媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4894


3561#
發表於 04-8-2 16:26 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Limma~
o牙...你...哎o也o也...@_@
點會o者...起碼collins都可以拍到"小丸子 & friend"廣告呀!


男爵府

積分: 5570


3562#
發表於 04-8-2 16:27 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma 寫道:
ivybibi~~
我就係驚試鏡果d工作人員問我係咪黎玩野!!



男爵府

積分: 6804


3563#
發表於 04-8-2 16:27 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma, 咁我用2粒金莎同你換啦 :mrgreen:


男爵府

積分: 6150


3564#
發表於 04-8-2 16:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]徒弟仔

佢有幾種厚度同價錢,如果你張床仔同我張一樣,咁$100 已經ok lu! 唔駛揀太厚呢! :mrgreen:
如冇記錯,訂造好似要1-2個星期左右,要睇o下你o個邊o個間海馬多唔多生意呢!


別墅

積分: 612


3565#
發表於 04-8-2 16:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

jackie, 你老公上次唔係運功將你部電腦o的毒迫左黎啦咩?? 點解又黎自動關機架....
jackiecheung0330 寫道:
我部 電 腦 唔 知 做 乜 上 上網 就 自動 關 機 ...
每 次 發 表 完 一 次 就 關 一 次,害 我 又 要 上 多 次 網,
好煩 ...有 乜 解 救...?? ?-(

yuling...你 個 女 好 得意 喎... 耐冇 見,靚 女 o左 好 多...

o甘 多位 .. 叫我 jackie 就得 架 啦 ...


男爵府

積分: 8385


3566#
發表於 04-8-2 16:37 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]師傅
你做個張幾厚?? 有冇話要咩質料既床褥?? 我驚買左張硬床褥呀!!


男爵府

積分: 7300


3567#
發表於 04-8-2 16:42 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung,
我都係未同老公講, 唔知佢會唔會咋形呢! 你約左幾點呀?

jackiecheung0330,
welcome, 得閒多d上黎傾呀!

yuling,
我要返工, 要返去荃灣湊盈盈出黎, 要2:00-3:00pm先可以由荃灣出黎.

萬樂珠,
我都係咁諗, 想睇吓盈盈既反應, 比佢見多d人, 唔好咁"痴身", 仲有自己都想見識吓! he! he!

limma,
我真係諗著上去玩吓咋, 仲可以見到yuling tim!


cherrylung 寫道:
[size=medium]yuling

泳欣都係咁椅行到兩步唔大把囉

[size=medium]kittyhkbb

唔知tea buffet度有冇乳豬呢?
不過我成日見人上契都係一對金筷子同碗,唔知有咩用呢??

[size=medium]mandymfl

我都啱啱打咗電話去約星期六,不過我仲未同我老公講,唔知佢會唔會車我出去呢??


大宅

積分: 1514


3568#
發表於 04-8-2 16:48 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

mandymfl~~

其實我都好想見下yuling, 因為我未生時係ATV已經同佢傾過計, 不過到而家都仲未見到佢呀!! 今個星期六我又要返工呀, 如果唔係上去睇下你地都好呀!!


大宅

積分: 4894


3569#
發表於 04-8-2 16:49 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

DearAll~
邊個仲未收到"美贊臣廣告"既資料就再pm我啦...謝謝!


男爵府

積分: 6804


3570#
發表於 04-8-2 16:50 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma: ATV???


男爵府

積分: 5570


3571#
發表於 04-8-2 16:52 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb,
呢度係TVB,咁你知道邊度係ATV未~~~


男爵府

積分: 8385


3572#
發表於 04-8-2 16:52 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

師傅,
你約左幾點去到呀?? 徒弟仔


男爵府

積分: 6150


3573#
發表於 04-8-2 16:53 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]徒弟仔

佢來來去去都係得幾種料比你揀呢,你可以睇清楚先落order 呢,不過海馬床褥D料表面上好似較硬,但係其實抗跌力一流,BB跌落去唔會咁痛呢!

[size=medium]mandymfl

我約o左1:30-2:00

[size=medium]Dear all

尋日泳欣發燒,我買o左"白元"退熱貼比佢,好似有D幫助,不過我有貼住同佢出街,條街D人好似睇怪獸咁望住泳欣呢!


男爵府

積分: 6804


3574#
發表於 04-8-2 16:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

IVYBIBI: haha, I know la, thanks rich taitai


男爵府

積分: 7300


3575#
發表於 04-8-2 16:56 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

limma,

yuling 都係後生靚靚媽咪, 你放幾點呀, 我地約左4:30 and 5:00pm喎!

limma 寫道:
mandymfl~~

其實我都好想見下yuling, 因為我未生時係ATV已經同佢傾過計, 不過到而家都仲未見到佢呀!! 今個星期六我又要返工呀, 如果唔係上去睇下你地都好呀!!
!


男爵府

積分: 5570


3576#
發表於 04-8-2 16:58 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

kittyhkbb,
you're welcome...1103之花2號!

其實我地決定左14/8食咩未??而且係唔係約3:30???


大宅

積分: 4894


3577#
發表於 04-8-2 16:59 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

All~
又無野講添...搭傘失敗...

ivybibi~
甘你想食咩呀?
其實有間叫"維x"餐廳...可以叫tea食(每人一份,當然只叫野飲都得)甘就會平d(tea好似都係2x-xx)..不過我都好耐未食過...以前食都oko架!


男爵府

積分: 7300


3578#
發表於 04-8-2 17:06 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

cherrylung,
最衰我星期六要返工, 趕唔到出黎同你飲杯茶食個飽tim.
希望泳欣快d好番!


男爵府

積分: 6804


3579#
發表於 04-8-2 17:07 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

Ivybibi, um... yes, we can meet at 3:30pm or 3:00pm. For the food, here are the choices, pls vote

1. Pizza Hut
2. 香辣屋
3. ruby tuesday
4. 帝都酒店
5.金牛苑
6.Pls suggest

Thanks


男爵府

積分: 6150


3580#
發表於 04-8-2 17:15 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 7)

[size=medium]mandymfl

係啦! 都未試過同你飲茶茶食包包添!

[size=medium]kittyhkbb

你o地係唔係講緊814? 唔係報曬名去 tea 一tea??

《沙田新城市"Tea一Tea"》報名處

日期:2004年8月14日(星期六)
地點:沙田新城市"Tea一Tea"(暫定 : 帝都酒店 )
時間:Tea buffet : 15:30-17:30
價錢:HKD118 (promotion 15%off)

**歡迎各位參加~請自行加名!謝謝!

報名名單:
(1) Limma~~~單拖
(2) kittyhkbb~~~單拖
(3) Cricri~~~單拖
(4) baby111~~~單拖 (暫時報名名先)
(5) poonhui
(6) ivybibi~~~單拖
(7) VVbaby (報左名先!嘻!嘻!)
(8) cherrylung (無理由你o地入新界,我住粉嶺唔蒲出o黎呢!)
(9) mandymfl (暫時報名先)
(10)萬樂珠(暫時報名先)
(11) zing

**baby111 : 你地必須帶埋bb出席...唔係我就唔黎啦..嘻嘻



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo