kgpooh2 寫道:
今日我係樓下經過幼稚園見到學生係出面練習走火警我同個女企咗一陣睇睇同個女講哥哥姐姐返學幾開心之後個小笨豬同我講 :{媽咪我想返學 }當時我聽到覺得好驚訝 !
返到屋企食飯時右話要揹袋返學扮出門口.如果要返學都要等下年頭3月先,但我怕自己到時唔肯放手,![]()
paiwai 寫道:
[quote]
kgpooh2 寫道:
今日我係樓下經過幼稚園見到學生係出面練習走火警我同個女企咗一陣睇睇同個女講哥哥姐姐返學幾開心之後個小笨豬同我講 :{媽咪我想返學 }當時我聽到覺得好驚訝 !
返到屋企食飯時右話要揹袋返學扮出門口.如果要返學都要等下年頭3月先,但我怕自己到時唔肯放手,![]()