跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17314

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3561#
發表於 08-4-10 15:49 |只看該作者
件事學校係4月7日知,我老爺奶奶上左學校講,學校比我既交待係:真係非常心痛,我地己經對佢發出嚴重警告,同埋唔同佢續約,因為佢擔緊一班,呢d始終係佢私生活問題,同埋為左佢教緊o個班小朋友著想,所以佢係教到學期尾!
唔該哂囉!!





原文章由 hybb 於 08-4-10 14:53 發表
真係super shocking聽到呢個消息

唔怕同你講, 峰爸都試過有第三者, 仲要係唔止一次!

我唔知你地既情況, 但係, 如果你決定左, 我會支持你

我相信呢個世界無話無左邊個生存唔到既道理, 你要努力, 唔好再去諗, 唔好 ...


伯爵府

積分: 19383


3562#
發表於 08-4-10 15:50 |只看該作者
theo mami,
我係theo 同學仔煒城 mami 呀, 我只不過係路過呢條 thread 入來望望, 點知知道呢個唔開心的消息, 怪不得我問我囝囝有無係學校同 theo 玩呀, 佢又唔答我 (佢未係好識講野), 以前我提起 theo 佢就好開心咁講theo 個名, 依家呢我覺得佢有d悶悶不樂咁, 我囝囝雖然講野唔叻, 但我覺得佢當左 theo 係佢最好的同學仔來架啦....

振作d呀, theo 好需要媽媽架, 你唔好唔開心呀, 咁會好影響theo 架, 積極d呀, 加油!


伯爵府

積分: 17314

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3563#
發表於 08-4-10 15:54 |只看該作者
原文章由 snoopyiu 於 08-4-10 15:50 發表
theo mami,
我係theo 同學仔煒城 mami 呀, 我只不過係路過呢條 thread 入來望望, 點知知道呢個唔開心的消息, 怪不得我問我囝囝有無係學校同 theo 玩呀, 佢又唔答我 (佢未係好識講野), 以前我提起 theo 佢就好開心咁 ...



多謝你呀,我冇事,大家放心!
仲有呀煒城媽咪,theo有一次同我講佢整到煒城喊呀,
真係唔好意思,我叫個衰豬要同煒城say aorry,
唔知theo有冇呢??


伯爵府

積分: 19383


3564#
發表於 08-4-10 16:02 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 15:54 發表



多謝你呀,我冇事,大家放心!
仲有呀煒城媽咪,theo有一次同我講佢整到煒城喊呀,
真係唔好意思,我叫個衰豬要同煒城say aorry,
唔知theo有冇呢??



我囝囝有無同我講喎, 係咪上星期呢? 我接佢放學見佢眼紅紅, 仲以為佢中午無訓覺添....小朋友一齊玩實會有碰撞搞到喊, 我個仔最識睇環境, 佢知道喊有老師注意同呵返佢, 無野架, 佢跌倒整到痛都唔喊, 囝囝同theo 玩o者, 我個仔仲要唔係同個個同學仔玩架, 所以其實佢當左theo 係佢朋友仔來架...


伯爵府

積分: 17314

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3565#
發表於 08-4-10 16:11 |只看該作者
原文章由 snoopyiu 於 08-4-10 16:02 發表



我囝囝有無同我講喎, 係咪上星期呢? 我接佢放學見佢眼紅紅, 仲以為佢中午無訓覺添....小朋友一齊玩實會有碰撞搞到喊, 我個仔最識睇環境, 佢知道喊有老師注意同呵返佢, 無野架, 佢跌倒整到痛都唔喊, 囝囝同theo 玩 ...



應該係上個月架啦,佢話佢摸煒城張櫈,跟住煒城喊,
個衰豬見到煒城喊仲繼續摸喎,個衰豬真係......


伯爵府

積分: 19383


3566#
發表於 08-4-10 16:20 |只看該作者
原文章由 portiabb 於 08-4-10 16:05 發表
有預謀咁去做呢件事...我覺得佢唔應該為人師表囉


YESYES, 我知道呢個消息之後都好唔開心, 我真係有諗過同我個仔轉校添呀, 點解間學校有咁樣的老師....其實有一次我同我老公一齊接仔放學, 佢sense 到有d 老師都幾留意佢喎, 我都估唔到真係有老師咁樣做, 搞學生d家長.....依家我都係自己做接送, 為左自己個仔著想....

都唔知呢個老師點諗, 呢個學校圈好細o乍喎, 佢個底花左, 佢點樣去再教書呀...雖然呢d係私事, 學校無權過問, 但係為人師表, 學校內外行為呀所有野都要檢點....佢唔好去教書呀, 影衰哂老師呀....


伯爵府

積分: 19383


3567#
發表於 08-4-10 16:26 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 16:11 發表



應該係上個月架啦,佢話佢摸煒城張櫈,跟住煒城喊,
個衰豬見到煒城喊仲繼續摸喎,個衰豬真係......


哦....好小事o者....佢係度玩o者...呵呵....佢知道theo年紀大過佢佢係度玩野諗住蝦theo.....

呵呵...我成日都同我老公講, theo 又白淨又靚仔好得意呀, 連我99都知道城城好鍾意同佢玩, 有次放學99拖住城城係學校門口等我買野, 見到城城好開心同好大聲叫 theo個名呀..


伯爵府

積分: 17314

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3568#
發表於 08-4-10 16:41 |只看該作者
原文章由 snoopyiu 於 08-4-10 16:26 發表


哦....好小事o者....佢係度玩o者...呵呵....佢知道theo年紀大過佢佢係度玩野諗住蝦theo.....

呵呵...我成日都同我老公講, theo 又白淨又靚仔好得意呀, 連我99都知道城城好鍾意同佢玩, 有次放學99拖住城城係學校門 ...



我記得,不過o個日我冇乜心機,sorry


男爵府

積分: 8476


3569#
發表於 08-4-11 00:59 |只看該作者
050109
知道呢件事都好難過, 你好堅強. 你要活得比佢地好!!

其實呢間學校仲有冇其他問題? 唔明點解學校可以容許呢個老師繼續留任, 帶緊一班唔可以重新編排揾其他老師替或揾代課老師嗎? 好似疑似藝人照一樣, 我唸大家見到呢個老師都會心裏不安. 呢個老師會教我個仔嗎? 我有冇見過佢呢? 佢係點架?


別墅

積分: 526


3570#
發表於 08-4-11 10:04 |只看該作者
原文章由 050109 於 08-4-10 11:28 發表



THANK YOU
我心情己經平復哂啦,
我相信時間可以幫我沖淡所有野,
只不過係七年既感情,我仲細,只不過26歲,
冇問題既,
呢5年婚姻我最大既得著係theo,
所以我都好多謝個男人,因為以前佢都叫做好愛我,
以後我一定要活 ...

theomami加油呀!我見到個poss都 比d時閻沖淡所有野!好好生活!



民房

積分: 1


3571#
發表於 08-4-11 16:36 |只看該作者

學校好似有行動嗱!

我今天聽聞校方對該位老師有所行動了!


伯爵府

積分: 19383


3572#
發表於 08-4-11 18:44 |只看該作者
原文章由 小雲雲 於 08-4-11 16:36 發表
我今天聽聞校方對該位老師有所行動了!


你係道度度聽返來架? 咁有咩行動呀?


大宅

積分: 4929


3573#
發表於 08-4-15 11:14 |只看該作者
E..你係邊位媽咪啊? 你係邊度知的? 做咩會用新ACC既?

原文章由 小雲雲 於 08-4-11 16:36 發表
我今天聽聞校方對該位老師有所行動了!


珍珠宮

積分: 46382


3574#
發表於 08-4-15 11:54 |只看該作者
原文章由 hybb 於 08-4-15 11:14 發表
E..你係邊位媽咪啊? 你係邊度知的? 做咩會用新ACC既?


衰鬼,你咁問人,叫人點答你wor
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


男爵府

積分: 9669


3575#
發表於 08-4-15 14:47 |只看該作者
比你嚇死啦!
原文章由 webjen 於 08-4-15 11:54 發表


衰鬼,你咁問人,叫人點答你wor


別墅

積分: 713


3576#
發表於 08-4-15 18:07 |只看該作者
佢係邊個都好啦!仲之係有心人啦!件事都解決咗!
theo同theo mami無事就得啦!知道佢哋開心D,我都放心D!


別墅

積分: 713


3577#
發表於 08-4-15 18:10 |只看該作者
各位有件事要大家幫手.zoe今天把長頭髮剪短了!(剪咗好多!),如果明天見到她,記得幫我讚佢靚,唔係佢下次唔肯剪啦!thanks!


珍珠宮

積分: 46382


3578#
發表於 08-4-16 09:53 |只看該作者
原文章由 catcathy 於 08-4-15 18:10 發表
各位有件事要大家幫手.zoe今天把長頭髮剪短了!(剪咗好多!),如果明天見到她,記得幫我讚佢靚,唔係佢下次唔肯剪啦!thanks!


天氣開始熱,剪短 d 舒服 d 呀!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


民房

積分: 17


3579#
發表於 08-4-16 13:03 |只看該作者
theo 媽咪.我係智丰媽咪呀..sorry 我今日上來先知道發生D咁o既事...真係離晒大譜.....
我重日日問我個仔,theo有無返學(因放學時見唔到theo)...佢有時話有,有時話無....昨晚重話theo食飯是最叻,我要叻過佢咁,...
theo媽咪你要加油.....如果要幫忙打比我啦,唔好客氣呀..
希望你快d開心蕃啦..
智丰都係讀埋呢個月咋.


原文章由 050109 於 08-4-10 15:49 發表
件事學校係4月7日知,我老爺奶奶上左學校講,學校比我既交待係:真係非常心痛,我地己經對佢發出嚴重警告,同埋唔同佢續約,因為佢擔緊一班,呢d始終係佢私生活問題,同埋為左佢教緊o個班小朋友著想,所以佢係教到學期尾!
唔 ...


男爵府

積分: 9669


3580#
發表於 08-4-16 13:46 |只看該作者
點解唔讀呀?


原文章由 丰丰媽 於 08-4-16 13:03 發表
theo 媽咪.我係智丰媽咪呀..sorry 我今日上來先知道發生D咁o既事...真係離晒大譜.....
我重日日問我個仔,theo有無返學(因放學時見唔到theo)...佢有時話有,有時話無....昨晚重話theo食飯是最叻,我要叻過佢咁,...
theo ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo