迎多一些微风。
也祝大家今年身体健康,一边工作,一边追风逐月啦。
也希望好心人帮我把这个讯息发到其他支持我的地方去。
有缘的就在七月见。
来不了的,没甚麼捐失啦。
子华


水晶宮

積分: 73497


3535#
發表於 11-7-6 21:25 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:12
哎,打錯字,係身份。。。係劇裡演咩身份
子華既女,一個思想好開放既女仔~~~


水晶宮

積分: 73497


3536#
發表於 11-7-6 21:27 |只看該作者
stkyo 發表於 11-7-6 18:15
lingling,

對Dr.Martins係泰國造架。。。真係估佢唔到
我諗要真正英國做既真係唔多,咁唔洗幫我買啦,"釘、釘、釘"你呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3537#
發表於 11-7-6 21:29 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 20:28
係你都"暗啞底"拎佢d紀念品同私底下話我地知佢係邊度出沒就得啦!
都好喎,到时可以有好多子華嘢陪我地~~~


水晶宮

積分: 73497


3538#
發表於 11-7-6 21:30 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 20:30
今日超"支力"沖個涼搞掂d野再上黎。
囡囡OK嗎???


翡翠宮

積分: 75533


3539#
發表於 11-7-6 21:30 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-6 21:25
依家改左啦叫做"與子華一同追風逐月",原因係咁~~
我被吩咐向大家问好。
那人跟我说,大家都很支持你,你还 ...

係咪搬得喇?


別墅

積分: 546


3540#
發表於 11-7-6 21:33 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-6 21:14
我唔知呀!病左喇,2晚都戴住口罩同阿女訓,今晚諗緊點好!

襯人齊,係咪搬屋呀!就"跟子華追風逐月"啦, ...

保重身體啊, 你唔舒服去睇左醫生未啊~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo