立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3899
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 23:53 發表 唔該講埋係咩熱敷 and 凍敷 呀 ?
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-30 23:55 發表 你做咩事又嘔返呀 ? 係咪訓得唔好呀 ??
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 00:05 發表 谷奶通常個胸會好硬, 咁bb會唔like食奶. 所以餵奶前要熱敷個胸, 等佢變軟, 先開始餵阿b. 相反, 餵完奶或想收奶, 就要凍敷.
原帖由 jojodic 於 09-8-31 00:08 發表 餵奶前同太谷奶時要擠奶出來都可以按摩加熱敷。 太多奶時(供過於求)就可以凍敷或敷一塊椰菜助收奶。有錯請糾正 :)
原帖由 jojodic 於 09-8-31 00:10 發表 聽落真係好有用呀...希望成功啦!
積分: 4684
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 00:09 發表 我都唔知呀, 其實每朝一飲奶, 就想嘔. 但我怕會affect bb的成長, 所以迫自己食牛奶麥片. 今朝食完巳好快想嘔... 結果就.... 不過, 一個week仲有一、兩次作嘔, 慣咗ga啦. ...
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 00:11 發表 正確... 補充: 椰菜要預先雪凍, 佢的汁液有助收奶.
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 00:13 發表 大家11月生完, 都會變成經驗豐富的媽媽啦!!!
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-31 00:27 發表 咁我地咪要買定個椰菜o係屋企, 以防萬一 ~~~
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-31 00:25 發表 不如唔好朝早飲, 我有個朋友之前都係咁, 佢就改左臨訓先飲奶, 佢話好d冇咁想嘔同埋一時飲下豆漿唔駛咁辛苦嘛 ~~~~
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 00:45 發表 真的, 咁佢有無整熱d奶先飲呀?
男爵府
積分: 5770
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-31 00:44 發表 但記住唔好食椰菜bor, 會回奶 (無奶出), 想餵人奶都唔得.
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-31 00:30 發表 我一個講座都未聽過, 咪好大件事囉 !!! 我之前係 QE 報左三個講座起唔到身都冇去, 所以一個都未聽, 不過下個月去仁安上產前講座 ~~~
積分: 1152
積分: 3487
原帖由 gobby926 於 09-8-30 21:36 發表 有一次都好,我都好懷念一覺瞓到天光的感覺.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy