跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17316

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3541#
發表於 08-4-10 12:08 |只看該作者
原文章由 chloemummum 於 08-4-10 12:06 發表
theo mami

你要堅強, 只要諗住theo, 其他咩都o吾重要, 俾心機, 我地會支持你架, 加油.......


THANK YOU
唔好意思呀,你生左小朋友我都冇問候過你,
因為我呢個月太辛苦啦,你都要保重身體呀,
有2個小朋友要照顧架!!!!


男爵府

積分: 9669


3542#
發表於 08-4-10 12:16 |只看該作者
Theo mami,

唔知講咩,總之有咩事都要開心d處理!你仲細,我聽到好唔開心

原文章由 050109 於 08-4-10 11:28 發表



THANK YOU
我心情己經平復哂啦,
我相信時間可以幫我沖淡所有野,
只不過係七年既感情,我仲細,只不過26歲,
冇問題既,
呢5年婚姻我最大既得著係theo,
所以我都好多謝個男人,因為以前佢都叫做好愛我,
以後我一定要活 ...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


3543#
發表於 08-4-10 12:28 |只看該作者
o吾使客氣, 你自己都要保重ar, theo仲要等你照顧架, o吾好捱壞自己, 有野要幫手就打俾我, 反正而家我都未使返工

原文章由 050109 於 08-4-10 12:08 發表


THANK YOU
唔好意思呀,你生左小朋友我都冇問候過你,
因為我呢個月太辛苦啦,你都要保重身體呀,
有2個小朋友要照顧架!!!!


伯爵府

積分: 17316

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3544#
發表於 08-4-10 12:33 |只看該作者
原文章由 berthanokching 於 08-4-10 12:16 發表
Theo mami,

唔知講咩,總之有咩事都要開心d處理!你仲細,我聽到好唔開心




thank you
其實我一直都諗好唔好張件事話比你地知,
最後我都決定講,因為我唔會再逃避,
都想話返比大家知,小心個女人,當初佢一直扮可憐,
所以我對佢冇戒心,攪成咁都覺得自己好蠢


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3545#
發表於 08-4-10 12:38 |只看該作者
你好tough呀 ...放心啦...你同theo一定會生活得比佢地好...有咩事唔好自己屈住...記得搵朋友傾呀...我地都得...我睇完個post...真係好
原文章由 050109 於 08-4-10 12:33 發表




thank you
其實我一直都諗好唔好張件事話比你地知,
最後我都決定講,因為我唔會再逃避,
都想話返比大家知,小心個女人,當初佢一直扮可憐,
所以我對佢冇戒心,攪成咁都覺得自己好蠢 ...


珍珠宮

積分: 46388


3546#
發表於 08-4-10 12:40 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 12:33 發表

thank you
其實我一直都諗好唔好張件事話比你地知,
最後我都決定講,因為我唔會再逃避,
都想話返比大家知,小心個女人,當初佢一直扮可憐,
所以我對佢冇戒心,攪成咁都覺得自己好蠢 ...


單親 mami 唔易做,要照顧 Theo 起居,仲有佢弱小心靈,你要加油呀!!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


伯爵府

積分: 17316

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3547#
發表於 08-4-10 12:45 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-4-10 12:38 發表
你好tough呀 ...放心啦...你同theo一定會生活得比佢地好...有咩事唔好自己屈住...記得搵朋友傾呀...我地都得...我睇完個post...真係好 :ange ...



其實我唔係堅強,呢個幾月我都喊,瞓唔著,甚至.....
不過身邊好多人關心我,支持我,但係我唔振作,令佢地好失望,如果我再唔堅強,我照顧唔到theo,所以我重新振作,唔想要人擔心!!!


大宅

積分: 1679


3548#
發表於 08-4-10 12:47 |只看該作者
唔好怪自己, 係佢太有計劃啦. 我諗我哋每一個mami 都諗唔到會咁.
最重要係自己同theo... 其他嘢唔重要.
雖然心怡唔可以同theo 做同學, 但去玩一定叫埋theo!!


原文章由 050109 於 08-4-10 12:33 發表




thank you
其實我一直都諗好唔好張件事話比你地知,
最後我都決定講,因為我唔會再逃避,
都想話返比大家知,小心個女人,當初佢一直扮可憐,
所以我對佢冇戒心,攪成咁都覺得自己好蠢 ...
:-D 歡迎到我的Blog  :-D


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


3549#
發表於 08-4-10 12:49 |只看該作者
你有咁ge反應係人知常情 ...總之為左theo同你自己...一定要+oil...
原文章由 050109 於 08-4-10 12:45 發表



其實我唔係堅強,呢個幾月我都喊,瞓唔著,甚至.....
不過身邊好多人關心我,支持我,但係我唔振作,令佢地好失望,如果我再唔堅強,我照顧唔到theo,所以我重新振作,唔想要人擔心!!! ...


男爵府

積分: 9669


3550#
發表於 08-4-10 12:49 |只看該作者
咁你要開心d啦,我地明白的,你想去玩call我地啦!
原文章由 050109 於 08-4-10 12:33 發表




thank you
其實我一直都諗好唔好張件事話比你地知,
最後我都決定講,因為我唔會再逃避,
都想話返比大家知,小心個女人,當初佢一直扮可憐,
所以我對佢冇戒心,攪成咁都覺得自己好蠢 ...


珍珠宮

積分: 46388


3551#
發表於 08-4-10 12:50 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 12:45 發表

其實我唔係堅強,呢個幾月我都喊,瞓唔著,甚至.....
不過身邊好多人關心我,支持我,但係我唔振作,令佢地好失望,如果我再唔堅強,我照顧唔到theo,所以我重新振作,唔想要人擔心!!! ...


仔囡係我地o既動力,再困難只要一想到佢地,就咩困難都唔怕!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


複式洋房

積分: 456


3552#
發表於 08-4-10 13:19 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 12:45 發表



其實我唔係堅強,呢個幾月我都喊,瞓唔著,甚至.....
不過身邊好多人關心我,支持我,但係我唔振作,令佢地好失望,如果我再唔堅強,我照顧唔到theo,所以我重新振作,唔想要人擔心!!! ...


Take care la!! But, I'm interested to know is "Miss Wong" that one in Zenith? How she looks like, long curvy hair? Thanks.


大宅

積分: 4929


3553#
發表於 08-4-10 13:30 |只看該作者
太耐無去9月媽咪會, 唔係好sure

咁叻loss左咁多磅啊? 但我又肥返

你一定要keep住啊...努力~

至於全日班, 其實多數係去到下午先有英文課, 但係都叫比其他學校好, 因為其他果d可能一星期只有幾日有英文課

原文章由 niklaus903 於 08-4-3 09:13 發表
hybb,
你而家先唸起呀 我最近都學你之前咁join左msl, 剛剛完成左個4+1既program, 減左25磅

我轉過黎貪佢全日班既下午係國際班, 希望nik多d機會接觸english, 係呢, 我唔記得左ms kong/ms lau講, k1全日 ...


大宅

積分: 4929


3554#
發表於 08-4-10 13:43 |只看該作者
佢乖就好啦, 只怕佢煩到你地....唔該晒
原文章由 berthanokching 於 08-4-3 10:26 發表
佢果日都聽話!


伯爵府

積分: 17316

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3555#
發表於 08-4-10 13:48 |只看該作者
原文章由 sunnyfyma 於 08-4-10 13:19 發表


Take care la!! But, I'm interested to know is "Miss Wong" that one in Zenith? How she looks like, long curvy hair? Thanks.



係呀,叫黃x翠,
年紀仲大過我同個男人


複式洋房

積分: 456


3556#
發表於 08-4-10 13:55 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 13:48 發表



係呀,叫黃x翠,
年紀仲大過我同個男人


Anyway, forget the unhappiness and start a new livelihood!! The most important is to take good care of yrself and theo!!


伯爵府

積分: 17316

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3557#
發表於 08-4-10 14:05 |只看該作者
原文章由 sunnyfyma 於 08-4-10 13:55 發表


Anyway, forget the unhappiness and start a new livelihood!! The most important is to take good care of yrself and theo!!



thank you


男爵府

積分: 9669


3558#
發表於 08-4-10 14:08 |只看該作者
no la,希望佢早d好番


原文章由 hybb 於 08-4-10 13:43 發表
佢乖就好啦, 只怕佢煩到你地....唔該晒


大宅

積分: 4929


3559#
發表於 08-4-10 14:20 |只看該作者
alan叔叔不嬲都好人, 小朋友都好鐘意佢添....

原文章由 Dadehar 於 08-4-5 12:44 發表
咦, 我好似係最遲果個添.....

恭喜晒 Emily, Chole 升左級個大家姐啦喎, 祝佢兩個都活潑可愛, 身體健康, 聽教聽話, 快高長大, 食得瞓得......

講開又講, 如果呢段時間有咩幫到手, 記得出聲喎, 唔駛客氣架, 例如話 ...


大宅

積分: 4929


3560#
發表於 08-4-10 14:53 |只看該作者
真係super shocking聽到呢個消息

唔怕同你講, 峰爸都試過有第三者, 仲要係唔止一次!

我唔知你地既情況, 但係, 如果你決定左, 我會支持你

我相信呢個世界無話無左邊個生存唔到既道理, 你要努力, 唔好再去諗, 唔好再倦戀這個男人, 咁樣你令你傷害更深....

你有咩可以搵我地傾, 唔好屈住....記住啊!
原文章由 050109 於 08-4-10 11:09 發表



各位媽咪,
theo己經退左學啦,
佢唔肯返學既原因唔係miss tong,係miss wong
佢利用theo勾引左我老公,得手之後就冷待theo,
我朋友問theo媽咪叫咩名,我個仔好唔開心咁答人個女人既英文全 名,個女人仲鬧我,
呢個 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo