烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   17


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


3541#
發表於 12-4-27 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Cayee 於 12-04-27 發表冇減

原帖由 natalielin 於 12-04-27 發表
甜,但好味,咁我試下減10g糖先
我整芒果原本八十克我減左十克都甜,下次減夠三十克




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3542#
發表於 12-4-27 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-27+發

原帖由 natalielin 於 12-04-27 發表
可能我家有2位公主,黎左2日,小矮人咪再黎,我落閘放狗喇




        


大宅

積分: 2365


3543#
發表於 12-4-27 10:51 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 12]

予約今朝0800收既法國面包19cm
myphoto.jpg



點評

feiyi  好靚仔!  發表於 12-4-27 13:26


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3544#
發表於 12-4-27 10:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-04-27+發表

原帖由 Cayee 於 12-04-27 發表
冇減啊 c6都話甜。。不過照隊晒。。吹漲
我係將所有食譜減20g糖倍大嚟整,就唔會過甜架喇




        


侯爵府

積分: 23056


3545#
發表於 12-4-27 10:55 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-27 09:56
今朝另類功課跟so肥既草莓食譜,不過我草莓唔夠,所以連淡忌廉都減左少少。。份量好多。 ...
呢度O既毒愈來愈勁啦... 好驚呀.. 我就黎頂唔住啦... >.<


伯爵府

積分: 18588

畀面勳章


3546#
發表於 12-4-27 10:55 |只看該作者
hihi,

我都想買p字麵包機, 請問係咪一定要係台灣or日本訂返嚟? 係邊度訂最平呀?? (唔好意思呀, 我想自己爬文架.... 不過, 你地d留言實在太多 )


珍珠宮

積分: 40434


3547#
發表於 12-4-27 10:59 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-4-27 10:55
呢度O既毒愈來愈勁啦... 好驚呀.. 我就黎頂唔住啦... >.

買啦. 買啦, 買啦


子爵府

積分: 10904

好媽媽勳章


3548#
發表於 12-4-27 11:00 |只看該作者
buzz1234 發表於 12-4-27 10:55
hihi,

我都想買p字麵包機, 請問係咪一定要係台灣or日本訂返嚟? 係邊度訂最平呀?? (唔好意思呀, 我想自己 ...
我試吓答,不對就其他JM補充
這裡大多數係用103 (只可從台灣訂) 和104 (從日本找代購幫忙)
我個小bb在27/11出世了 27/11 3.46kg 叫恩晞 Kristin ~恩晞豬的相薄~


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3549#
發表於 12-4-27 11:00 |只看該作者

引用:昭和粉真係矮仔一名 不過都算軟熟。 好過噚

原帖由 88328mama 於 12-04-27 發表
昭和粉真係矮仔一名
不過都算軟熟。
好過噚日二溝




        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3550#
發表於 12-4-27 11:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-04-27+發表冇減

原帖由 natalielin 於 12-04-27 發表
甜,但好味,咁我試下減10g糖先
減20g好d,係我之前整完得出,試過減10g都偏甜



        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3551#
發表於 12-4-27 11:04 |只看該作者
stephenietam 發表於 12-4-27 10:55
呢度O既毒愈來愈勁啦... 好驚呀.. 我就黎頂唔住啦... >.
除非你唔入嚟, 睇怕都好快忍唔住喇 ~~


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3552#
發表於 12-4-27 11:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-04-27+發表

原帖由 Cayee 於 12-04-27 發表
我諗減20都得因為你其他材料都有味架嘛
我一早講過啦



        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3553#
發表於 12-4-27 11:04 |只看該作者
媽媽妹 發表於 12-4-27 10:51
予約今朝0800收既法國面包19cm


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


3554#
發表於 12-4-27 11:04 |只看該作者

引用:予約今朝0800收既法國面包19cm

原帖由 媽媽妹 於 12-04-27 發表
予約今朝0800收既法國面包19cm
好高大




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3555#
發表於 12-4-27 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KEMOSABI+於+12-04-27+發表我

原帖由 88328mama 於 12-04-27 發表
我放棄左追 post
所以有陣你地見我忽然彈個包出嚟
我同你一樣



        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3556#
發表於 12-4-27 11:07 |只看該作者

引用:早晨各位,今早做了牛奶吐司,下次要試試Ru

原帖由 羊媽媽 於 12-04-27 發表
早晨各位,今早做了牛奶吐司,下次要試試Ruby的北海道吐司先得

高度正常




        


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


3557#
發表於 12-4-27 11:08 |只看該作者

引用:Quote:stephenietam 發表於 12-4-27 10:55

原帖由 hallonatalie 於 12-04-27 發表
除非你唔入嚟, 睇怕都好快忍唔住喇 ~~
我地係毒海浮沉,又樂在其中,毒完一樣又一樣,尋日敗左個福伯手提blender返來囉唔水500蚊,有700w,有碎肉攪拌同打蛋



點評

tp168    發表於 12-4-27 13:11


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


3558#
發表於 12-4-27 11:09 |只看該作者

引用:今朝另類功課跟so肥既草莓食譜,不過我草莓

原帖由 Cayee 於 12-04-27 發表
今朝另類功課跟so肥既草莓食譜,不過我草莓唔夠,所以連淡忌廉都減左少少。。份量好多。 ...
攪到我又想整,但仲未整橙味古夸雪糕



        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3559#
發表於 12-4-27 11:09 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-27 11:08
我地係毒海浮沉,又樂在其中,毒完一樣又一樣,尋日敗左個福伯手提blender返來囉唔水500蚊,有700w ...


大宅

積分: 2365


3560#
發表於 12-4-27 11:10 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 12]

個包真係好法國,個皮少d牙力都唔掂
下次試下早5-10分鐘出爐先得
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo