在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2368


3561#
發表於 04-10-1 00:07 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :邊個到開都好啦,最緊要有得開o麻 :mrgreen: :mrgreen:
paiwai 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
齊人喇~~~~~開枱喇,岩岩4隻腳 :mrgreen: :mrgreen:


去邊度開檯呀?????? ?-( [/quote]
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3562#
發表於 04-10-1 00:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe 寫道:

heiray1 :

亞ray哥佢又會咁大反應既
呢個感覺不知幾........... 正!!
個陣老闆一郁我就擺隻手係肚皮度感覺佢撐唔撐我喇

係呀!個感覺真係好奇妙我覺得大肚個段日子好快過,我個肚郁埋一邊時有拍低都時小笨豬大個睇返一定好正呀


大宅

積分: 2368


3563#
發表於 04-10-1 00:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :就你到啦,等你整好晒d嘢先 :mrgreen: :mrgreen:
Dobe 寫道:
[quote]
paiwai 寫道:
[quote]
heiray1 寫道:
齊人喇~~~~~開枱喇,岩岩4隻腳 :mrgreen: :mrgreen:


去邊度開檯呀?????? ?-( [/quote]


[size=medium]上黎我度啦 :mrgreen: [size=medium]講笑!!唔好炳我! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3564#
發表於 04-10-1 00:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai 寫道:
柏維係我個肚度郁...有一次剛覆診聽心跳...佢由左面轉去右面...成個petpet谷起左...之後個姑娘問我佢成日係咁架...(我話係呀...)你睇佢咁細就好百厭........所以而家都係好百厭



講開試過唔止一次.....
我睇到肚皮郁時我用手指輕輕"篤"下回應下老闆囉,點知篤完後之後老闆就唔啋我咯 :mrgreen:


大宅

積分: 2368


3565#
發表於 04-10-1 00:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

大肚時阿大佬就等我瞓覺嘅時候走嚟踢我,整到成晚無覺好瞓 :evil: :evil:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


3566#
發表於 04-10-1 00:13 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你地有無諗住去睇煙花呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3567#
發表於 04-10-1 00:15 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 :

無呀~揍住老闆唔去啦,佢又四圍走加四圍扭,唔好攪我咯!

電視無直播咩


大宅

積分: 2368


3568#
發表於 04-10-1 00:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe:電視有得睇,我睇下你地會唔會同佢地去睇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3569#
發表於 04-10-1 00:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你地覺唔覺得揍小朋友時間快過以前返工呀?咁快就一年啦


大宅

積分: 1992


3570#
發表於 04-10-1 00:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

點止時間過得快呀,仲辛苦過返工添呀!
我想問你地有無打小朋友架?
老闆呢排開始洩得好緊要,簡直唔受控制,激到我死死下,真係唔知點好~ :cry:


大宅

積分: 2368


3571#
發表於 04-10-1 00:27 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:緊係快過啦,過時返正就望收工,而家邊有得收工,時時刻刻都要貼身照顧,望就望個衰佬幫我睇下我都開心喇
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


3572#
發表於 04-10-1 00:28 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我唔驚wor.....佢一郁我就摸佢...個感覺好得意))))

我明天都或者去睇煙花呀....上次同柏維睇佢(又係10月1日)得個9個月佢都唔知咩....淨係見我地嘩~嘩~嘩...hehe今次可能佢都會覺得好好睇


大宅

積分: 4316


3573#
發表於 04-10-1 00:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh :揍仔一d都唔悶....唔知點解有d mami叫悶....忙到癲就真...想有d的人時間都無, heiray講得o岩...個老公肯自動自覺又幫到手梗係好好多la...不過好多男人都粗心大意架)))信唔過hehe~

dobe: 我都有打柏維架... 不過佢唔係好驚架...曳都癲....不過打得多佢又成日話我曳曳打番我...所以我都盡量少d打去....不過有時真係 "唔打就難忍....打就殘忍啦....." :evil:


大宅

積分: 2368


3574#
發表於 04-10-1 00:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Dobe :我地都有打大佬架,有一排大佬都係唔受控制,激到我要出手,有一日我打得仲勁呀,我打佢佢居然打返我,我咪慶囉,又(打)跟住個日之後都叫做好d,我叫佢做乜佢都很去做,但係過2.3日又係咁,咪你死未 :evil: :evil:
我覺得打小小唔係問題架,而家唔打等到大個就唔可以打咁多架
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3575#
發表於 04-10-1 00:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

但係我老公唔主張打小朋友,莫講打丫,鬧都唔得架,所以我唔會係佢面前打架,唔係又同佢嘈囉 :evil:
但真係好激心呀 :evil:


大宅

積分: 2368


3576#
發表於 04-10-1 00:40 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :我有時做緊嘢,叫個衰佬睇下個仔,佢無睇仔之餘仲望住個電視眼驚個電視走咗去咁,個仔去咗邊佢都唔知 :evil: :evil:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


3577#
發表於 04-10-1 00:41 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

通常佢一掟野我就打手仔,剩係手仔囉.其他野我出聲小笨豬都聽可能我把聲右大聲同埋大反應啦.


大宅

積分: 4316


3578#
發表於 04-10-1 00:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

dobe: 我老公又唔係wor...佢打得多d...有時要我叫佢唔好打咁多...不過我個仔都唔怕o既...(因為佢唔怕打...所以我盡量少d打佢...因為我覺得佢好硬頸同我一樣...受軟唔受硬)


大宅

積分: 2368


3579#
發表於 04-10-1 00:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2:你就好啦,一出聲佢就肯聽你講,我就慘喇 :cry: :cry:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 1992


3580#
發表於 04-10-1 00:46 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

唉~~~我覺得女好過仔,女會定性d,仔好惡教!! :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo