在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1992


3541#
發表於 04-9-30 23:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium][size=medium][size=medium][size=medium][size=medium][size=medium][size=medium]???


大宅

積分: 2087


3542#
發表於 04-9-30 23:29 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]Hello :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3543#
發表於 04-9-30 23:31 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]我嚟喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3544#
發表於 04-9-30 23:39 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你地去呢到睇下啦~~~~~~~~(click here)

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3545#
發表於 04-9-30 23:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

嘩~睇到呀~好得意呀 :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3546#
發表於 04-9-30 23:48 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :你有無試過呀,俾我個時我就好驚,暈都似 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3547#
發表於 04-9-30 23:51 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

今日我係樓下經過幼稚園見到學生係出面練習走火警我同個女企咗一陣睇睇同個女講哥哥姐姐返學幾開心之後個小笨豬同我講 :{媽咪我想返學 }當時我聽到覺得好驚訝 !
返到屋企食飯時右話要揹袋返學扮出門口.如果要返學都要等下年頭3月先,但我怕自己到時唔肯放手,


大宅

積分: 4316


3548#
發表於 04-9-30 23:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]hi~我都來la........我個仔訓左la...爽呀~~~))


大宅

積分: 4316


3549#
發表於 04-9-30 23:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 睇到呀....隻腳仔好cute呀...(個媽咪個肚皮好薄呀...如果唔真係好難會見得咁清楚呀)


大宅

積分: 1992


3550#
發表於 04-9-30 23:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1:

睇到肚皮郁就有囉,咁誇張都係第一次見,比著我都嚇死


大宅

積分: 2087


3551#
發表於 04-9-30 23:55 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
你地去呢到睇下啦~~~~~~~~(click here)

我見到呀點解我個時睇唔到佢咁勁.
但係個肚咁大對腳應該係上d近胃位?


大宅

積分: 2368


3552#
發表於 04-9-30 23:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

大佬個時係我個肚到郁,我都唔敢摸,叫個衰佬摸下佢死都唔很,我就等佢瞓咗攞佢隻手放係我個肚到,跟住第2日問我係咪放佢隻手係我個肚到,之後我就俾佢閙仲乜整d咁架嘢 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3553#
發表於 04-9-30 23:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 寫道:
今日我係樓下經過幼稚園見到學生係出面練習走火警我同個女企咗一陣睇睇同個女講哥哥姐姐返學幾開心之後個小笨豬同我講 :{媽咪我想返學 }當時我聽到覺得好驚訝 !
返到屋企食飯時右話要揹袋返學扮出門口.如果要返學都要等下年頭3月先,但我怕自己到時唔肯放手,


唔使咁擔心wor....小笨豬有番咁高咁大...唔怕佢比人恰wor, 比佢返左學你就會知佢學到好多野番來la...(不過當中梗係有唔少曳野la...hehe)不過好野都唔少架...好過成日跟住我地呀..都無咩教到佢係咪....係時候放手啦...... :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3554#
發表於 04-9-30 23:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

齊人喇~~~~~開枱喇,岩岩4隻腳 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3555#
發表於 04-9-30 23:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~


heiray1 :

亞ray哥佢又會咁大反應既
呢個感覺不知幾........... 正!!
個陣老闆一郁我就擺隻手係肚皮度感覺佢撐唔撐我喇


大宅

積分: 2368


3556#
發表於 04-10-1 00:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:[size=medium]係時候喇~~~~你放手啦 :mrgreen: :mrgreen:
paiwai 寫道:
[quote]
kgpooh2 寫道:
今日我係樓下經過幼稚園見到學生係出面練習走火警我同個女企咗一陣睇睇同個女講哥哥姐姐返學幾開心之後個小笨豬同我講 :{媽咪我想返學 }當時我聽到覺得好驚訝 !
返到屋企食飯時右話要揹袋返學扮出門口.如果要返學都要等下年頭3月先,但我怕自己到時唔肯放手,


唔使咁擔心wor....小笨豬有番咁高咁大...唔怕佢比人恰wor, 比佢返左學你就會知佢學到好多野番來la...(不過當中梗係有唔少曳野la...hehe)不過好野都唔少架...好過成日跟住我地呀..都無咩教到佢係咪....係時候放手啦...... :mrgreen: [/quote]
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3557#
發表於 04-10-1 00:02 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

柏維係我個肚度郁...有一次剛覆診聽心跳...佢由左面轉去右面...成個petpet谷起左...之後個姑娘問我佢成日係咁架...(我話係呀...)你睇佢咁細就好百厭........所以而家都係好百厭


大宅

積分: 4316


3558#
發表於 04-10-1 00:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
齊人喇~~~~~開枱喇,岩岩4隻腳 :mrgreen: :mrgreen:


去邊度開檯呀?????? ?-(


大宅

積分: 2368


3559#
發表於 04-10-1 00:04 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :嘩~~~~我自己都唔敢摸呀,我覺得唔摸個感覺"正"d :mrgreen: :mrgreen: [size=medium]我都好驚 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3560#
發表於 04-10-1 00:06 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
齊人喇~~~~~開枱喇,岩岩4隻腳 :mrgreen: :mrgreen:


去邊度開檯呀?????? ?-( [/quote]


[size=medium]上黎我度啦 :mrgreen: [size=medium]講笑!!唔好炳我! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo