jackiecheung0330 寫道:
我部 電 腦 唔 知 做 乜 上 上網 就 自動 關 機 ...![]()
每 次 發 表 完 一 次 就 關 一 次,害 我 又 要 上 多 次 網,
好煩 ...有 乜 解 救...?? ?-(
yuling...你 個 女 好 得意 喎... 耐冇 見,靚 女 o左 好 多...
o甘 多位 .. 叫我 jackie 就得 架 啦 ...
cherrylung 寫道:
[size=medium]yuling
泳欣都係咁椅行到兩步唔大把囉
[size=medium]kittyhkbb
唔知tea buffet度有冇乳豬呢?
不過我成日見人上契都係一對金筷子同碗,唔知有咩用呢??
[size=medium]mandymfl
我都啱啱打咗電話去約星期六,不過我仲未同我老公講,唔知佢會唔會車我出去呢??![]()
![]()


《沙田新城市"Tea一Tea"》報名處
日期:2004年8月14日(星期六)
地點:沙田新城市"Tea一Tea"(暫定 : 帝都酒店 )
時間:Tea buffet : 15:30-17:30
價錢:HKD118 (promotion 15%off)
**歡迎各位參加~請自行加名!謝謝!
報名名單:
(1) Limma~~~單拖
(2) kittyhkbb~~~單拖
(3) Cricri~~~單拖
(4) baby111~~~單拖 (暫時報名名先)
(5) poonhui
(6) ivybibi~~~單拖
(7) VVbaby (報左名先!嘻!嘻!)
(8) cherrylung (無理由你o地入新界,我住粉嶺唔蒲出o黎呢!)
(9) mandymfl (暫時報名先)
(10)萬樂珠(暫時報名先)
(11) zing
**baby111 : 你地必須帶埋bb出席...唔係我就唔黎啦..嘻嘻