跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4785

醒目開學勳章 畀面勳章


3541#
發表於 08-9-26 23:30 |只看該作者
原文章由 mushroomn 於 08-9-26 23:24 發表
我都冇,一個電話都收唔到,唔通佢收唔到我既申請?


我有收到電話,不過話抽唔到 ,但係叫我地去現場玩下喎


男爵府

積分: 8233


3542#
發表於 08-9-26 23:33 |只看該作者
即係去做佈景版囉~~

原文章由 takuprio 於 08-9-26 23:30 發表


我有收到電話,不過話抽唔到 ,但係叫我地去現場玩下喎


大宅

積分: 2838


3543#
發表於 08-9-26 23:35 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 23:33 發表
即係去做佈景版囉~~


咁先至會令佢個show好似好多人參加,好吸引嘛


大宅

積分: 4785

醒目開學勳章 畀面勳章


3544#
發表於 08-9-26 23:37 |只看該作者
原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 23:33 發表
即係去做佈景版囉~~


咁要收$$喎,冇對白平D,有就貴D


男爵府

積分: 7796


3545#
發表於 08-9-26 23:48 |只看該作者
原文章由 JanisLeung 於 08-9-26 01:37 發表
kawaiimama:

咁你就乖乖捱番一個月啦, 之後一齊去食做痛快

yyz:

睇你真係慘, 搵個人做吓家務都咁難...

第一日...淨係一個晏晝已經唔易過............


大宅

積分: 3763


3546#
發表於 08-9-26 23:53 |只看該作者
無理由個喎, 早幾日我係 apita 換時係pampers個sales比我換架, 加上佢個樹寫明買任何BB用品就可以換一包, 所以我就買3pad紗巾, 個sales就幫我攞3包$1.-pampers好動寶寶勒.

原文章由 mushroomn 於 08-9-26 22:51 發表
我去咗apita,個sale同我講每個人可以換1包,如果買Pampers尿片就比我買2包,真係多謝佢啦,所以我一包都冇換


大宅

積分: 3763


3547#
發表於 08-9-26 23:55 |只看該作者
柔柔媽,
快d講下你既苦況宣洩下啦

原文章由 kawaiimama 於 08-9-26 23:48 發表

第一日...淨係一個晏晝已經唔易過............


大宅

積分: 2838


3548#
發表於 08-9-26 23:57 |只看該作者
可能唔係嗰個sales啦,之前我喺apita超市收銀比錢,佢唔駛我分單都可以比我買一樣就換一包,不過唔知點解今次唔得

原文章由 BiscuitBB 於 08-9-26 23:53 發表
無理由個喎, 早幾日我係 apita 換時係pampers個sales比我換架, 加上佢個樹寫明買任何BB用品就可以換一包, 所以我就買3pad紗巾, 個sales就幫我攞3包$1.-pampers好動寶寶勒.

...


大宅

積分: 3763


3549#
發表於 08-9-26 23:57 |只看該作者
Bonnie,
你咩事發燒呀? 係唔係感冒呀

原文章由 bonnie1013 於 08-9-26 23:28 發表
未好....
睇左醫生, 燒到38度, 要同細佬隔離, 邊隔到吖~~
不過姐姐好好, 今晚佢已經入左房, 都走返出黎幫我湊細佬, 真係抵錫~~

湊熱鬧.....睇下點先啦~~~
聽日原本有好多野想做, 想做facial, 想剪頭髮, 想去shoppin ...


大宅

積分: 2838


3550#
發表於 08-9-26 23:58 |只看該作者
各位,我又係時候瞓啦,聽朝要參加1月8日bb gathering(第一次參加), 所以要早啲瞓,餅B,我唔記得個地址,我聽朝打比你問你啦,早抖


大宅

積分: 3763


3551#
發表於 08-9-26 23:59 |只看該作者
係囉, 不嬲都OK個喎, 唔會限人買架麻.......

原文章由 mushroomn 於 08-9-26 23:57 發表
可能唔係嗰個sales啦,之前我喺apita超市收銀比錢,佢唔駛我分單都可以比我買一樣就換一包,不過唔知點解今次唔得


大宅

積分: 3763


3552#
發表於 08-9-27 00:00 |只看該作者
係架, 好好玩架, 準時到喎

原文章由 mushroomn 於 08-9-26 23:58 發表
各位,我又係時候瞓啦,聽朝要參加1月8日bb gathering(第一次參加), 所以要早啲瞓,餅B,我唔記得個地址,我聽朝打比你問你啦,早抖


男爵府

積分: 7796


3553#
發表於 08-9-27 00:42 |只看該作者
原文章由 BiscuitBB 於 08-9-26 23:55 發表
柔柔媽,
快d講下你既苦況宣洩下啦


一言難盡...o係度講...又驚隔牆有耳...


子爵府

積分: 10880


3554#
發表於 08-9-27 01:20 |只看該作者
萬0一樣一蚊包! 不過我想買星星餅俾燊燊, 點知有間有貨無餅, 一間就有餅無貨(換洒)

原文章由 mushroomn 於 08-9-26 22:51 發表
我去咗apita,個sale同我講每個人可以換1包,如果買Pampers尿片就比我買2包,真係多謝佢啦,所以我一包都冇換


子爵府

積分: 10880


3555#
發表於 08-9-27 01:27 |只看該作者
我樓下間惠康, 佢可以買一樣換三包 上次我換十二包$5/包~

原文章由 YYZ 於 08-9-26 22:57 發表
好多時萬0做完, 又會到百X, 大把機會


子爵府

積分: 10880


3556#
發表於 08-9-27 01:44 |只看該作者


原文章由 takuprio 於 08-9-26 23:37 發表


咁要收$$喎,冇對白平D,有就貴D


大宅

積分: 4072


3557#
發表於 08-9-27 03:26 |只看該作者
原文章由 waiwai1234 於 08-9-26 18:09 發表

甘點整黎食


你係問點整比 bb 食一或自己食,如果比 bb 食,其實又真係好似紅蘿蔔咁,切好蒸熟打磨咁囉!
大人食我就通常買雪蔵o既然後焗佢,好似西餐伴菜咁食。


大宅

積分: 4072


3558#
發表於 08-9-27 03:37 |只看該作者
我媽咪嚟咗啦,所以呢輪會少 d 上嚟啦!


子爵府

積分: 10880


3559#
發表於 08-9-27 03:43 |只看該作者


原文章由 little-angie 於 08-9-27 03:37 發表
我媽咪嚟咗啦,所以呢輪會少 d 上嚟啦!


大宅

積分: 4180


3560#
發表於 08-9-27 10:58 |只看該作者
喂喂! 笑笑口, 客客氣氣咁, 一個月好快過!

原文章由 kawaiimama 於 08-9-27 00:42 發表


一言難盡...o係度講...又驚隔牆有耳...
做o左740天奶媽, 終於收工啦! 各位繼續努力哦!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo